Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


Yumi schreef op 21-08-2023 om 07:48:

Horeca in Saint Tropez, heeft data base met de uitgaven en fooi van klanten.
Was de fooi te laag, of het gerecht te goedkoop, geen tafel vrij. Kom je als nieuwe klant, minimumbesteding, €1500 per persoon of €5000 per tafeltje.
Vorige keer te gierig geweest? Dan hebben restaurants in Saint-Tropez opeens geen tafeltje meer vrij | RTL Nieuws

ik wil die menukaart wel eens zien. En waarschijnlijk allemaal van die minihapjes, die minstens 2 uur kosten voor ze klaar zijn, en binnen 2 minuten opgegeten zijn, en dan op de terugweg langs de Mac omdat je nog wel iets lust

alhambra schreef op 22-08-2023 om 16:16:

https://www.nu.nl/dieren/6277516/zeldzame-giraf-zonder-vlekken-geboren-in-vs-vermoedelijk-enige-ter-wereld.html

Ik vind het zo gek dat ze zeggen dat hij zonder vlekken is geboren. Volgens mij is hij zonder wit raster geboren 

Fenyw schreef op 22-08-2023 om 18:42:

[..]

Ik vind het zo gek dat ze zeggen dat hij zonder vlekken is geboren. Volgens mij is hij zonder wit raster geboren

Inderdaad. Hij is juist één grote vlek.

Bloemencorso Eelde gaat met de tijd mee.
Geen 'Bloemenkoningin verkiezing' meer, maar dragqueens.



https://www.rtvnoord.nl/nieuws/1056868/wel-dragqueens-maar-geen-bloemenkoningin-meer-in-eelde-niet-meer-van-deze-tijd

Poezenmeisje schreef op 23-08-2023 om 13:17:

Bloemencorso Eelde gaat met de tijd mee.
Geen 'Bloemenkoningin verkiezing' meer, maar dragqueens.



https://www.rtvnoord.nl/nieuws/1056868/wel-dragqueens-maar-geen-bloemenkoningin-meer-in-eelde-niet-meer-van-deze-tijd

Waarom worden dragqueens altijd in relatie tot vrouwen gezien? Geen enkele vrouw kleed zich zoals hen. Het zijn gewoon een stel clowns, daar moeten ze mee vergeleken worden.

Een mooie dragqueen vind ik een superartiest.

De enige clown die ik te pruimen vond, was Oleg Popov. Blij dat ik hem in 1993 heb mogen zien optreden.

Poezenmeisje schreef op 23-08-2023 om 13:43:

Een mooie dragqueen vind ik een superartiest.

De enige clown die ik te pruimen vond, was Oleg Popov. Blij dat ik hem in 1993 heb mogen zien optreden.

Wat vind je daar mooi aan?

Poezie schreef op 23-08-2023 om 13:31:

[..]

Waarom worden dragqueens altijd in relatie tot vrouwen gezien? Geen enkele vrouw kleed zich zoals hen. Het zijn gewoon een stel clowns, daar moeten ze mee vergeleken worden.

Ik vind dragqueens een belediging voor echte vrouwen. 

Poezie schreef op 23-08-2023 om 13:31:

[..]

Waarom worden dragqueens altijd in relatie tot vrouwen gezien? Geen enkele vrouw kleed zich zoals hen. Het zijn gewoon een stel clowns, daar moeten ze mee vergeleken worden.

Clowns? Mocht menig clown willen dat hij/zij er zo uitzag. 

Een goede dragqueen is prachtig om te zien. Vaak veel kleur en lekker levendig. Goede drag make up is ware kunst. 

PinkFlower schreef op 23-08-2023 om 15:01:

[..]

Clowns? Mocht menig clown willen dat hij/zij er zo uitzag.

Een goede dragqueen is vind jij prachtig om te zien. Vaak veel kleur en lekker levendig. Goede drag make up is vind jij ware kunst. 

Ik vind het vreselijk, dat zogenaamd vrouwelijke gedrag (geen enkele vrouw gedraagd zich zo) en bovendien zingen ze niet eens echt. Het is gewoon playback en zich aanstellen op een podium.

Poezie schreef op 23-08-2023 om 15:23:

[..]

Ik vind het vreselijk, dat zogenaamd vrouwelijke gedrag (geen enkele vrouw gedraagd zich zo) en bovendien zingen ze niet eens echt. Het is gewoon playback en zich aanstellen op een podium.

Dat heet theater

Mija schreef op 23-08-2023 om 15:24:

[..]

Dat heet theater

Tja, ik heb op de basisschool ook weleens verkleed geplaybacked. Ik vind het geen theater, behalve als er live wordt gezongen en er iets mee wordt verteld of gezegd.

Poezie schreef op 23-08-2023 om 15:36:

[..]

Tja, ik heb op de basisschool ook weleens verkleed geplaybacked. Ik vind het geen theater, behalve als er live wordt gezongen en er iets mee wordt verteld of gezegd.

Dat is ook niet helemaal hetzelfde niveau.

Mija schreef op 23-08-2023 om 15:40:

[..]

Dat is ook niet helemaal hetzelfde niveau.

Welke boodschap schuilt er eigenlijk achter? (Behalve dat het een karikatuur is op "de vrouw")

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.