Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

BOOS en het misbruik bij TVOH (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hij staat online.

Is een lange uitzending veel langer dan normaal

Waarom kan ik hem niet vinden? Ik zoek gewoon op 'BOOS,  voice of holland, en Tim Hofman, maar niks. Kan iemand een link geven svp?

Lollypopje

Lollypopje

20-01-2022 om 16:14 Topicstarter

Lexus schreef op 20-01-2022 om 16:11:

Waarom kan ik hem niet vinden? Kan iemand een link geven svp?

https://youtu.be/1idPrF17UP0 

Ik ben ook aan het kijken. Ik zit nu op ruim 15 minuten. Meisje doet aangifte tegen Ali B van verkrachting. Ik ben aan het vechten tegen m'n tranen.

Lollypopje

Lollypopje

20-01-2022 om 16:17 Topicstarter

Hobbelster schreef op 20-01-2022 om 16:16:

Ik ben ook aan het kijken. Ik zit nu op ruim 15 minuten. Meisje doet aangifte tegen Ali B van verkrachting. Ik ben aan het vechten tegen m'n tranen.

Ik zit hier gewoon al koud en misselijk van alles wat nu al naar boven komt

Lollypopje schreef op 20-01-2022 om 16:17:

[..]

Ik zit hier gewoon al koud en misselijk van alles wat nu al naar boven komt

Ja, de ergste dingen zullen nog wel moeten komen vrees ik.

Pff.. ik weet niet of ik dit helemaal af kan kijken.. Aangifte van verkrachting 

Wobbelkont schreef op 20-01-2022 om 16:18:

Pff.. ik weet niet of ik dit helemaal af kan kijken.. Aangifte van verkrachting

Eens. En helaas wil het toeval dat ik straks nog een belangrijk gesprek heb om 17.30 dus ik vrees dat ik vanavond of morgen sowieso pas verder kan kijken. Maar ik wil het wel gezien hebben eigenlijk voordat die De Mol vanavond in een of ander praatprogramma z'n straatje gaat schoonvegen.

Lexus schreef op 20-01-2022 om 16:11:

Waarom kan ik hem niet vinden? Ik zoek gewoon op 'BOOS, voice of holland, en Tim Hofman, maar niks. Kan iemand een link geven svp?

Op tv kon ik 'm ook niet vinden idd, dus zit nu maar op de laptop. Het beeld heeft geen toegevoegde waarde, het is meer 'n hoorspel. 

Zo herkenbaar, dat meisje dat het moeilijk vindt om het verkrachting te noemen wat er is gebeurd.

redbulletje schreef op 20-01-2022 om 13:48:

Waar de moeder van Angela flexibel inspringt op de andere uitzendplek van BOOS, zijn er ook mensen die gewoon wóest zijn dat dit niet op NPO 1, 2 en 3 komt. Telegraaf-journaliste Inge Lenton bijvoorbeeld: “Knotsgek dit. Publieke omroep wordt van belastingcenten betaald (ongeveer 800 mln euro per jaar) maar zendt journalistiek relevant programma gewoon niet uit op tv. Wie bepaalt dit?”

Misschien moeten we het hele budget van de NPO maar intrekken, aldus Inge. “Liever online kijken? Prima. Dan kunnen we die 800 mln aan belastingcenten die nu naar NPO vloeit ook nog wel eens tegen het licht houden, non? Kan ook naar jeugdzorg, verpleeghuizen of koppeling minimumloon en AOW, om maar iets te noemen.”

Ook digiberoemdheid Alexander Klöpping is gestresst. Cynisch: “IK ZIE BOOS NIET IN DE TV-GIDS. Als Boos niet op tv komt dan kun je net zo goed de NPO opdoeken!!!!!!!!!”

Bron: mediacourant.nl/2022/01/moeder-angela-de-jong-weet-niet-waar-boos-wordt-uitgezonden/

Helemaal met dit commentaar eens!

Ik begrijp echt helemaal niks van deze verontwaardiging! Die uitzending op YouTube is vanaf 16.00u 24/7 te bekijken! Waarom wil je dat met alle geweld op de ‘lineaire tv’ als je het op ieder gewenst moment via YouTube op je tv kan kijken? Of heb je geen smart tv? Bestaat dat echt nog, mensen zonder smart tv 😳?

Ik heb bijvoorbeeld nu geen tijd en kijk zodra ik dat wel heb. Ik vind het juist fijn dat ik daar geen vast tijdstip voor hoef vrij te maken!

Ik kijk al heel lang (25/30 jaar?) nauwelijks lineaire tv omdat ik dat op tijd klaar zitten voor een programma helemaal niet trek. Ik vergeet dan dat ik een serie aan het volgen ben en mis van alles. Ik heb dat dus maar opgegeven. En ik ben dus eerder verontwaardigd dat ik extra voor NPO plus moet betalen om dingen te bekijken op een tijdstip dat mij past. Ik vind dat uitzenden op tijdstip X volkomen achterhaald en overbodig. En ik ben nog wel een ouwe taart! 

Mija schreef op 20-01-2022 om 16:28:

[..]

Ik begrijp echt helemaal niks van deze verontwaardiging! Die uitzending op YouTube is vanaf 16.00u 24/7 te bekijken! Waarom wil je dat met alle geweld op de ‘lineaire tv’ als je het op ieder gewenst moment via YouTube op je tv kan kijken? Of heb je geen smart tv? Bestaat dat echt nog, mensen zonder smart tv 😳?

Ik kijk al heel lang (25/30 jaar?) nauwelijks lineaire tv meer omdat ik dat op tijd klaar zitten voor een programma helemaal niet trek. Ik ben dus eerder verontwaardigd dat ik extra voor NPO plus moet betalen. Ik vind dat uitzenden op tijdstip X volkomen achterhaald en overbodig. En ik ben nog wel een ouwe taart!

Via tv kun je normaal toch gewoon opnemen en/of terugkijken. Bij youtube op tv kon ik de uitzending niet vinden. Dat zal ongetwijfeld aan mijzelf liggen, maar daar zullen vast meer mensen uit de generatie die geen youtube kijkt tegenaan lopen. Ik kijk ook niet lineair maar neem dus altijd op en bepaal zelf het tijdstip waarop ik kijk. 

Wel heel erg dat Ali dat meisje echt verkracht heeft. 

Voor TV opnemen moet je ook extra betalen, Redbull.
Ik ben te geschokt over de inhoud van het programma zelf om op dit soort randverschijnselen te reageren nu verder.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.