Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Storm; ben jij er klaar voor?

Hoop dat degenen die code rood moeten trotseren en goed vanaf komen, zonder schade  en zo. Toi toi toi allemaal!

Lollypopje

Lollypopje

18-02-2022 om 13:21 Topicstarter

Net fijn gesprek gehad met mijn coach. Kan weer wat beter loslaten en ook even afgeleid door het over allemaal positieve dingen te hebben. Dus voor nu heeft onrust plaats gemaakt voor een fijn gevoel

Peen schreef op 18-02-2022 om 13:05:

Stel nou dat ze zich vergissen..de wind trekt voorbij boven NL ofzo en niemand heeft er last van...hooguit een briesje en niks aan de hand...
Dan ga ik echt lachen hoor 😂

Nou, hier staat een aardige woei. Maar beter goed voorbereid en er gebeurt niets dan niet voorbereid en het gaat wel mis.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

18-02-2022 om 13:22

Hier trouwens wel allerlei steigers in de wijk ivm renovatie. Maar ze zullen toch wel weten wat ze doen. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

18-02-2022 om 13:22

68410c7b4c77830369b4c7895d6cff21.jpg

Hier valt het nog mee.
Het waait en regent 
Net met hond het natuurgebied in geweest, is zowat allemaal open vlakte.
Beest heeft zich even goed uitgeleefd in alle plassen die we tegen kwamen en daarna nog een paar keer goed liggen rollen in het gras.
Nu lekker zwart (in plaats van wit) en ligt waarschijnlijk de rest van de middag te slapen 
Maar even kijken hoe het vanavond is, denk even vlug op en neer naar het veldje 

StrictOryx53

StrictOryx53

18-02-2022 om 13:30

lollypopje, gelukkig dat je je hart hebt kunnen luchten, 
Mijn man is als alles mee zit thuis om 14.00, was zo rond 12 uur weggereden uit Utrecht.
Bij mijn dochter ( puber 15 ) op school sloten ze om 13.00 de deuren.

Friezinnetje: gefeliciteerd. Ook ik ben vandaag jarig, alleen de 2 kinderen zouden komen. Dochter belt vanmorgen dat ze vorige week bij vriendin op verjaardag was, die gisteren positieve zelftest had, GGD test nog niet binnen. In combinatie met mss zij ook positief en rotweer gezegd dat ik liever heb dat ze veilig thuis blijft. Zoon heb ik ook gezegd dat ie geen risico's moet nemen ..

Ik woon in het oosten van Brabant, Den Bosch, wind begint aan te trekken, brr ik vind 't niks, schiet ook altijd in de stress van die codes

Chiquita schreef op 18-02-2022 om 13:30:

Friezinnetje: gefeliciteerd. Ook ik ben vandaag jarig, alleen de 2 kinderen zouden komen. Dochter belt vanmorgen dat ze vorige week bij vriendin op verjaardag was, die gisteren positieve zelftest had, GGD test nog niet binnen. In combinatie met mss zij ook positief en rotweer gezegd dat ik liever heb dat ze veilig thuis blijft. Zoon heb ik ook gezegd dat ie geen risico's moet nemen ..

Gefeliciteerd 

En groot gelijk joop, dat je liever hebt dat iedereen veilig thuis zit

Mijn uni is dicht, dus ik ga weer online les geven. En weer lukt het me dit kwartaal niet om al het onderwijs op de campus te geven, maar gelukkig hoef ik er dus niet door. Het is wel zo dat ik gisteren de hele avond en vanmorgen bezig ben geweest om te zorgen dat het onderwijs weer online plaats kan vinden.
De wind staat voor mijn huis wel in een gunstige richting, meer zuidelijk dan kraakt mijn huis als een oud zeilschip. Terwij het huis hooguit een jaar of 40 is.

Friezinnetje schreef op 18-02-2022 om 13:19:

[..]

Zodra er code rood is, schiet ik niet meer in paniek. 9 van de 10 keer valt het mee.

wij gaan vanavond ook gewoon naar de kookworkshop. Mijn broer moet een dik uur rijden, maar heb nog niet gehoord dat ie niet komt.

Er gebeuren altijd ongelukken, doordat er mensen op de weg zijn die eigenlijk bést thuis hadden kúnnen blijven......   Ik snap die mensen nooit.

kattenluik-1.jpeg

Verstandig, kattenluik dicht doen  -  wel zorgen dat de kat binnen is hè?

Chiquita schreef op 18-02-2022 om 13:30:

Ook ik ben vandaag jarig

833dab81bea5a31a8339250fc6ab571d.jpg

Van harte dan ook voor jou!

Door al deze berichten twijfel ik of ik mijn rolemmers binnen moet zetten. Ik weet, bij twijfel gewoon doen. Maar rolemmers kunnen best veel hebben toch?
Ze staan voor het huis ipv in de tuin.

Mijn plastic en restafval zijn beide half gevuld en de groene minder dan de helft..

Beterlaat2021! schreef op 18-02-2022 om 13:43:

[..]

Er gebeuren altijd ongelukken, doordat er mensen op de weg zijn die eigenlijk bést thuis hadden kúnnen blijven...... Ik snap die mensen nooit.

Ik ook niet, ik ben dan ook heel blij dat de trainingsschool vanmorgen al bericht stuurde dat de training afgelast is zodat niemand de weg op hoeft.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

18-02-2022 om 13:48

Ik zag net een ekster richting een boomtop vliegen maar hij werd teruggeblazen. Voor vogels etc. is een storm ook  heftig natuurlijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.