Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


nlies schreef op 01-01-2023 om 20:37:

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4204482/benzinedief-tankt-verkeerd-en-kan-daarom-niet-wegrijden-bij-tankstation?fbclid=IwAR1sK4QfzmSQL4Dg3Q1En5l1C8hYo6rBqKCoz7viD-XIfrzpq9Be8pRL14s

echt slim, het verkeerde stelen,

Haha deze wilde ik net ook gaan posten (las t net ook op NOS). Kan me voorstellen dat deze dief heel zenuwachtig was en daarom het verkeerde heeft getankt. Ook wel weer sneu hoor!

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

02-01-2023 om 11:24

KittyFantastico schreef op 02-01-2023 om 06:43:

[..]

Haha deze wilde ik net ook gaan posten (las t net ook op NOS). Kan me voorstellen dat deze dief heel zenuwachtig was en daarom het verkeerde heeft getankt. Ook wel weer sneu hoor!

Sneu? Geen medelijden mee. Dit was waarschijnlijk de 2e keer dat er werd getankt zonder te betalen door deze persoon.

De acteurs Olivia Hussey en Leonard Whiting uit de film Romeo and Juliet klagen filmhuis Paramount na 55 jaar aan vanwege een naaktscène uit de film. In de film uit 1968 waren de twee zeventigers nog 15 en 16 jaar oud. Zij zijn toen naar eigen zeggen zonder hun medeweten naakt vastgelegd.

Volgens het stel smeekte de overleden regisseur in de laatste dagen van de opnames om toch bloot te acteren, waar hij geen opnames van zou maken. In de film zijn de borsten van Olivia en de billen van Leonard zijn te zien. Ze eisen een schadevergoeding van 500 miljoen dollar. 

In een interview met Variety in 2018 verdedigde Hussey de bewuste naaktscène juist nog. "Niemand van mijn leeftijd had dat ooit gedaan", zei ze, maar het was volgens haar mooi gefilmd. "Het was nodig voor de film."

Als ik dit lees dan voelt het als, ik maak er een drama van want de kas is leeg 

Yumi schreef op 04-01-2023 om 10:39:

De acteurs Olivia Hussey en Leonard Whiting uit de film Romeo and Juliet klagen filmhuis Paramount na 55 jaar aan vanwege een naaktscène uit de film.

Als ik dit lees dan voelt het als, ik maak er een drama van want de kas is leeg


Zo, daar hebben ze lang over na moeten denken   .


Niemand nog ? Zijn belofte loopt tot nog tot 21 april 2025

Limburger looft 1 miljoen euro uit voor wie bezoek van aliens in ufo kan bewijzen .

https://www.hln.be/wetenschap/limburger-looft-1-miljoen-euro-uit-voor-wie-bezoek-van-aliens-in-ufo-kan-bewijzen~a942bf89/

'

In Nederland worden dagelijks 700.000 broden te veel gebakken, die dan maar worden vermalen tot veevoer. Geen goede zaak, vinden drie bakkers. Zij begonnen daarom een bedrijf om van oud brood nieuw brood te maken. Het is nu nog een pilot, maar dit jaar willen ze opschalen naar 100.000 kilo nieuw 'oud' brood per jaar.'

700.000!!! Dagelijks! Dat was onmogelijk in de tijd van 'kleine bakkers'. Wat een verspilling van grondstoffen en energie. En met initiatief worden er nog maar 600.000 teveel gebakken. Nou, vooruitgang!

fianne schreef op 04-01-2023 om 13:22:

'

In Nederland worden dagelijks 700.000 broden te veel gebakken, die dan maar worden vermalen tot veevoer. Geen goede zaak, vinden drie bakkers. Zij begonnen daarom een bedrijf om van oud brood nieuw brood te maken. Het is nu nog een pilot, maar dit jaar willen ze opschalen naar 100.000 kilo nieuw 'oud' brood per jaar.'

700.000!!! Dagelijks! Dat was onmogelijk in de tijd van 'kleine bakkers'. Wat een verspilling van grondstoffen en energie. En met initiatief worden er nog maar 600.000 teveel gebakken. Nou, vooruitgang!

Raar, terwijl er (te)vaak geen brood meer is als ik wat later op de dag ga

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.