Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Storm; ben jij er klaar voor?

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

18-02-2022 om 15:33

Lollypopje schreef op 18-02-2022 om 15:28:

hier, in het midden, begint het ook flink.

Oh zit jij ook in het midden? 

Hier - tegen Duitsland valt het nog mee. Ben benieuwd.

Lollypopje schreef op 18-02-2022 om 15:28:

hier, in het midden, begint het ook flink.

Hier ook in het midden maar nog vrij weinig aan de hand

rionyriony schreef op 18-02-2022 om 15:26:

Ik ben heel zenuwachtig door het geluid. Heb een noodtasje bij de deur gelegd met wat geld, mijn telefoon en een usb-stick voor het geval mijn huis wegblaast.

Ik probeer echter mijn diner te plannen.

Kun je de gordijnen dicht doen, goede muziek een beetje hard aan, lekker kopje thee zetten?   Huizen waaien zelden weg, tenten wel!

Het begint hier nu ook harder te waaien. In het westen van Gelderland, aan het water tegenover Flevoland.

Ik zie dat de achterburen nog een partytent hebben staan in de tuin. 😲

rionyriony schreef op 18-02-2022 om 15:26:

Ik ben heel zenuwachtig door het geluid. Heb een noodtasje bij de deur gelegd met wat geld, mijn telefoon en een usb-stick voor het geval mijn huis wegblaast.

Ik probeer echter mijn diner te plannen.

Grapje toch? (Please, laat dit een grapje zijn!)

Volgens weerplaza is het hier nu windkracht 10 /11

https://www.weerplaza.nl/actueel/wind/

wild-flower schreef op 18-02-2022 om 15:53:

Volgens weerplaza is het hier nu windkracht 10 /11

https://www.weerplaza.nl/actueel/wind/

Ik zit hier echt hardop "oehhhhhhhh" te doen af en toe, als er weer zo'n gemene windvlaag komt. Net even getekend ter ontspanning, en zo maar even iets leuks op netflix kijken te afleiding. (Oehhhhhh, daar was er weer één )

Hier ook kattenmand klaar staan en tasje met wat spullen.
Ik vertrouw mijn omgeving niet en sluit niet uit dat er iets tegen mijn ramen vliegt. 

Ik vermaak mij nu met kleuren zulke dingen. Echt bang ben ik niet maar let wel op.

Ik lees dat het hier in de stad steeds meer bomen omwaaien. Gelukkig staat er geen boom hier in de buurt. Het gaat inmiddels ook aardig los en de kat ligt gewoon buiten, gek beest

Hinoki schreef op 18-02-2022 om 15:35:

Hier - tegen Duitsland valt het nog mee. Ben benieuwd.

Bij mij ook

Zelfs de wolken breken en het zonnetje probeert er door te komen

Hier in Groningen begint het nu wat harder waaien, tijdje geleden zon en zelfs stukje blauwe lucht. 

Hier nu weer zon en iets verminderde windkracht .
9/10 nu .

Wat bestaan er toch domme mensen...
Iemand uit mijn vriendengroep wil kosten wat het kost uiteten, want ze kijkt er al zolang naar uit...

Code rood hier

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

18-02-2022 om 16:17

Ben nog niet echt onder de indruk, het lijkt tot nu toe niet erger dan de vorige.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.