Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Storm; ben jij er klaar voor?

Bakblik schreef op 18-02-2022 om 17:40:

[..]

Die is al 30x heen en weer gerold toen jij niet keek.😜

Mwah. 
hier ligt ook alles nog op z’n plek, terwijl ik de bomen flink tekeer zie gaan. Die bomen vangen gewoon letterlijk veel wind. 

Friezinnetje schreef op 18-02-2022 om 17:29:

Nou, voor iedereen die over mij in zat heb ik goed nieuws. We gaan niet. De NL-alert gaf een schrikeffect, dus iedereen begon te appen. Workshop voor de 3e keer afgezegd en zo zit ik alleen op mijn verjaardag, zal wel iets van patat worden met eten.

Heel verstandig, hopelijk komen er nog vele verjaardagen!

*******()()()()*******

Zojuist een bovenbuurvrouw ingeseind wiens auto onder een boom stond  waar een grote losse tak inhangt : auto  =  verzet.

Thanks Rode Kater

Friezinnetje schreef op 18-02-2022 om 17:29:

Nou, voor iedereen die over mij in zat heb ik goed nieuws. We gaan niet. De NL-alert gaf een schrikeffect, dus iedereen begon te appen. Workshop voor de 3e keer afgezegd en zo zit ik alleen op mijn verjaardag, zal wel iets van patat worden met eten.

Da´s wel balen. 

Ik ben weer thuis. Het was prachtig op het strand! Heerlijk uitgewaaid. Nu lekker met de kinderen een film kijken.

Zo bizar, dan gaat de wind zo hard tekeer en een paar seconde later is het alsof er niks aan de hand is.

Brabeau schreef op 18-02-2022 om 17:58:

Zo bizar, dan gaat de wind zo hard tekeer en een paar seconde later is het alsof er niks aan de hand is.

Ja dit! Zo onvoorspelbaar, heel vervelend!

Beterlaat2021! schreef op 18-02-2022 om 17:49:

[..]

Heel verstandig, hopelijk komen er nog vele verjaardagen!

*******()()()()*******

Zojuist een bovenbuurvrouw ingeseind wiens auto onder een boom stond waar een grote losse tak inhangt : auto = verzet.

Dat is nou een goede buur 👍️.

Onze vorige auto is door een afgevallen tak Total loss geraakt in 2020.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

18-02-2022 om 18:16

het was hier even wat rustiger, maar nu gaat het weer tekeer. Er waaien allemaal takken tegen de ramen, echt niet fijn. Ik schrik me telkens rot.
En de tuin zit vol zwarte vogels. Het lijkt wel Hitchcock- the Birds 😱

Peen schreef op 18-02-2022 om 18:16:

het was hier even wat rustiger, maar nu gaat het weer tekeer. Er waaien allemaal takken tegen de ramen, echt niet fijn. Ik schrik me telkens rot.

Hier is het opeens donker, ook zo fijn! Je ziet niks, maar hoort allerlei onheilspellends buiten 

Peen schreef op 18-02-2022 om 18:16:

Het gaat hier ook nog steeds te keer.

Zilver_gray schreef op 18-02-2022 om 18:27:

[..]

Hier is het opeens donker, ook zo fijn! Je ziet niks, maar hoort allerlei onheilspellends buiten

Storm is bij daglicht toch iets minder erg dan in het donker ja!

WhatsApp%20Image%202022-02-18%20at%2014.32.43.jpeg?itok=RVmNMuEw&offsetX=0&offsetY=487&cropWidth=1500&cropHeight=844&width=1024&height=576&impolicy=dynamic

Dit meisje heet Eunice Storm  Dat bedenk je toch ook niet als ouders.

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5289163/storm-eunice-code-rood-knmi-windstoten-naam

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.