Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


Zilver_gray schreef op 04-09-2024 om 18:22:

[..]

Ik hoop dat ze deze mafketel zo snel mogelijk oppakken en vervolgen. Waarom zou je zoiets doen!

Het doet me overigens wel goed hoe Bart hem probeerde te helpen. Ze zijn er nog, mensen die het zomaar voor je opnemen
'Wat een voorbeeld': Bart volgens velen een held, verdedigde jongen met nagellak in tram (rtl.nl)

Yumi schreef op 04-09-2024 om 18:30:

[..]

Het doet me overigens wel goed hoe Bart hem probeerde te helpen. Ze zijn er nog, mensen die het zomaar voor je opnemen
'Wat een voorbeeld': Bart volgens velen een held, verdedigde jongen met nagellak in tram (rtl.nl)

Ja ik vond het ontroerend, echt mooi! Fijn dat ze er nog zijn deze mensen 🥹

Zilver_gray schreef op 04-09-2024 om 18:34:

[..]

Ja ik vond het ontroerend, echt mooi! Fijn dat ze er nog zijn deze mensen 🥹

Wat zou die jongen met de nagellak eigenlijk zelf gemerkt hebben van het hele gebeuren? Ik zag hem helemaal niet reageren en hij had een koptelefoon op. 

Bart zit zo bij Eva.

Herfstappeltaart schreef op 04-09-2024 om 18:57:

[..]

Wat zou die jongen met de nagellak eigenlijk zelf gemerkt hebben van het hele gebeuren? Ik zag hem helemaal niet reageren en hij had een koptelefoon op.

Hij heeft het wel gemerkt, je ziet hem ook opkijken. Waarschijnlijk reageert hij niet om erger te voorkomen. 

Yumi schreef op 04-09-2024 om 19:03:

[..]

Hij heeft het wel gemerkt, je ziet hem ook opkijken. Waarschijnlijk reageert hij niet om erger te voorkomen.

O oké, dat zag ik niet goed. 

Ik dacht te zien dat de jongen met de nagellak opstond en ergens anders ging zitten 

ik snap dus niet wat nou het hele probleem is…. 

Rogue schreef op 04-09-2024 om 19:24:

ik snap dus niet wat nou het hele probleem is….

Hoe bedoel je?

Zilver_gray schreef op 04-09-2024 om 19:58:

Ze hebben ‘m!

https://www.ad.nl/binnenland/haagse-relvlogger-valentino-opgepakt-voor-oproep-om-aanslag-te-plegen-op-moskee~a1314ede/

mooi zo, en hem dan nu maar ergens op afdeling werkstraf laten doen waar kankerpatienten verzorgd worden. Niet voor de patienten, maar wel voor hem om even met de neus op de feiten te drukken. Wat een idioot zeg 

Friezinnetje schreef op 04-09-2024 om 20:01:

[..]

mooi zo, en hem dan nu maar ergens op afdeling werkstraf laten doen waar kankerpatienten verzorgd worden. Niet voor de patienten, maar wel voor hem om even met de neus op de feiten te drukken. Wat een idioot zeg

idee is leuk maar och arme patiënten nee liever niet

Friezinnetje schreef op 04-09-2024 om 20:01:

[..]

mooi zo, en hem dan nu maar ergens op afdeling werkstraf laten doen waar kankerpatienten verzorgd worden. Niet voor de patienten, maar wel voor hem om even met de neus op de feiten te drukken. Wat een idioot zeg

Volgens mij doet hij dit alles voor de “likes” ofzo, wat bezielt je 

Zilver_gray schreef op 04-09-2024 om 20:21:

[..]

Volgens mij doet hij dit alles voor de “likes” ofzo, wat bezielt je

ja idd. Waarom ga je anders zomaar random voorbijgangers zo uitschelden? En tegenspraak kan ie niet hebben. zal vroeger wel niet een rood stepje hebben gehad

Friezinnetje schreef op 04-09-2024 om 20:01:

[..]

mooi zo, en hem dan nu maar ergens op afdeling werkstraf laten doen waar kankerpatienten verzorgd worden. Niet voor de patienten, maar wel voor hem om even met de neus op de feiten te drukken. Wat een idioot zeg

Werkstraf? Hij wordt gehoord voor zijn gedrag in de tram maar hij is opgepakt vanwege zijn oproep om een aanslag te plegen op een moskee.

In een Telegramgroep schreef hij: ‘Ik wil zo graag een genocideaanval plegen op een goed druk bezochte moskee. Maar wil dat niet in m’n eentje doen. En niemand wil me joinen’.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.