Nieuws en actueel
Poezenmeisje
06-10-2023 om 11:18
Ter Apel. Het gaat écht uit de hand lopen.
Het is niet meer 'genoeg is genoeg'.
Men zit nu op niveau 'teveel is teveel'...
Een pure volksopstand.
Dit naar aanleiding van diefstal uit een auto.
De burgemeester weet ook niet meer wat hij nog kan doen.
Hoe lang laat de demissionaire regering de mensen hier nog met de stront zitten???
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/1075109/burgerwacht-opent-klopjacht-op-asielzoeker-in-ter-apel
De burgerwacht Ter Apel kreeg maandag aan het einde van de middag een melding van diefstal, aldus Willeke Vroom van de burgerwacht. 'Onze mensen betrapten hem op heterdaad en hebben meteen de achtervolging ingezet. Hij rende het maïsveld achter de Markeweg in.'Omdat de eigenaar van de gestolen portemonnee uit Nieuw-Weerdinge komt, werd ook de burgerwacht uit dat dorp ingeschakeld. 'Daarom werd de groep zo groot', zegt Vroom. 'Het ging als een lopend vuurtje. Iemand meldde zich met een drone met warmtecamera. Een boer kwam aanzetten met een hoogwerker zodat we over het maïsveld konden kijken. Het leek bijna een soort klopjacht.'
Uiteindelijk sloten veertig tot vijftig man aan.
Libertine
15-03-2024 om 12:39
Gebruikersnaaminvullen schreef op 15-03-2024 om 12:37:
[..]
Ze had het over helmplicht op bouwplaatsen en veiligheid. Vind ik zelf ook raar dat een sikh geen helm hoeft te dragen, want de bedrijven zijn degene die op de vingers worden getikt bij ongelukken, ernstig of niet.
Daar had ik het ook over.
Je kunt het raar vinden, maar het voorbeeld dat het kan en werkt wordt je hier op een presenteerblaadje aangereikt.
Poezenmeisje
15-03-2024 om 12:44
Ik denk niet dat de LHBTIQ+ beweging erg blij zal zijn met de import van mensen die hen als eerste van een flatgebouw willen gooien.
Die indoctrinatie krijg je er heus niet uit met twee uurtjes "maatschappijleer" en uitleg hoe we het hier doen.
Ik ben heel erg pro LHBTIQ+, dus wees maar niet bang voor mij als heteroseksuele vrouw. Ik ga zelf echter niet weer iets seksueels met een vrouw doen, want ik vind het niets aan.
Tegelijkertijd zijn mijn activiteiten buitenshuis voornamelijk met mooie, lieve fantastische vrouwen in alle soorten, smaken, leeftijden en maten.
Fleurtje_5
15-03-2024 om 12:47
Poezenmeisje schreef op 15-03-2024 om 12:44:
Ik denk niet dat de LHBTIQ+ beweging erg blij zal zijn met de import van mensen die hen als eerste van een flatgebouw willen gooien.
Die indoctrinatie krijg je er heus niet uit met twee uurtjes "maatschappijleer" en uitleg hoe we het hier doen.
Ik ben heel erg pro LHBTIQ+, dus wees maar niet bang voor mij als heteroseksuele vrouw. Ik ga zelf echter niet weer iets seksueels met een vrouw doen, want ik vind het niets aan.
Tegelijkertijd zijn mijn activiteiten buitenshuis voornamelijk met mooie, lieve fantastische vrouwen in alle soorten, smaken, leeftijden en maten.
Ik denk dat ook veel getrouwde of samenwonende homo-paren niet blij zouden zijn als ze buren zouden krijgen die hen als zondaars zien.
Poezenmeisje
15-03-2024 om 12:48
Grensoverschrijdende boze, witte mannen heb ik niet in mijn omgeving, maar de Gooise matras ligt hier ver vandaan.
Grensoverschrijdende boze witte mannen slissen me niet na als ik hoogzwanger door het winkelcentrum loop.
felija
15-03-2024 om 12:49
Poezenmeisje schreef op 15-03-2024 om 12:44:
Veel autochtone mensen zijn helaas ook niet erg te spreken over LHBTIQ+, alleen het door de NS-omroeper 'beste reiziger' was al reden voor veel Nederlanders om hun hakken in het zand te zetten. Die hebben geen eventuele beïnvloeding nodig van allochtonen, dat kunnen ze helaas prima zelf.
Poezenmeisje
15-03-2024 om 12:49
Wie weet zit die Engelse politiehelm verstopt onder die tulband.
Een bouwvakkershelm kun je er ook prima onder verbergen.
felija
15-03-2024 om 12:50
Poezenmeisje schreef op 15-03-2024 om 12:48:
Grensoverschrijdende boze, witte mannen heb ik niet in mijn omgeving, maar de Gooise matras ligt hier ver vandaan.
Grensoverschrijdende boze witte mannen slissen me niet na als ik hoogzwanger door het winkelcentrum loop.
Ik heb het dan ook niet over jouw specifieke situatie, maar over Nederland in het algemeen. Was nogal in het nieuws de afgelopen tijd.
felija
15-03-2024 om 12:53
Fleurtje_5 schreef op 15-03-2024 om 12:47:
[..]
