Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
SusannaT
09-12-2021 om 12:38
Dat mijn ex steeds roept dat ie denkt dat mijn zoon (9) homo is. Who cares?! En daarbij: ik denk het niet. En verder: mijn zoon wordt het onderhand harstikke beu dat zijn vader dat roept want hij kan zich er óók niks bij voorstellen (tja, dat ex' ouders over hém hebben getwijfeld hoeft hij toch zeker niet op zijn zoon te projecten). Zoon wíl overigens nog helemaal niet verliefd zijn of dat iemand op hem verliefd is, hij zit in groep 6, laat dat jong.
Dat mijn vader op basis van een simpele foto van mijn dochter met haar bestie denkt dat dat meisje verliefd is op dochter. Enne, dat het andersom ook weleens zo zou kunnen zijn, want ja, tegenwoordig kan alles toch? Ten eerste: who cares?! En daarbij: ik heb daar nog geen seconde over nagedacht. Ik heb die meiden alleen horen giebelen over een jongen die het telefoonnummer van bestie wilde hebben, en hoe leuk of dat die jongen is, nu ik er over nadenk. Maar dan nog, who cares?!
Zusterclivia
09-12-2021 om 19:51
SusannaT schreef op 09-12-2021 om 12:38:
Dat mijn ex steeds roept dat ie denkt dat mijn zoon (9) homo is. Who cares?! En daarbij: ik denk het niet. En verder: mijn zoon wordt het onderhand harstikke beu dat zijn vader dat roept want hij kan zich er óók niks bij voorstellen (tja, dat ex' ouders over hém hebben getwijfeld hoeft hij toch zeker niet op zijn zoon te projecten). Zoon wíl overigens nog helemaal niet verliefd zijn of dat iemand op hem verliefd is, hij zit in groep 6, laat dat jong.
Dat mijn vader op basis van een simpele foto van mijn dochter met haar bestie denkt dat dat meisje verliefd is op dochter. Enne, dat het andersom ook weleens zo zou kunnen zijn, want ja, tegenwoordig kan alles toch? Ten eerste: who cares?! En daarbij: ik heb daar nog geen seconde over nagedacht. Ik heb die meiden alleen horen giebelen over een jongen die het telefoonnummer van bestie wilde hebben, en hoe leuk of dat die jongen is, nu ik er over nadenk. Maar dan nog, who cares?!
Tjee, wat een zeikerds zeg. Als zo'n kind straks niet sic hetero is, dan gaan ze vast zeken over hoe kind aan dat soort rare ideeën komt.
Het ergste is dat dit soort mensen dit niet doen ivm tolerantie. Maar het juist fijn vinden om mensen in een hokje te duwen om zo lekker om ze neer te kunnen kijken en/of op af te geven. 😬
redbulletje
09-12-2021 om 19:58
Ik begrijp niet waarom openbare gebouwen zoals o.a. ziekenhuizen van dat mega dunne toilletpapier heeft. Moet je de halve rol leegtrekken voor een dik genoege prop.
MidasWolf
09-12-2021 om 20:19
redbulletje schreef op 09-12-2021 om 19:58:
Ik begrijp niet waarom openbare gebouwen zoals o.a. ziekenhuizen van dat mega dunne toilletpapier heeft. Moet je de halve rol leegtrekken voor een dik genoege prop.
Daar kan ik kort op zijn: Geldkwestie.
redbulletje
09-12-2021 om 20:28
MidasWolf schreef op 09-12-2021 om 20:19:
[..]
Daar kan ik kort op zijn: Geldkwestie.
Zou 't echt goedkoper zijn als je 5 keer zoveel velletjes gebruikt als van normaal wcpapier?
MidasWolf
09-12-2021 om 20:57
redbulletje schreef op 09-12-2021 om 20:28:
[..]
Zou 't echt goedkoper zijn als je 5 keer zoveel velletjes gebruikt als van normaal wcpapier?
Op papier(kantoor) waar de inkoop geregeld wordt wel in de praktijk wijzen sommige dingen anders uit. Zoals jij beschrijft dat je veel meer ervan gebruikt.
Moxxie
09-12-2021 om 21:47
Toiletpapier is ook gewoon een kwestie van smaak. Ik hou ervan om een lekkere ruk aan die rol te geven voor een flink lang stuk. Dus voor mij geen 7-laags papier want dan raakt de wc verstopt. Dun maar wel zacht graag ❤️
Mlah!
09-12-2021 om 22:22
Wat ik niet begrijp: waar is Rachel gebleven? Zo'n lieve geduldige forumster en opeens was ze weg 😢
redbulletje
09-12-2021 om 22:24
Mlah! schreef op 09-12-2021 om 22:22:
Wat ik niet begrijp: was is Rachel gebleven? Zo'n lieve geduldige forumster en opeens was ze weg 😢
Is ze misschien onder een andere naam verder gegaan? Snap ook niet waar Heidi gebleven is.
Mlah!
09-12-2021 om 22:29
redbulletje schreef op 09-12-2021 om 22:24:
[..]
Is ze misschien onder een andere naam verder gegaan? Snap ook niet waar Heidi gebleven is.
Heidi snap ik wel, die had 15 jaar forumbeheer ervaring en toen kwamen de zure gleuven van Viva hier de sfeer verzieken. Het zou me ook niks verbazen dat zij een van de nieuwe anonieme mods is. Maar kan me ook voorstellen dat ze er echt helemaal klaar mee was.
Maar Rachel.... geen idee.
Moxxie
09-12-2021 om 22:36
Ik had Rachel ook al gemist. Laten we hopen dat het alleen een time out is en ze weer terugkomt.
Herfstappeltaart
11-12-2021 om 07:12
Wat ik niet begrijp: waar is Rachel gebleven? Zo'n lieve geduldige forumster en opeens was ze weg 😢
Ja inderdaad. Een hele lieve, positieve forumster. Ik lees haar ook nergens meer. Hopelijk gaat het goed met haar.
Regendrup.
11-12-2021 om 08:10
Ik vraag me dat ook al enige tijd af. Zo ontzettend jammer als ze echt weg is. Hoop inderdaad dat ze nog onder een andere naam hier is..
Tegelijkertijd kan ik me niet voorstellen dat ze onder een andere naam meeschrijf, ze had zo'n typische schrijfstijl en positieve houding: die was ondertussen echt al wel opgevallen.
HAHA!wait..what
11-12-2021 om 11:16
Moxxie schreef op 09-12-2021 om 22:36:
Ik had Rachel ook al gemist. Laten we hopen dat het alleen een time out is en ze weer terugkomt.
Ja he? Ik heb sowieso het gevoel dat er veel verdwenen zijn de laatste tijd..?
Oké iets wat ik niet begrijp; dat ouders het goed vinden dat hun kind bij een verjaardag in alle bakjes mogen graaien wat op tafel staat 🤮 Dan stoppen ze hun hele hand in de mond en vegen ze daarbij ook meteen hun snottebel af en dan hop, door naar het volgende bakje. En soms bedenken ze zich en stoppen ze een (half opgegeten) toastje/chipje/wat dan ook toch maar terug in het bakje.. Bah! Enige voordeel is wel dat ik dan zelf ook niks pak, scheelt weer op de weegschaal Ik snap het echt niet. Toen mijn kinderen peuters waren, kregen ze hun eigen bakje of ik pakte wat voor ze van tafel. En nu nog met verjaardagen maak ik een aparte kindertafel/hoekje met lekkers.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.