Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Jodenhaat in Nederland

Laten we hier verder praten over de verschrikkelijke gebeurtenissen in Amsterdam, de oorzaken, de gevolgen.

Bakblik schreef op 18-12-2024 om 20:13:

[..]

Ik had Ali er bewust uitgelaten, want Marokkaan. Het ging mij even om witte mannen die dingen fout hadden gedaan. Er was commotie over Jeroen en Marco, ze worden nu niet vervolgd, ik had mijn research niet op orde. Sorry. Marc Dutroux was misschien een beter voorbeeld geweest of Geoffrey Epstein of prins Andrew.

Je was heel duidelijk in je stelling: als je vindt dat moslims/allochtonen/Marokkanen verantwoording moeten afleggen voor de daden van mede-moslims/allochtonen/Marokkanen, wees dan consequent en vindt dan ook dat westerlingen verantwoording moeten afleggen voor de daden van mede-westerlingen.

Mensen die dan met 'ja maar Ali B misdroeg zich erger dan Jeroen hoor!!' komen hebben echt niets begrepen van wat je bedoelde. Het wordt wel meteen duidelijk waar volgens hen blijkbaar vooral de focus op moet liggen. 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer in “shock” was door hetgeen Ali B heeft uitgevreten dan wat die andere twee gedaan hebben. Misschien omdat dat gedetailleerder naar buiten gebracht was? Ik vond hem juist altijd zo sympathiek overkomen, dat had ik minder met die andere twee. 
Enorm off topic trouwens.

Zilver_gray schreef op 19-12-2024 om 08:20:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer in “shock” was door hetgeen Ali B heeft uitgevreten dan wat die andere twee gedaan hebben. Misschien omdat dat gedetailleerder naar buiten gebracht was? Ik vond hem juist altijd zo sympathiek overkomen, dat had ik minder met die andere twee.
Enorm off topic trouwens.

Ook off topic, Ali loopt nog vrij rond en zit te genieten in het zonnetje. Hij is in hoger beroep gegaan en zijn zaak komt pas in 2026 voor. 

Nicole123 schreef op 18-12-2024 om 23:43:

[..]

Je was heel duidelijk in je stelling: als je vindt dat moslims/allochtonen/Marokkanen verantwoording moeten afleggen voor de daden van mede-moslims/allochtonen/Marokkanen, wees dan consequent en vindt dan ook dat westerlingen verantwoording moeten afleggen voor de daden van mede-westerlingen.

Mensen die dan met 'ja maar Ali B misdroeg zich erger dan Jeroen hoor!!' komen hebben echt niets begrepen van wat je bedoelde.Het wordt wel meteen duidelijk waar volgens hen blijkbaar vooral de focus op moet liggen.

Waar lees jij dit? Dat heb ik nergens geschreven, ik heb alleen de feiten benoemd.

Dat jij hieruit de conclusie lijkt te trekken dat Ali B zich erger misdroeg dan Jeroen, zou ik niet durven zeggen, dat laat ik aan de rechter over. 

Nicole123 schreef op 18-12-2024 om 23:43:

[..]

Je was heel duidelijk in je stelling: als je vindt dat moslims/allochtonen/Marokkanen verantwoording moeten afleggen voor de daden van mede-moslims/allochtonen/Marokkanen, wees dan consequent en vindt dan ook dat westerlingen verantwoording moeten afleggen voor de daden 

Je blijft maar doorgaan met mensen woorden in hun mond leggen en offtopic gaan

Muurbloem1985 schreef op 19-12-2024 om 09:05:

[..]

En jij blijft maar doorgaan met zeggen dat anderen mensen woorden in de mond leggen. Ook een opmerkelijke “discussie techniek” als je eigenlijk niks inhoudelijks meer weet te zeggen.

Laat ik het dan zo vragen, vind jij dat Westerlingen massaal net als Marokkanen of moslims verantwoording moeten afleggen voor iets waar ze geen moer mee te maken hebben en zichzelf ook niet als zodanig in herkennen?

Muurbloem1985 schreef op 19-12-2024 om 09:05:

[..]

Dat offtopic gaan is inherent aan een discussie. Ik vind het Marokkanen bashen wat hier steeds gebeurt heel naar dus daar ga ik tegenin. Jij leest steeds dat mensen anderen woorden in de mond leggen en daar hak jij op in,  of het nou terecht is of niet. 

Als men hier alleen maar mag beamen dat jodenhaat  door voetbalsupporters zo erg is heb je geen discussie. Dat helpt niet, is niet leerzaam en bovendien heeeeeel erg saaaaaaai.

Zilver_gray schreef op 19-12-2024 om 09:45:

[..]

En jij blijft maar doorgaan met zeggen dat anderen mensen woorden in de mond leggen. Ook een opmerkelijke “discussie techniek” als je eigenlijk niks inhoudelijks meer weet te zeggen.

Laat ik het dan zo vragen, vind jij dat Westerlingen massaal net als Marokkanen of moslims verantwoording moeten afleggen voor iets waar ze geen moer mee te maken hebben en zichzelf ook niet als zodanig in herkennen?

