Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


Regendrup.

Regendrup.

14-07-2023 om 07:22 Topicstarter

Mevrouw75 schreef op 14-07-2023 om 06:31:

[..]

Dat valt wel mee: ”Volgens de zoon gaat het goed met zijn vader en kan hij nu lachen om wat er gebeurd is.”

Jammer. Zo ontzettend jammer. Weinig hersencellen in dat hoofd blijkbaar.

Regendrup. schreef op 14-07-2023 om 07:22:

[..]

Jammer. Zo ontzettend jammer. Weinig hersencellen in dat hoofd blijkbaar.

Idd.Even los van die verwerpelijke traditie mbt dierenwelzijn, ben je dan toch een vrij simpele ziel wil je meedoen uberhaupt overwegen.

Mevrouw75 schreef op 14-07-2023 om 06:31:

[..]

Dat valt wel mee: ”Volgens de zoon gaat het goed met zijn vader en kan hij nu lachen om wat er gebeurd is.”

Jammer. 

En nog zo’n idioot.

Bij een huiszoeking in een appartement in het plaatsje Mount Washington in de Amerikaanse staat Kentucky heeft de FBI veertig mensenschedels en andere menselijke resten aangetroffen, schrijft CNN. Toen de FBI-agenten eerder deze week aanklopten met een huiszoekingsbevel en aan de bewoner van het appartement, James Nott, vroegen of er nog iemand aanwezig was, antwoordde hij: "alleen mijn dode vrienden".
FBI doet schokkende ontdekking bij huiszoeking Kentucky

Wat bezielt die mensen.. 

wild-flower schreef op 15-07-2023 om 18:19:

" Staar hen daarom langdurig afkeurend aan "

Zou het helpen ?

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5396450/roken-rookverbod-rookvrij-tabak-hongkong-gezondheid-longkanker

Ik denk niet dat het helpt. Ik ben zelf zwaar verslaafd aan roken. Ik was in juni in Mallorca en in Spanje mag je niet meer roken op een terras buiten. Helpt het mij van het roken af? Een grote nee maar ik ga dus nooit meer op vakantie naar Spanje en met mij vele andere hoorde ik.

watertoren schreef op 16-07-2023 om 11:20:

[..]

Ik denk niet dat het helpt. Ik ben zelf zwaar verslaafd aan roken. Ik was in juni in Mallorca en in Spanje mag je niet meer roken op een terras buiten. Helpt het mij van het roken af? Een grote nee maar ik ga dus nooit meer op vakantie naar Spanje en met mij vele andere hoorde ik.

En anderen zullen er juist heen gaan, omdat er niet meer gerookt mag worden op de terrassen. 

Friezinnetje schreef op 16-07-2023 om 11:23:

[..]

En anderen zullen er juist heen gaan, omdat er niet meer gerookt mag worden op de terrassen.

Dat denk ik ook. Ik zat van de week gewoon in mijn woonplaats een frietje te eten op het terras van de frietboer en vlak achter mij zat iemand te roken (wind was ook nog mijn kant op). Gadver wat smerig is dat toch. Ik ben gewoon aan een andere tafel gaan zitten.

Friezinnetje schreef op 16-07-2023 om 11:23:

[..]

En anderen zullen er juist heen gaan, omdat er niet meer gerookt mag worden op de terrassen.

Dit vind ik een beetje een domme reactie. Alsof mensen ineens wel naar Spanje gaan die voorheen niet gingen. Dat is natuurlijk niet zo. Ik weet wel zeker dat Spanje veel toeristen gaat verliezen. 

watertoren schreef op 16-07-2023 om 11:38:

[..]

Dit vind ik een beetje een domme reactie. Alsof mensen ineens wel naar Spanje gaan die voorheen niet gingen. Dat is natuurlijk niet zo. Ik weet wel zeker dat Spanje veel toeristen gaat verliezen.

Ik vind het dom van jou dat jij zo denkt. Jij gaat zelf ook ergens anders heen, omdat je er niet meer mag roken. Dan kan een ander toch precies het tegenovergestelde doen? 

Friezinnetje schreef op 16-07-2023 om 11:41:

[..]

Ik vind het dom van jou dat jij zo denkt. Jij gaat zelf ook ergens anders heen, omdat je er niet meer mag roken. Dan kan een ander toch precies het tegenovergestelde doen?

De niet rokers die vaak naar Spanje gaan op vakantie blijven dat gewoon doen. Vele rokers zullen afhaken. Het is toch niet zo dat mensen nu ineens wel naar Spanje zullen gaan omdat er buiten niet gerookt mag worden die voorheen niet naar Spanje gingen.

watertoren schreef op 16-07-2023 om 11:48:

[..]

De niet rokers die vaak naar Spanje gaan op vakantie blijven dat gewoon doen. Vele rokers zullen afhaken. Het is toch niet zo dat mensen nu ineens wel naar Spanje zullen gaan omdat er buiten niet gerookt mag worden die voorheen niet naar Spanje gingen.

Het zal je verbazen, maar er bestaan dus echt mensen die het heel vervelend vinden om in andermans rook te moeten zitten en die als ze dus kunnen kiesen tussen een plek waar wel gerookt wordt en waar niet gerookt wordt, voor het tweede gaan.

Maar waarschijnlijk is dat zo ver van jouw werkelijkheid, dat je het je niet eens kunt voorstellen laat staan inleven.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.