Nieuws en actueel
Regendrup.
19-07-2021 om 15:42
Opmerkelijk maar waar nieuws
In het kader van "neeeeee, echt waar?!" nieuws, dat dan ook nog echt waar blijkt te zijn.
https://www.nu.nl/tech/6145002/spelcassette-super-mario-64-brengt-156-miljoen-dollar-op-bij-veiling.html
Hoe dan? Net als dat nieuws laatst, dat bepaalde Pokémon kaarten opeens veel geld waar zijn nu.
Kom maar op met al dat gekke, maar toch écht waar nieuws.
Auwereel
17-12-2024 om 18:32
Ik heb een mail gekregen van de apotheek, dat-ie dicht is en waar mijn medicijnen te halen zijn in geval van nood
Yumi
17-12-2024 om 20:42
Auwereel schreef op 17-12-2024 om 18:32:
Ik heb een mail gekregen van de apotheek, dat-ie dicht is en waar mijn medicijnen te halen zijn in geval van nood
Fijn, dat ze je geïnformeerd hebben! Kan me voorstellen dat niet iedereen dit nieuwsbericht meekrijgt en het schrikken is als je voor een gesloten deur staat.
BlairW
17-12-2024 om 21:41
Yumi schreef op 17-12-2024 om 20:42:
[..]
Fijn, dat ze je geïnformeerd hebben! Kan me voorstellen dat niet iedereen dit nieuwsbericht meekrijgt en het schrikken is als je voor een gesloten deur staat.
Als je zonder medicatie zit, val je dus onder spoed. Wij zetten het overal in de apotheek en ook in de mails die rondgestuurd worden. Maar niet iedereen heeft een mailadres, dus er zullen vast een paar mensen zijn die het niet weten. Dan kan je gewoon langs komen en krijg je je medicatie. Er is iemand aanwezig, maar de deur is dicht en we verwerken de herhaalmedicatie enz niet. Maar de meeste mensen hebben inmiddels wel gehamsterd, want half Nederland denkt elk jaar opnieuw dat de apotheek op 2 januari niet meer open gaat misschien dat ze dit jaar een keer gelijk krijgen.
Chantal2022
17-12-2024 om 22:35
BlairW schreef op 17-12-2024 om 21:41:
[..]
Als je zonder medicatie zit, val je dus onder spoed. Wij zetten het overal in de apotheek en ook in de mails die rondgestuurd worden. Maar niet iedereen heeft een mailadres, dus er zullen vast een paar mensen zijn die het niet weten. Dan kan je gewoon langs komen en krijg je je medicatie. Er is iemand aanwezig, maar de deur is dicht en we verwerken de herhaalmedicatie enz niet. Maar de meeste mensen hebben inmiddels wel gehamsterd, want half Nederland denkt elk jaar opnieuw dat de apotheek op 2 januari niet meer open gaat misschien dat ze dit jaar een keer gelijk krijgen.
Is dat niet vanwege eigenrisico en zo voor 2024
BlairW
17-12-2024 om 23:40
Chantal2022 schreef op 17-12-2024 om 22:35:
[..]
Is dat niet vanwege eigenrisico en zo voor 2024
Voor veel mensen maakt dat niet uit, die zijn er bij de eerste levering toch al doorheen weer. Dus of je die nu in januari of maart hebt, maakt geen verschil. Maar dit is gewoon gekscherend hoe wij die hamstergekte aan het eind van het jaar omschrijven
Yumi
18-12-2024 om 09:51
Er is een link tussen de eigenaresse van de bruidsmodewinkel en 1 van de 4 verdachten.
Het lijkt te gaan om een auto die winkeleigenaar en de verdachte wilden verkopen. Het zal toch niet waar zijn dat er 6 mensen zijn overleden vanwege een auto? Te triest voor woorden
'Verdachte explosies Tarwekamp en eigenaresse bruidsmodezaak wilden zelfde auto verkopen'
majorette2005
18-12-2024 om 10:18
Yumi schreef op 18-12-2024 om 09:51:
Er is een link tussen de eigenaresse van de bruidsmodewinkel en 1 van de 4 verdachten.
Het lijkt te gaan om een auto die winkeleigenaar en de verdachte wilden verkopen. Het zal toch niet waar zijn dat er 6 mensen zijn overleden vanwege een auto? Te triest voor woorden
'Verdachte explosies Tarwekamp en eigenaresse bruidsmodezaak wilden zelfde auto verkopen'
Het is in ieder geval een vies zaakje, hoop dat ze echt goed uitzoeken hoe of wat. Inderdaad heel triest.
BlairW
18-12-2024 om 13:01
Yumi schreef op 18-12-2024 om 09:51:
Ik denk dat dit vooral een uit de hand gelopen aanslag is geweest. Dat ze die bruidzaak hadden willen vernielen en nooit gedacht hebben dat het hele pand in zou kunnen storten.
Martje80
18-12-2024 om 14:17
BlairW schreef op 18-12-2024 om 13:01:
[..]
Ik denk dat dit vooral een uit de hand gelopen aanslag is geweest. Dat ze die bruidzaak hadden willen vernielen en nooit gedacht hebben dat het hele pand in zou kunnen storten.
Maar als de ex wraak heeft willen nemen op die eigenaresse, dan is het ook femicide. (Tenzij de man wist dat zij niet aanwezig zou zijn, bedenk ik me nu)