Ik denk dat ook veel getrouwde of samenwonende homo-paren niet blij zouden zijn als ze buren zouden krijgen die hen als zondaars zien.
En dat kunnen ook prima autochtone buren zijn, die daar problemen mee hebben, maar al het slechte komt uit het buitenland.
Gebruikersnaaminvullen
15-03-2024 om 12:53
Libertine schreef op 15-03-2024 om 12:39:
[..]
Daar had ik het ook over.
Je kunt het raar vinden, maar het voorbeeld dat het kan en werkt wordt je hier op een presenteerblaadje aangereikt.
Waarom zou je dat willen? Het gaat hier om veiligheid.
In Nederland moet een snorfietsende sikh iig wel een helm. En terecht. dragen. https://www.verkeersnet.nl/verkeersveiligheid/40367/snorfietsende-sikh-moet-tulband-vervangen-door-helm/?gdpr=deny
Fleurtje_5
15-03-2024 om 12:57
felija schreef op 15-03-2024 om 12:49:
[..]
Veel autochtone mensen zijn helaas ook niet erg te spreken over LHBTIQ+, alleen het door de NS-omroeper 'beste reiziger' was al reden voor veel Nederlanders om hun hakken in het zand te zetten. Die hebben geen eventuele beïnvloeding nodig van allochtonen, dat kunnen ze helaas prima zelf.
Dat 'beste reizigers' is idd raar, omdat 'beste dames en heren' ook respectvol is en toch de grootste groep is. Zo ook die transgender toiletten die er zouden moeten komen. Trek die deur open, draai die keutel, en verder.
Als die machinist 'geachte reizigers' roept zullen velen dat niet eens opmerken en er snel aan gewend zijn. En die toiletpotten zullen straks ook genderneutraal op hun plek staan zonder weerwoord.
Een mening hebben over iets dat jarenlang gewoon goed was, is heel iets anders dan iemand als zondaar zien of de doodstraf toe wensen vanwege zijn aard.
Libertine
15-03-2024 om 12:58
Gebruikersnaaminvullen schreef op 15-03-2024 om 12:53:
[..]
Waarom zou je dat willen? het gaat hier om veiligheid.
Want in Engeland, dat toch bekend staat als een westers land, gaat het niet om veiligheid? Of zullen ze het daar net een tikkie belangrijker vinden om er onderzoek naar te doen om te kijken in hoeverre het lukt om een bepaalde bevolkingsgroep tegemoet te komen?
waar het om gaat is dat een deel van Nederland het kennelijk lastig te begrijpen vindt dat er in andere landen anders naar dingen wordt gekeken en er anders mee wordt omgegaan, en dat dat prima werkt, maar dat wij in Nederland denken dat we de wijsheid in pacht hebben. Dat maakt ons star en intolerant
Fleurtje_5
15-03-2024 om 13:00
felija schreef op 15-03-2024 om 12:53:
[..]
En dat kunnen ook prima autochtone buren zijn, die daar problemen mee hebben, maar al het slechte komt uit het buitenland.
Dat zou inderdaad zomaar kunnen. Maar bij een bepaald geloof (ongeacht afkomst) weet je het zeker dat die gedachtegang er is.
Gebruikersnaaminvullen
15-03-2024 om 13:10
Libertine schreef op 15-03-2024 om 12:58:
[..]
Want in Engeland, dat toch bekend staat als een westers land, gaat het niet om veiligheid? Of zullen ze het daar net een tikkie belangrijker vinden om er onderzoek naar te doen om te kijken in hoeverre het lukt om een bepaalde bevolkingsgroep tegemoet te komen?
waar het om gaat is dat een deel van Nederland het kennelijk veel lastig te begrijpen vindt dat er in andere landen anders naar dingen wordt gekeken en er anders mee wordt omgegaan, en dat dat prima werkt, maar dat wij in Nederland denken dat we de wijsheid in pacht hebben. Dat maakt ons star en intolerant
Jij kijkt alleen naar landen die dingen anders doen die in jouw straatje passen. Nederland is niet die andere landen. Als we op de toer van vrijstellingen gaan kun je de wetten wel schrappen. Er is altijd wel iets te vinden om ergens onderuit te komen.
Libertine
15-03-2024 om 13:11
Gebruikersnaaminvullen schreef op 15-03-2024 om 13:10:
[..]
Jij kijkt alleen naar landen die dingen anders doen die in jouw straatje passen. Nederland is niet die andere landen. Als we op de toer van vrijstellingen gaan kun je de wetten wel schrappen. Er is altijd wel iets te vinden om ergens onderuit te komen.
Er is altijd wel een reden te verzinnen om alles te laten zoals het is, niets bij te leren en star en intolerant te blijven.
Poezenmeisje
15-03-2024 om 13:12
Miraval schreef op 15-03-2024 om 11:38:
En moslims of de islamisering zijn niet het probleem in onze samenleving. Het probleem zit hem in het conservatisme en extremisme.
Van wie?