Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

HAHA!wait..what schreef op 11-12-2021 om 11:16:

[..]

Ja he? Ik heb sowieso het gevoel dat er veel verdwenen zijn de laatste tijd..?

Oké iets wat ik niet begrijp; dat ouders het goed vinden dat hun kind bij een verjaardag in alle bakjes mogen graaien wat op tafel staat 🤮 Dan stoppen ze hun hele hand in de mond en vegen ze daarbij ook meteen hun snottebel af en dan hop, door naar het volgende bakje. En soms bedenken ze zich en stoppen ze een (half opgegeten) toastje/chipje/wat dan ook toch maar terug in het bakje.. Bah! Enige voordeel is wel dat ik dan zelf ook niks pak, scheelt weer op de weegschaal Ik snap het echt niet. Toen mijn kinderen peuters waren, kregen ze hun eigen bakje of ik pakte wat voor ze van tafel. En nu nog met verjaardagen maak ik een aparte kindertafel/hoekje met lekkers.

Oh ja haha daar kan ik me ook aan storen. Maar weet je waar ik me nog meer aan stoor? Dat als ik er wat van zeg tegen peuter, dat ík dan gecorrigeerd wordt. "Maakt toch niet uit" of "Laat dat kind toch!!" 

Euh. Ik vind het wel vervelend en ik probeer mijn koter op te voeden? Idem trouwens voor lampen aan en uit (blijven) doen, kastjes opentrekken en weer dicht gooien en .... vul maar in. Laat mij mijn kind corrigeren ja?! Dankjewel!

Wat ik niet begrijp is groene toiletreiniger. Dat wil je toch niet? Dat moet gewoon blauw zijn en groen is voor afwasmiddel.

Moxxie schreef op 11-12-2021 om 11:35:

Wat ik niet begrijp is groene toiletreiniger. Dat wil je toch niet? Dat moet gewoon blauw zijn en groen is voor afwasmiddel.

Mijn afwasmiddel is blauw. Kan dat wel?

Regendrup. schreef op 11-12-2021 om 11:27:

[..]

Oh ja haha daar kan ik me ook aan storen. Maar weet je waar ik me nog meer aan stoor? Dat als ik er wat van zeg tegen peuter, dat ík dan gecorrigeerd wordt. "Maakt toch niet uit" of "Laat dat kind toch!!"

Euh. Ik vind het wel vervelend en ik probeer mijn koter op te voeden? Idem trouwens voor lampen aan en uit (blijven) doen, kastjes opentrekken en weer dicht gooien en .... vul maar in. Laat mij mijn kind corrigeren ja?! Dankjewel!

Haha ja ook dat! Mama is wel streng he? poehpoeh..    Hier, pak maar hoor..   

HAHA!wait..what schreef op 11-12-2021 om 11:41:

[..]

Haha ja ook dat! Mama is wel streng he? poehpoeh.. Hier, pak maar hoor..

En dan, als de peuters inmiddels tieners zijn, klagen dat die kinderen door je schoondochter toch wel erg slecht zijn opgevoed.

Wat? Hoezo? Je zoon is mede verantwoordelijk voor die opvoeding, en jij hebt het als oma ernstig verpest door het gezag van de schoondochter in kwestie steeds te ondermijnen!

Lollypopje schreef op 11-12-2021 om 11:36:

[..]

Mijn afwasmiddel is blauw. Kan dat wel?

Ik had het er niet hij gezet want dat leek me een inkoppertje: nee!

Moxxie schreef op 11-12-2021 om 11:51:

[..]

Ik had het er niet hij gezet want dat leek me een inkoppertje: nee!

Barbaar dat ik ben

Bakblik schreef op 11-12-2021 om 11:48:

[..]

En dan, als de peuters inmiddels tieners zijn, klagen dat die kinderen door je schoondochter toch wel erg slecht zijn opgevoed.

Wat? Hoezo? Je zoon is mede verantwoordelijk voor die opvoeding, en jij hebt het als oma ernstig verpest door het gezag van de schoondochter in kwestie steeds te ondermijnen!

Ja!!!!! Dat zie ik ook nog wel gebeuren

Lollypopje schreef op 11-12-2021 om 11:59:

[..]

Barbaar dat ik ben

Tja, 't is dat ik je voor de rest zo'n aardige meid vind dus ik zeg maar niks 😜

Ik begrijp de optie 'mijn verhaal' niet op Facebook. Vind het zeer hinderlijk als mensen dat gebruiken omdat het snel wegfloept. Wie gebruikt die optie en waarom kies je daarvoor ipv gewoon je tijdlijn? 

Waarom een restaurant genaamd Sakura (kersenbloesem) Van Goghs amandelbloesem gebruikt overal. 😬🙈

Regendrup. schreef op 11-12-2021 om 11:27:

[..]

Aaargh ja dit absoluut! Word alweer boos als ik het lees!

'Mag hij niet de bus slagroom aan z'n mond? Zieluuug! '

redbulletje schreef op 11-12-2021 om 16:28:

Ik begrijp de optie 'mijn verhaal' niet op Facebook. Vind het zeer hinderlijk als mensen dat gebruiken omdat het snel wegfloept. Wie gebruikt die optie en waarom kies je daarvoor ipv gewoon je tijdlijn?

Nou inderdaad. ‘ mijn verhaal’ werkt alleen als je er een filmpje in zet. Losse plaatjes is niks aan, inderdaad te snel weg. Of ik ben er te oud voor🤓

Ik las net een stuk over een rolstoelbasketballer die onverwachts een gouden medaille heeft gewonnen, dit omdat de tegenstander niet kwam opdagen ivm een besmetting binnen het team.

Dat begrijp ik dus echt niet, wordt hier geen uitzondering voor gemaakt? 

noas_1993 schreef op 13-12-2021 om 17:41:

Ik las net een stuk over een rolstoelbasketballer die onverwachts een gouden medaille heeft gewonnen, dit omdat de tegenstander niet kwam opdagen ivm een besmetting binnen het team.

Dat begrijp ik dus echt niet, wordt hier geen uitzondering voor gemaakt?

Snap niet dat er dan uberhaupt een medaille is uitgereikt als de wedstrijd niet heeft plaatsgevonden. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.