Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Storm; ben jij er klaar voor?

ScarceKudu74

ScarceKudu74

18-02-2022 om 17:32

Friezinnetje schreef op 18-02-2022 om 17:29:

Nou, voor iedereen die over mij in zat heb ik goed nieuws. We gaan niet. De NL-alert gaf een schrikeffect, dus iedereen begon te appen. Workshop voor de 3e keer afgezegd en zo zit ik alleen op mijn verjaardag, zal wel iets van patat worden met eten.

He bah, wat ongezellig! Balen  

Inmiddels al een derde dode.

Nou, voor iedereen die over mij in zat heb ik goed nieuws. We gaan niet. De NL-alert gaf een schrikeffect, dus iedereen begon te appen. Workshop voor de 3e keer afgezegd en zo zit ik alleen op mijn verjaardag, zal wel iets van patat worden met eten.

zo zit ik alleen op mijn verjaardag, zal wel iets van patat worden met eten.

Wat ongezellig .

Wilgenkatje- schreef op 18-02-2022 om 17:24:

nou, mijn man had een afspraak in restaurant gemaakt, en daar gaan we nu eten

Ik zou toveren uit de voorraadkast en thuis wat maken.  Uit eten kan altijd nog, je gaat er nu toch niet uit? 

Ik weet dat een flat beweegt, anders zou deze breken, maar tijdens deze storm heb ik ook echt het gevoel dat ik het bewegen voel. 

Zal vast een mindfuck zijn, maar is wel een rare gewaarwording.

Lollypopje

Lollypopje

18-02-2022 om 17:38 Topicstarter

en ondertussen ligt de voetbal nog steeds onbewogen op dezelfde plek in de tuin van de buren.

Oh, dat is ook niet leuk zeg

Misschien kun je het toch een beetje gezellig maken voor jezelf. 

Lollypopje schreef op 18-02-2022 om 17:38:

en ondertussen ligt de voetbal nog steeds onbewogen op dezelfde plek in de tuin van de buren.

Die is al 30x heen en weer gerold toen jij niet keek.😜

Lollypopje schreef op 18-02-2022 om 17:38:

Voersilo voor de vogels ook. Met af en toe een musje er op. Achter heb ik weinig last van de wind. 

Crazycatlady schreef op 18-02-2022 om 17:36:

Ik weet dat een flat beweegt, anders zou deze breken, maar tijdens deze storm heb ik ook echt het gevoel dat ik het bewegen voel.

Zal vast een mindfuck zijn, maar is wel een rare gewaarwording.

Ligt het niet aan mij. 

Lollypopje

Lollypopje

18-02-2022 om 17:44 Topicstarter

Bakblik schreef op 18-02-2022 om 17:40:

[..]

Die is al 30x heen en weer gerold toen jij niet keek.😜

Heel stiekem steeds weer terug naar exact dezelfde plek

Waar kan je ook alweer dat kaartje zien dat elke 10 minuten wordt ververst. Qua wind en waar. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.