Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Ter Apel. Het gaat écht uit de hand lopen.


Daglichtlamp schreef op 08-10-2024 om 16:33:

[..]

Je noemt terecht dat dat ook crisissen zijn, daar wordt overigens ook geen noodrecht voor ingezet, want het zijn geen acute crisissen.

Ik vind de wooncrisis wel acuut. Wat mij betreft mogen de klimaatregels daarvoor wel opzij geschoven worden tot het "houdbaar" is geworden.

Twinski schreef op 08-10-2024 om 16:41:

[..]

Je kunt het er niet mee eens zijn maar voorlopig is er genoeg aan te merken op het kabinet. En er zijn ook genoeg voorvallen om te herhalen dat ze incompetent zijn.

Dat kan toch prima in het terug van reces topic. 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 08-10-2024 om 17:01:

[..]

Ik vind de wooncrisis wel acuut. Wat mij betreft mogen de klimaatregels daarvoor wel opzij geschoven worden tot het "houdbaar" is geworden.

Dat is in elk geval consequent. Hier staan onze standpunten niet eens zo ver uit elkaar denk ik. Hoezeer ik ook vind dat natuur belangrijk is, op dit moment mist  de afweging of andere belangen soms niet voor moeten gaan. Nu zie je heel belangrijke projecten geblokkeerd worden, terwijl ze soms nauwelijks bijdragen aan de achteruitgang van natuurgebieden. (en als er dan uitzonderingen zijn dan zijn die voor Schiphol of zo, in plaats van voor woningbouw).

(en sorry, dit is hier natuurlijk ook off topic, en past beter in 1 van de andere draadjes).

Gebruikersnaaminvullen schreef op 08-10-2024 om 17:02:

[..]

Dat kan toch prima in het terug van reces topic.

Ja, dat kan idd, maar Faber gaat nu eenmaal over asiel en dit topic gaat over 'uit de hand lopen' van asiel enzo. Herhaaldelijk kritiek lezen is misschien wat lastig voor fans van dit kabinet. Bedankt voor je verwijzing. Ik neem het in overweging.

Twinski schreef op 08-10-2024 om 17:28:

[..]

Ja, dat kan idd, maar Faber gaat nu eenmaal over asiel en dit topic gaat over 'uit de hand lopen' van asiel enzo. Herhaaldelijk kritiek lezen is misschien wat lastig voor fans van dit kabinet. Bedankt voor je verwijzing. Ik neem het in overweging.

Ik ben geen fan, ik vind het alleen wat raar om constant berichten over Faber in dit topic te plaatsen. Alsof zij in 3 maanden kan oplossen wat in de jaren ervoor is gecreëerd, asiel crisis uit willen roepen of niet. Er zijn zoveel politici die dingen roepen of hebben geroepen wat nooit van de grond is gekomen of lang heeft geduurd. 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 08-10-2024 om 19:31:

[..]

Ik ben geen fan, ik vind het alleen wat raar om constant berichten over Faber in dit topic te plaatsen. Alsof zij in 3 maanden kan oplossen wat in de jaren ervoor is gecreëerd, asiel crisis uit willen roepen of niet. Er zijn zoveel politici die dingen roepen of hebben geroepen wat nooit van de grond is gekomen of lang heeft geduurd.

Er is niets raar aan om haar activiteiten meerdere malen te bespreken op een forum door meerdere mensen.

Twinski schreef op 08-10-2024 om 19:53:

[..]

Er is niets raar aan om haar activiteiten meerdere malen te bespreken op een forum door meerdere mensen.

Heb je niet goed gelezen of doe je maar alsof?

Tja voordat Faber minister werd ging het hier regelmatig over Van der Burg. Die kreeg wel een stuk minder kritiek inderdaad. Wellicht niet omdat zijn prestaties veel beter waren, maar vooral omdat we allemaal zagen hoe hard hij werkte om het op orde te krijgen.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 08-10-2024 om 20:32:

[..]

Heb je niet goed gelezen of doe je maar alsof?

Ik heb het goed gelezen. Ik ben het enkel niet met je eens. Wat ze de afgelopen 100 dagen heeft gedaan is een teken van onvermogen.

- 'ga weg' bordjes

- opvang per 'toerbeurt'

- 'ik ben het beleid' kakelen 

- gemeentes laten zitten met de opvang 

- niet communiceren met ambtenaren 

- brief sturen voor opt-out aan de verkeerde

- 'noodwet' motivatie ontbreekt compleet 

Tis gewoon een onbenul. Kan ik enkel schik om hebben. Geweeklaag over 'tijd gunnen' en herhaling is niet aan mij besteed. Net als iets 'gezeur' vinden en dan hopen dat anderen  daar naar gaan luisteren en er zelfs gehoor aan geven om te stoppen met posten oid. 

Twinski schreef op 08-10-2024 om 20:52:

[..]

Ik heb het goed gelezen. Ik ben het enkel niet met je eens. Wat ze de afgelopen 100 dagen heeft gedaan is een teken van onvermogen.

- 'ga weg' bordjes

- opvang per 'toerbeurt'

- 'ik ben het beleid' kakelen

- gemeentes laten zitten met de opvang

- niet communiceren met ambtenaren

- brief sturen voor opt-out aan de verkeerde

- 'noodwet' motivatie ontbreekt compleet

Tis gewoon een onbenul. Kan ik enkel schik om hebben. Geweeklaag over 'tijd gunnen' en herhaling is niet aan mij besteed. Net als iets 'gezeur' vinden en dan hopen dat anderen daar naar gaan luisteren en er zelfs gehoor aan geven om te stoppen met posten oid.

Hahaha, je hebt echt een kronkel in je hoofd.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 08-10-2024 om 12:31:

[..]

Vind dat 100 dagen echt een beetje gezeur worden.

Jij speelt op de persoon. Ik zal je geheugen dan nog even opfrissen. 'Hahaha, je hebt echt een kronkel in je hoofd'. Dit is anderen tot 'gekkie' verklaren. Laag. 

Twinski schreef op 08-10-2024 om 21:29:

[..]

Jij speelt op de persoon. Ik zal je geheugen dan even opfrissen. 'Hahaha, je hebt echt een kronkel in je hoofd'. Dit is anderen tot 'gekkie' verklaren. Laag.

Op de persoon? Dus je mening geven over een post van iemand anders is op de persoon spelen? Dan kan het hele forum wel opgedoekt worden. 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 08-10-2024 om 21:34:

[..]

Op de persoon? Dus je mening geven over een post van iemand anders is op de persoon spelen? Dan kan het hele forum wel opgedoekt worden.

Je klaagt eerst over de vorm ipv de inhoud door een opmerking te diskwalificeren als 'gezeur' en daarna ga je anderen uitlachen om een 'kronkel'. Teleurstellende debatvaardigheden laat je hier zien.

Twinski schreef op 08-10-2024 om 21:40:

[..]

Je klaagt eerst over de vorm ipv de inhoud door een opmerking te diskwalificeren als 'gezeur' en daarna ga je anderen uitlachen om een 'kronkel'. Teleurstellende debatvaardigheden laat je hier zien.

Sorry, ik wist niet dat ik me daarvoor had aangemeld.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 08-10-2024 om 21:02:

[..]

Hahaha, je hebt echt een kronkel in je hoofd.

Hoe kan ik dit anders lezen dan gericht op de persoon? Want blijkbaar bedoelde je iets anders?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.