Daar gaan we weer, bijna niemand heeft het hier gehad over dat moslims ´verantwoording moeten afleggen´ dat wil niet zeggen dat ze geen afstand KUNNEN nemen van vreselijke dingen die zijn aangericht, nu doe je net alsof het beschermende popjes zijn die maar geen verantwoording kunnen leggen, en nu zal je wel weer aankomen met  `ja maar Breikvik` daar hebben genoeg mensen afstand van genomen, elk normaal denkend wezen neemt daar afstand van.

Muurbloem1985 schreef op 19-12-2024 om 09:54:

[..]

Daar gaan we weer, bijna niemand heeft het hier gehad over dat moslims ´verantwoording moeten afleggen´ dat wil niet zeggen dat ze geen afstand KUNNEN nemen van vreselijke dingen die zijn aangericht, nu doe je net alsof het beschermende popjes zijn die maar geen verantwoording kunnen leggen, en nu zal je wel weer aankomen met `ja maar Breikvik` daar hebben genoeg mensen afstand van genomen, elk normaal denkend wezen neemt daar afstand van.

Denk je dat dan niet voor Marokkanen of moslims geldt? Waarom moeten zij dat dan “en plein public” doen? Dát onderscheid snap ik niet. Voor de ene groep is het voldoende om te zeggen “elk normaal denkend mens neemt daar afstand van”, maar voor de andere groep niet, zijn dat dan geen normale denkende mensen?

Zilver_gray schreef op 19-12-2024 om 10:12:

[..]

Denk je dat dan niet voor Marokkanen of moslims geldt? Waarom moeten zij dat dan “en plein public” doen? Dát onderscheid snap ik niet. Voor de ene groep is het voldoende om te zeggen “elk normaal denkend mens neemt daar afstand van”, maar voor de andere groep niet, zijn dat dan geen normale denkende mensen?

Zucht waar zeg ik dat?

Muurbloem1985 schreef op 19-12-2024 om 09:54:

[..]

Daar gaan we weer, bijna niemand heeft het hier gehad over dat moslims ´verantwoording moeten afleggen´ dat wil niet zeggen dat ze geen afstand KUNNEN nemen van vreselijke dingen die zijn aangericht, nu doe je net alsof het beschermende popjes zijn die maar geen verantwoording kunnen leggen, en nu zal je wel weer aankomen met `ja maar Breikvik` daar hebben genoeg mensen afstand van genomen, elk normaal denkend wezen neemt daar afstand van.

Muurbloem1985 je meet met 2 maten!!!!!!

Waarom moeten moslims het publiekelijk doen dat afstand nemen en andere Nederlanders niet?  Ik heb jou opgeroepen dan ook publiekelijk afstand te nemen van de misstanden bij de voice maar dat doe je ook niet.  WAAROM MOETEN MOSLIMS DAT DAN VAN JOU WEL? 

Daglichtlamp

Daglichtlamp

19-12-2024 om 10:17 Topicstarter

Muurbloem1985 schreef op 09-11-2024 om 12:44:

[..]

Maar als je naar de reacties kijkt dan neemt 99% van de moslims geen afstand van wat er is gebeurd, altijd andere de schuld geven behalve zichzelf, dat zit er zo bij ingebakken. Heel veel moslims en hun medelopers weten geen eens wat zionisme is en wat het inhoudt, het is gewoon pure haat naar joden, net wat ik zeg de reacties op facebook en tictoc zeggen genoeg.

Dit was al op de eerste pagina van dit onderwerp.

Muurbloem1985 schreef op 19-12-2024 om 10:17:

[..]

Zucht waar zeg ik dat?

Lees je eigen berichten even terug uit dit topic!  Je zegt het continue. Je lijdt aan geheugenverlies vooral voor de dingen die je zelf schrijft. 

Daglichtlamp schreef op 19-12-2024 om 10:17:

[..]

Dit was al op de eerste pagina van dit onderwerp.

Dank daglichtlamp! 

Bakblik schreef op 19-12-2024 om 10:17:

[..]

Muurbloem1985 je meet met 2 maten!!!!!!

Waarom moeten moslims het publiek doen gaat afstand nemen en andere Nederlanders niet? Ik heb jou opgeroepen dan ook publiekelijk afstand te nemen van de misstanden bij de voice maar dat doe je ook niet. WAAROM MOETEN MOSLIMS DAT DAN VAN JOU WEL?

Je doet nu net alsof ik elke moslim dwing om op hun knieën te gaan liggen om afstand te moeten laten nemen van verschrikkelijke dingen, volgens mij heb ik dat nooit gezegd, maar de agressie van jou kant is wel ernstig. maar wat ik alleen zeg, is dat moslims best afstand kunnen nemen van ernstige dingen die hun geloofsgenoten hebben aangericht, net als mensen ook afstand kunnen nemen en heel veel mensen ook afstand nemen van bijv Breivik, maar dat gaat er bij mensen hier toch niet in, want stel je voor ergens afstand van nemen, de verschikking.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.