Nieuws en actueel
Lollypopje
17-02-2022 om 20:49
Storm; ben jij er klaar voor?
Er was nog geen topic over en omdat het morgen echt los schijnt te gaan dacht ik, ik open er een.
Zie jij er tegen op?
Krijg jij er last van met werk of school?
Baal je dat de ns om 14.00 uur niet meer rijdt?
Doe je iets ter voorbereiding in je tuin?
Ben je net als ik bang voor storm en zoek je een beetje mentalsupport? Gooit het er hier lekker uit
Ik moet morgenochtend nog wat lichte bloempotten voor de zekerheid binnen halen en misschien het tuintafeltje. Want vandaag door kop in het zand niet door hoe heftig het morgen voorspeld wordt en nu is het donker en ligt mijn balkon vol met naaktslakken
En verder ga ik morgen heel lief voor mijzelf zijn en proberen de storm te vergeten... Voor zover dat lukt met enkel glas. En vreemdgenoeg hoor ik het ook altijd heel hard op de wc in het midden van het huis
Brabeau
18-02-2022 om 19:48
Ik heb een vraagje en ik hoop dat ik het goed kan verwoorden zonder dom over te komen ๐ Kan iemand uitleggen wat het nut is van al die verschillende kaarten? Windkracht, km per uur en windstoten? Ik snap wat ze alle 3 inhouden maar wat voor extra nut hebben die verschillende soorten kaarten? En soms ziet het ene deel geel wbt windkracht maar qua windstoten weer paars, wat kan je dan met deze info zeg maar?
Auwereel
18-02-2022 om 19:55
Windstoten die hevig zijn kunnen voor extra schade zorgen en je kan er niet op anticiperen. Als je een constante hoge windkracht hebt, is het zwaar maar je weet waar je aan toe bent. Dus pas vooral op als je verschil ziet tussen de windkract-kaart en de windstoten-kaart.
Irregular_Choice
18-02-2022 om 20:01
Hier begint het alweer af te nemen zo te horen. De piek lag tussen 18-20 uur hier. Af en toe wel nog wat windstoten, maar naar mijn idee zijn die een stuk minder krachtig inmiddels.
Lollypopje
18-02-2022 om 20:06
Hier in het midden wordt het ook rustiger. En ik ben ook nog steeds best okee mentaal ๐
Lollypopje
18-02-2022 om 20:14
Lollypopje schreef op 18-02-2022 om 20:06:
Hier in het midden wordt het ook rustiger. En ik ben ook nog steeds best okee mentaal ๐
En alleen al daarom vind ik dat ik wel een klein bodempje whiskey heb verdiend ๐
AggressiveReindeer87
18-02-2022 om 20:17
Hier in Arnhem ging het sinds 6 uur echt te keer, nu lijkt het rustiger te worden. Blij mee want ik vind die snoeiharde wind helemaal niet leuk...
Hinoki
18-02-2022 om 20:20
Zilver_gray schreef op 18-02-2022 om 19:43:
Ik lees net dat โhet Noordenโ vanavond pas aan de beurt isโฆ. wat hebben we vanmiddag gehad dan? Getverderrie, dacht juist dat het afnam
Hier noorden tegen Duitsland aan. Ik deel je afschruw.
Fladderak
18-02-2022 om 20:23
Lollypopje schreef op 18-02-2022 om 20:14:
[..]
En alleen al daarom vind ik dat ik wel een klein bodempje whiskey heb verdiend ๐
Dat heb je zeker verdiend!
Neem ik een bodempje wijn en ga even kijken of mijn auto er nog staat.
Lollypopje
18-02-2022 om 20:25
Fladderak schreef op 18-02-2022 om 20:23:
[..]
Dat heb je zeker verdiend!
Neem ik een bodempje wijn en ga even kijken of mijn auto er nog staat.
En ik merk dat ik amper drink sinds ik ziek ben, ben zo sterk niet meer gewend ๐
Zilver_gray
18-02-2022 om 20:26
Hinoki schreef op 18-02-2022 om 20:20:
[..]
Hier noorden tegen Duitsland aan. Ik deel je afschruw.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.