Nieuws en actueel
Daglichtlamp
21-02-2022 om 12:30
Waar stopt Rusland?
Oekraïne kan niets anders dan afwachten volgens mij, mocht Rusland van plan zijn binnen te vallen dan zijn ze denk ik geen partij. Hulp krijgen ze ook niet, ze zijn geen lid van de NAVO, en geen enkel land wil vanwege hun een wereldoorlog riskeren is mijn inschatting.
Er komen vast wel weer sancties, maar die hebben bij het innemen van de Krim ook niets uitgehaald. (bovendien als Rusland voortaan hun gas verkoopt aan China hebben wij ook een probleem).
Maar als Oekraïne zo gemakkelijk gaat, waarom dan niet ook Georgië? Zij zijn ook geen Navolid. En stel je voor dat de Russische bescherming straks ook Finland en Zweden betreft? Ook die landen zijn neutraal.
Kunnen we nog iets doen?
En wat als Rusland nog overmoediger wordt en wel NAVO-landen gaat aanvallen?
Lollypopje
02-03-2022 om 12:52
Mija schreef op 02-03-2022 om 12:50:
Kan iemand niet ook zo’n meme topic over openen, zoals dat over Corona? Daar heb ik me echt tranen met tuiten bij gelachen. Ik ben zelf een boomer en mijn ene social medium is dit forum. Dus aan mij heb je niet veel qua input. Maar als iemand hier kans ziet voor wat humor in bange dagen, hou ik me zeer aanbevolen!
Alsjeblieft 💋
https://www.viafora.nl/forum/off-topic-discussies/oorlogshumor
Moxxie
02-03-2022 om 12:56
Coreopsis schreef op 02-03-2022 om 12:50:
[..]
Eens. Wat dat betreft tonen andere sportbonden/organisaties meer ruggengraat. In de huidige omstandigheden kun je niet meer volhouden dat sport altijd neutraal is of moet zijn.
Daarnaast bereik je via sport ook het volk en die hebben alle mogelijke eye openers hard nodig, ook al krijgen ze niet het hele verhaal natuurlijk.
Lollypopje
02-03-2022 om 12:58
Moxxie schreef op 02-03-2022 om 12:56:
[..]
Daarnaast bereik je via sport ook het volk en die hebben alle mogelijke eye openers hard nodig, ook al krijgen ze niet het hele verhaal natuurlijk.
Ik ben wel blij dat veel andere sportorganisaties en sportbonden ze wel uitsluiten. Zelfs de Viva is overstag dacht ik
WickedCurlew89
02-03-2022 om 12:59
Lollypopje schreef op 02-03-2022 om 12:52:
[..]
Alsjeblieft 💋
https://www.viafora.nl/forum/off-topic-discussies/oorlogshumor
Oh, heerlijk, kan ik losgaan.
ShowyHummingbird30
02-03-2022 om 13:01
Lollypopje schreef op 02-03-2022 om 12:58:
[..]
Ik ben wel blij dat veel andere sportorganisaties en sportbonden ze wel uitsluiten. Zelfs de Viva is overstag dacht ik
Prachtige freudiaanse verspreking
Fleurtje_5
02-03-2022 om 13:02
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenland/biden-in-toespraak-poetin-heeft-geen-idee-wat-hem-te-wachten-staat/ar-AAUughd?ocid=mailsignout&li=BBoPOOe
Biden in toespraak: 'Poetin heeft geen idee wat hem te wachten staat'
Het lijkt wel alsof Biden niet kan wachten.
STOMME ROT-OORLOG.
Lollypopje
02-03-2022 om 13:02
Coreopsis schreef op 02-03-2022 om 13:01:
[..]
Prachtige freudiaanse verspreking
Oeps, sinds mijn long covid worden mijn schrijffouten steeds erger 😂
Maat wel fijn dat zelfs de Viva Rusland boycot
Rondstruiner
02-03-2022 om 13:07
Fleurtje_5 schreef op 02-03-2022 om 13:02:
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenland/biden-in-toespraak-poetin-heeft-geen-idee-wat-hem-te-wachten-staat/ar-AAUughd?ocid=mailsignout&li=BBoPOOe
STOMME ROT-OORLOG. Ik kan er verder niks van maken.
Dat heb je net ook al geplaatst ja. Drie keer zelfs nu.
Eerst ben je steeds aan het schelden op Guy Verhofstadt, dan op Ursula von der Leyen en nu zijn het weer Amerikanen die je woede opwekken. Het Westen heeft het allemaal gedaan volgens jou (behalve Trump, die deed het wel goed in jouw ogen).
Ik heb jouw berichten in dit topic net eens teruggelezen en krijg daar een vieze smaak van in mijn mond. Steeds van die indirecte berichtjes die de schuld bij het westen leggen ipv bij de enige echte schuldige, de agressor Poetin. Geen enkele keer heb jij echt veroordeeld dat Poetin Oekraine is binnen gevallen en zo een oorlog is begonnen. Hij kon niet anders, heb je zelfs gezegd.
Je klinkt net als Baudet
Moxxie
02-03-2022 om 13:10
Laat het gaan. Zelensky deed het ook al verkeerd, niet op reageren lijkt me het beste.
Lollypopje
02-03-2022 om 13:12
Fleurtje_5 schreef op 02-03-2022 om 13:02:
Het lijkt wel alsof Biden niet kan wachten.
STOMME ROT-OORLOG.
Je plaat loopt vast, misschien moet je er eens een nieuwe op leggen. Of de platenspeler repareren. Of dat ding gewoon helemaal weggooien, want met een nieuwe plaat wordt de inhoud vast niet beter.
SophisticatedCaribou75
02-03-2022 om 13:15
Ik ben vergeten wat het advies is rondom het thema "Flappies in de Fabeltjesfuik". Ik heb er in elk geval bewondering voor hoe jullie de persoon blijven terechtwijzen, Rondstruiner en Lollypopje. Ik kies nu voor de makkelijke weg: negeren.
Rondstruiner
02-03-2022 om 13:15
Moxxie schreef op 02-03-2022 om 13:10:
Laat het gaan. Zelensky deed het ook al verkeerd, niet op reageren lijkt me het beste.
Je hebt gelijk.
Lollypopje
02-03-2022 om 13:19
niet_rechts schreef op 02-03-2022 om 13:15:
Ik ben vergeten wat het advies is rondom het thema "Flappies in de Fabeltjesfuik". Ik heb er in elk geval bewondering voor hoe jullie de persoon blijven terechtwijzen, Rondstruiner en Lollypopje. Ik kies nu voor de makkelijke weg: negeren.
Ik ga nu ook weer terug naar de negeermodus, want als corona me een ding over haar heeft geleerd is dat er voor haar weinig hoop is.
ScarceKudu74
02-03-2022 om 13:21
en dan ook niet meer quoten aub, nu zie ik het nog steeds allemaal voorbij komen
Mija
02-03-2022 om 13:52
Rondstruiner schreef op 02-03-2022 om 13:07:
[..]
Je klinkt net als Baudet
En Willem Engel! Die is ook in de pro-Poetin actiestand geschoten. Bijzonder toch dat ze zich daar nog voor geen millimeter voor schamen. En het wordt nog wel zo dun om hen heen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.