Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Storm; ben jij er klaar voor?

Ik heb een vraagje en ik hoop dat ik het goed kan verwoorden zonder dom over te komen ๐Ÿ˜… Kan iemand uitleggen wat het nut is van al die verschillende kaarten? Windkracht, km per uur en windstoten? Ik snap wat ze alle 3 inhouden maar wat voor extra nut hebben die verschillende soorten kaarten? En soms ziet het ene deel geel wbt windkracht maar qua windstoten weer paars, wat kan je dan met deze info zeg maar?

Windstoten die hevig zijn kunnen voor extra schade zorgen en je kan er niet op anticiperen. Als je een constante hoge windkracht hebt, is het zwaar maar je weet waar je aan toe bent. Dus pas vooral op als je verschil ziet tussen de windkract-kaart en de windstoten-kaart.

Hier begint het alweer af te nemen zo te horen. De piek lag tussen 18-20 uur hier. Af en toe wel nog wat windstoten, maar naar mijn idee zijn die een stuk minder krachtig inmiddels.

En waar is hier?ย 

Lollypopje

Lollypopje

18-02-2022 om 20:06 Topicstarter

Hier in het midden wordt het ook rustiger. En ik ben ook nog steeds best okee mentaal ๐Ÿ˜Š

ScarceKudu74

ScarceKudu74

18-02-2022 om 20:11

Hier in ZH is het ook wel voorbij, gelukkig.ย 

In 't zuidwesten was 't een storm in een glas water.ย 

Lollypopje

Lollypopje

18-02-2022 om 20:14 Topicstarter

Lollypopje schreef op 18-02-2022 om 20:06:

Hier in het midden wordt het ook rustiger. En ik ben ook nog steeds best okee mentaal ๐Ÿ˜Š

En alleen al daarom vind ik dat ik wel een klein bodempje whiskey heb verdiend ๐Ÿ˜Š

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-02-2022 om 20:17

Hier in Arnhem ging het sinds 6 uur echt te keer, nu lijkt het rustiger te worden. Blij mee want ik vind die snoeiharde wind helemaal niet leuk...

ik hoop hoop dat hier nu ook het ergste is geweest.

Zilver_gray schreef op 18-02-2022 om 19:43:

Ik lees net dat โ€œhet Noordenโ€ vanavond pas aan de beurt isโ€ฆ. wat hebben we vanmiddag gehad dan? Getverderrie, dacht juist dat het afnam

Hier noorden tegen Duitsland aan. Ik deel je afschruw.

Lollypopje schreef op 18-02-2022 om 20:14:

[..]

En alleen al daarom vind ik dat ik wel een klein bodempje whiskey heb verdiend ๐Ÿ˜Š

Dat heb je zeker verdiend!

Neem ik een bodempje wijn en ga even kijken of mijn auto er nog staat.

Lollypopje

Lollypopje

18-02-2022 om 20:25 Topicstarter

Fladderak schreef op 18-02-2022 om 20:23:

[..]

Dat heb je zeker verdiend!

Neem ik een bodempje wijn en ga even kijken of mijn auto er nog staat.

En ik merk dat ik amper drink sinds ik ziek ben, ben zo sterk niet meer gewend ๐Ÿ˜‚

Hinoki schreef op 18-02-2022 om 20:20:

[..]

Hier noorden tegen Duitsland aan. Ik deel je afschruw.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.