Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
Bakblik
14-12-2021 om 12:16
Ik sta op zolder mijn was op te vouwen als ik gerammel/geprop bij de brievenbus hoor. Voordat ik beneden ben klapt de brievenbus dicht. A daar zijn de covidtesten voor studerende dochter. Er druipt vloeistof uit de envelop. 2 testen kaduuk. Waarom belt zo'n postbezorger niet even aan?Â
2 dagen later weer zoiets. Nu een pakketje voor zoon (ik vermoed zijn kerstgeschenk van het werk) Doosje nog mijn of meer heel maar de inhoud rammelt. Dit was denk ik iemand van het bedrijf zelf.Â
Ginevra
14-12-2021 om 13:17
Bakblik schreef op 14-12-2021 om 12:16:
Waarom belt zo'n postbezorger niet even aan?
Onwenselijk en slordig, maar een direct gevolg van de lage verdiensten voor bezorgers. Wachten óf er überhaupt iemand open doet en hoe lang die er over doet naar de deur te komen, daar hebben ze geen tijd voor.
Zeker in deze tijd van het jaar en dat ze soms ook nog afstand moeten/willen houden.
nlies
14-12-2021 om 13:20
Als het een brievenbuspakketje is, dus door de brievenbus kan, hoeven ze niet aan te bellen.
Wilgenkatje-
15-12-2021 om 19:34
Brievenbuspakje moet wel stevig genoeg zijn! Wat heb je eraan als van alles kapot gaat. Klacht naar de verzender.
Wilgenkatje-
16-12-2021 om 19:28
Ik begrijp niet waarom goedkope vitamineCtabletten van die enorme joekels zijn, niet door te slikken, vreselijk. En waarom je aan de buitenkant van het potje niet kunt zien dat het zulke megapillen zijn (dan zou ik ze beslist niet kopen).
 Ik probeer ze nu door te snijden, en dan zitten er keiharde randjes aan, pijnlijk.Â
Lollypopje
16-12-2021 om 19:31
Wilgenkatje- schreef op 16-12-2021 om 19:28:
Ik begrijp niet waarom goedkope vitamineCtabletten van die enorme joekels zijn, niet door te slikken, vreselijk. En waarom je aan de buitenkant van het potje niet kunt zien dat het zulke megapillen zijn (dan zou ik ze beslist niet kopen).
Ik probeer ze nu door te snijden, en dan zitten er keiharde randjes aan, pijnlijk.
Ik zou kijken voor een pillensnijder, dat scheelt heel veel.
Magnoliatakje
16-12-2021 om 19:44
Lollypopje schreef op 16-12-2021 om 19:31:
[..]
Ik zou kijken voor een pillensnijder, dat scheelt heel veel.
Super handig een pillensnijder.
Bakblik
16-12-2021 om 20:18
Wilgenkatje- schreef op 16-12-2021 om 19:28:
Ik probeer ze nu door te snijden, en dan zitten er keiharde randjes aan, pijnlijk.
Flink water in de mond, pil naar binnen duwen, hoofd licht voorover buigen en dan slikken. Veel mensen maken de fout om het hoofd achterover te gooien en dan druk je je slokdarm dicht en je luchtpijp open. Om grote pillen door te slikken is dat niet zo handig.
Voor sommige mensen echt een eye opener als ik dit vertel. Misschien wist je het wel dan negeer je mijn post maar.Â
MidasWolf
16-12-2021 om 21:03
Bakblik schreef op 16-12-2021 om 20:18:
[..]
Flink water in de mond, pil naar binnen duwen, hoofd licht voorover buigen en dan slikken. Veel mensen maken de fout om het hoofd achterover te gooien en dan druk je je slokdarm dicht en je luchtpijp open. Om grote pillen door te slikken is dat niet zo handig.
Voor sommige mensen echt een eye opener als ik dit vertel. Misschien wist je het wel dan negeer je mijn post maar.
Goede tip bedankt.
Fleece
16-12-2021 om 21:03
de grootte van zo'n pil staat toch altijd op het etiket? Ook bij de goedkopere?
Ik krijg die ook niet wegÂ
Zusterclivia
16-12-2021 om 21:10
Idd op mijn potjes van de drogist staat ergens een voorbeeld van het formaat.
Wilgenkatje-
16-12-2021 om 22:03
dankjewel voor alle tips. Potje zomaar weggooien is ook weer zowatÂ
alhambra
16-12-2021 om 23:17
RIVM waarschuwt voor radioactieve 'anti-5G'-hanger en andere producten - https://nos.nl/l/2409776
Dus je koopt iets omdat je bang bent voor straling en dat wat je koopt bevat straling.
Een zieke grap van de fabrikant??
Klimgeit
17-12-2021 om 00:01
alhambra schreef op 16-12-2021 om 23:17:
RIVM waarschuwt voor radioactieve 'anti-5G'-hanger en andere producten - https://nos.nl/l/2409776
Dus je koopt iets omdat je bang bent voor straling en dat wat je koopt bevat straling.
Een zieke grap van de fabrikant??
Ik las dit ook en moest er toch even om gniffelen.... Maar ja weet ik veel, misschien houd dat radioactieve de 5g wel op afstand...Â
Ik denk toch dat het enige wat zal helpen bij 5g het aloudr aluminium hoedje zal blijken te zijn
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.