Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
Lollypopje
17-11-2021 om 20:42
Ik heb weleens begrepen dat het voorkomt als het model in twee verschillende fabrieken wordt gemaakt.
Regendrup.
17-11-2021 om 20:52
Lollypopje schreef op 17-11-2021 om 20:42:
Ik heb weleens begrepen dat het voorkomt als het model in twee verschillende fabrieken wordt gemaakt.
Kan, kan ook door andere wassing komen (vooral bij jeans)
Auwereel
17-11-2021 om 21:27
Reflectione schreef op 17-11-2021 om 20:26:
Ik pas een jeans in kleur 1, zit perfect! Zoek dezelfde jeans in kleur 2 uit (ja verder echt hetzelfde) en die zit net te strak.. 😒
Niet gepast dus en meteen kaartjes alles eruit want ging ervan uit dat die hetzelfde is.
In dezelfde categorie: Waarom verschillen maten zo? De ene keer is m goed, de andere keer te klein of te groot.. irritant
O ja, dat heb ik ook, twee precies dezelfde broeken alleen verschillend van kleur. De donkerblauwe gepast, zit perfect, tweede broek voor de helft van de prijs. Prima, doe maar een grijze (zonder te passen dus). En die zit inderdaad net te strak en de donkerblauwe zit heerlijk.
MidasWolf
17-11-2021 om 21:33
noas_1993 schreef op 16-11-2021 om 22:20:
[..]
Het is in een stad, op een grasveld tegenover een woonwijk. Hoe krijgen ze het verzonnnen!
Ik lees net dat dit jaar de regels iets aangescherpt zijn, binnen de bebouwde kom mag niet meer en het moet minimaal 250 meter bij huizen vandaan gebeuren.
Hier is het ook met een wijk rondom, tot nu toe wordt er niet veel overlast ervan gemeld. Ik denk dat dit in een dorp ook niet wat makkelijker te organiseren is ook met betrekking tot klachten uit de buurt.
In een(kleine) stad hebben ze denk ik wat minder met het carbid schieten.
noas_1993
04-12-2021 om 16:57
Dat mensen zó op de houdbaarheidsdatum zitten..
Natuurlijk snap ik dat je niks wil oplopen, maar je kunt ook overdrijven..
Zo zat ik net een vlog te kijken en diegene had iets dunplingachtigs gekocht wat maar 2 dagen houdbaar is. De volgende ging ze ergens anders eten en had ze zelf nog spullen voor de gourmet, wat ook weer tijdig op moest gezien de datum.
Die ene dag maakt echt geen klap uit, ik eet ook weleens dingen later en ben er nog nooit ziek van geworden.Â
ProfitableMantis53
06-12-2021 om 16:24
Waarom iemand geen wasmand heeft voor schone was. Wat is er nou makkelijker dan wasmand op de grond voor de machine, alle natte was erin kieperen en verplaatsen naar droogrek of droger. Nee, het moet allemaal los eruit worden gehaald, vooral handig als er veel klein spul bij zit. Loop je de hele tijd op en neer of laat onderweg dingen vallen terwijl je probeert alles tegelijk mee te nemen. Dat sommigen het dan ook nog eerst allemaal vanuit de machine op de grond gooien snap ik al helemaal niet. Dan is het in mijn ogen niet meer schoon.Â
redbulletje
06-12-2021 om 16:27
Nera schreef op 06-12-2021 om 16:24:
Waarom iemand geen wasmand heeft voor schone was. Wat is er nou makkelijker dan wasmand op de grond voor de machine, alle natte was erin kieperen en verplaatsen naar droogrek of droger. Nee, het moet allemaal los eruit worden gehaald, vooral handig als er veel klein spul bij zit. Loop je de hele tijd op en neer of laat onderweg dingen vallen terwijl je probeert alles tegelijk mee te nemen. Dat sommigen het dan ook nog eerst allemaal vanuit de machine op de grond gooien snap ik al helemaal niet. Dan is het in mijn ogen niet meer schoon.
Mijn droger staat bovenop de wasmachine dus ik gooi de was zo over.Â
Lollypopje
06-12-2021 om 16:28
Nera schreef op 06-12-2021 om 16:24:
Waarom iemand geen wasmand heeft voor schone was. Wat is er nou makkelijker dan wasmand op de grond voor de machine, alle natte was erin kieperen en verplaatsen naar droogrek of droger. Nee, het moet allemaal los eruit worden gehaald, vooral handig als er veel klein spul bij zit. Loop je de hele tijd op en neer of laat onderweg dingen vallen terwijl je probeert alles tegelijk mee te nemen. Dat sommigen het dan ook nog eerst allemaal vanuit de machine op de grond gooien snap ik al helemaal niet. Dan is het in mijn ogen niet meer schoon.
Om die vraag te beantwoorden. Ik zou niet weten waar ik een extra wasmand zou moeten laten. Amper bergruimte hier.
ProfitableMantis53
06-12-2021 om 16:34
redbulletje schreef op 06-12-2021 om 16:27:
[..]
Mijn droger staat bovenop de wasmachine dus ik gooi de was zo over.
Mijn droger staat naast de wasmachine, maar het gaat eerst in een mand, anders vallen er dingen op de grond. Zal aan mij liggen maar ik kan daar heel erg niet tegen.Â
Maar ik heb clienten die de wasmachine in een andere ruimte hebben staan dan waar het moet drogen. Vooral dan begrijp ik het niet.Â
ProfitableMantis53
06-12-2021 om 16:37
Lollypopje schreef op 06-12-2021 om 16:28:
[..]
Om die vraag te beantwoorden. Ik zou niet weten waar ik een extra wasmand zou moeten laten. Amper bergruimte hier.
Wij wonen ook klein, maar die wasmand zet ik op de wasmachine of onder het droogrek. Het is niet zo´n hele grote, net groot genoeg.
Fleece
06-12-2021 om 16:39
Lekker dan . Dan moet je met je armen vol NAT wasgoed naar een andere ruimte lopen???
Zou bij gebrek aan ruimte een big shopper nemen
ProfitableMantis53
06-12-2021 om 16:44
Fleece schreef op 06-12-2021 om 16:39:
Lekker dan . Dan moet je met je armen vol NAT wasgoed naar een andere ruimte lopen???
Zou bij gebrek aan ruimte een big shopper nemen
Het is dus bij die mensen niet een gebrek aan ruimte. Ze hebben simpelweg daar geen wasmand voor. Vinden ze ook heel normaal.
MMcGonagall
06-12-2021 om 16:58
Ik had ooit een hoge ronde wasmand met een plastic deksel. De wasmand heb ik al jaren niet meer, maar het deksel gebruik ik om schone was uit de machine naar het wasrekje te vervoeren. Het in je armen meedragen lijkt me een beetje vreemd. Ik ken ook niemand die dat doet.
Wasgij
07-12-2021 om 17:02
Ik gebruik klapkratjes, die je ook voor boodschappen gebruikt.
Nemen ingeklapt weinig plaats in.
CuddlyReindeer95
07-12-2021 om 18:02
Waarom mensen met de trein reizen als ze geen mondkapje willen dragen. Zo ongelofelijk asociaal om dan naast iemand te gaan zitten Â
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.