Nieuws en actueel
Daglichtlamp
21-02-2022 om 12:30
Waar stopt Rusland?
Oekraïne kan niets anders dan afwachten volgens mij, mocht Rusland van plan zijn binnen te vallen dan zijn ze denk ik geen partij. Hulp krijgen ze ook niet, ze zijn geen lid van de NAVO, en geen enkel land wil vanwege hun een wereldoorlog riskeren is mijn inschatting.
Er komen vast wel weer sancties, maar die hebben bij het innemen van de Krim ook niets uitgehaald. (bovendien als Rusland voortaan hun gas verkoopt aan China hebben wij ook een probleem).
Maar als Oekraïne zo gemakkelijk gaat, waarom dan niet ook Georgië? Zij zijn ook geen Navolid. En stel je voor dat de Russische bescherming straks ook Finland en Zweden betreft? Ook die landen zijn neutraal.
Kunnen we nog iets doen?
En wat als Rusland nog overmoediger wordt en wel NAVO-landen gaat aanvallen?
LMEK
11-12-2023 om 02:21
_Audrey schreef op 11-12-2023 om 02:17:
[..]
Ai, zover ben ik nog lang niet!
Misschien moet je nog een account openen hier en cheerleader van de cheerleader van LMEK worden. Dat tikt lekker aan.
kerstbeer
11-12-2023 om 02:23
Gisteren viel het mij op hoe twee mensen ook diep in de nacht reageerden en zich als pro-Russische trollen gedroegen.
Om deze reden ben ik opgebleven om zeker te zijn dat dit geen toeval was. Zij gedroegen zich precies zo dubieus als ik verwacht had.
Bedankt voor jullie hulp. Dit is nu zo klaar als een klontje en zal dat voor iedereen zo zijn.
Slaap lekker.
_Audrey
11-12-2023 om 02:24
LMEK schreef op 11-12-2023 om 02:21:
[..]
Misschien moet je nog een account openen hier en cheerleader van de cheerleader van LMEK worden. Dat tikt lekker aan.
Oeh, goed plan
(Alhoewel jij volgens mij geen cheerleaders nodig hebt)
LMEK
11-12-2023 om 02:25
kerstbeer schreef op 11-12-2023 om 02:23:
Gisteren viel het mij op hoe twee mensen ook diep in de nacht reageerden en zich als pro-Russische trollen gedroegen.
Om deze reden ben ik opgebleven om zeker te zijn dat dit geen toeval was. Zij gedroegen zich precies zo dubieus als ik verwacht had.
Bedankt voor jullie hulp. Dit is nu zo klaar als een klontje en zal dat voor iedereen zo zijn.
Slaap lekker.
LMEK
11-12-2023 om 02:29
_Audrey schreef op 11-12-2023 om 02:24:
[..]
Oeh, goed plan
(Alhoewel jij volgens mij geen cheerleaders nodig hebt)
Nu niet meer, we zijn ontmaskerd lees ik net. Het was een ingenieus opgezette val van Kerstbeer waar we ingetuind zijn. Potverdrieroebels nog an toe
kerstbeer
11-12-2023 om 02:36
Veel paniek binnen LGBTQ+ gemeenschap in Rusland
https://www.bbc.com/news/world-europe-67565509
Heb diep medelijden met deze mensen
_Audrey
11-12-2023 om 02:37
LMEK schreef op 11-12-2023 om 02:29:
[..]
Nu niet meer, we zijn ontmaskerd lees ik net. Het was een ingenieus opgezette val van Kerstbeer waar we ingetuind zijn. Potverdrieroebels nog an toe
Potjandikkie zeg, ze was slimmer dan wij!
Ik bedoel: van jou wist ik (en iedereen, sorry!) wel dat je een Pro-Russische trol was, maar om dat nou over jezelf leren.... Het is toch wel een dingetje zeg maar 😱
_Audrey
11-12-2023 om 02:40
LMEK schreef op 11-12-2023 om 02:33:
[..]
Slaap lekker kameraadski!
jij ook
kerstbeer
11-12-2023 om 02:41
Helaas enorm veel vrouwen in Rusland die lijden onder huiselijk geweld, maar er zijn er bij die er toch nog iets aan willen doen:
https://time.com/5942127/russia-domestic-violence-women/
De verandering van de wet onder Putin heeft de situatie alleen maar erger gemaakt.
Mija
11-12-2023 om 12:49
Wat is dit voor flutdiscussie onderhand. Even wat kolderieke sneren naar elkaar uitdelen soit maar het wordt wel erg persoonlijk en vilein. Ik zie dat niemand elkaar het laatste woord kan gunnen maar de discussie is inmiddels alleen nog maar op de m/v en het gaat nergens meer over. Ga even in de spiegel kijken wat je precies aan het verdedigen bent en of je daarmee wil doorgaan. Dat elkaar ongelooflijk gevat en slim affakkelen voegt niet veel extra’s
meer toe. Als we elkaar een beetje heel laten, komt er misschien niet íets van uitwisseling tot stand?
.
Moirmel
11-12-2023 om 14:45
@Mija:
Welke uitwisseling?
Kerstbeer wilt het hebben over het homofobe Rusland.
LMEK wilt het hebben over de hypocrisie van het Westen en hoe we beter onze kont zouden richten naar Rusland.
De anderen komen hier nog sporadisch en steeds minder.
De meeste uitwisseling gaan we hier nog zien bij het aanschaf van een dubbele dildo.
LMEK
11-12-2023 om 15:05
Moirmel schreef op 11-12-2023 om 14:45:
@Mija:
Welke uitwisseling?
Kerstbeer wilt het hebben over het homofobe Rusland.
LMEK wilt het hebben over de hypocrisie van het Westen en hoe we beter onze kont zouden richten naar Rusland.
De anderen komen hier nog sporadisch en steeds minder.
De meeste uitwisseling gaan we hier nog zien bij het aanschaf van een dubbele dildo.
De westerse hypocrisie in mijn inziens ook de oorzaak voor de problemen die de wereld vandaag de dag heeft. Ik zie echter ook niet veel in de optie dat Rusland de rol van Amerika als aanklager, rechter en beul van de gehele wereld overneemt. Er moet een balans komen in de machtsverhouding en juist die balans probeert Amerika te voorkomen door te oorlogen voor anderen te faciliteren.
Het is normaal dat een topic even wat minder uitwisseling genereert. We zagen het na 7 oktober en nu met Wilders die nu de meeste aandacht krijgt. Als jij dan het grote dubbele dildo topic opent komen we daar buurten.
Zilver_gray
13-12-2023 om 07:11
'Niet marchanderen'
Ook gaat de volksvertegenwoordiging mee met het voorstel om toetredingsgesprekken met Oekraïne en Moldavië te beginnen. Wel benadrukken politieke partijen dat met de Kopenhagen Criteria – de voorwaarden voor toelating tot de Europese Unie – niet mag worden gemarchandeerd.
Een aantal partijen wil Oekraïne geld en wapens blijven geven, maar voelt niets voor het openen van toetredingsonderhandelingen. "De toetredingsversnelling voor Oekraïne is voorbij", zei Gijs Tuinman van de BBB. De SGP is eenzelfde mening aangedaan".
Ik snap niet dat ze überhaupt overwogen om Oekraïne toe te laten.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.