Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

BOOS en het misbruik bij TVOH (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
niet_rechts schreef op 16-01-2022 om 22:45:

[..]

Het wordt druk op YouTube. Hopelijk zijn de servers bestand tegen zoveel kijkers.

Is het geen tv-programma? 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

16-01-2022 om 23:09

redbulletje schreef op 16-01-2022 om 22:54:

[..]

Is het geen tv-programma?

Wekelijks zendt BNNVARA de nieuwe uitzending van het online programma BOOS uit via YouTube. Elke donderdag komt om 4 uur ‘s middag een aflevering online. Ook de uitzending over TVOH staat op dat moment gepland.

Dit betekent dat je vanaf donderdag 20 januari om 16:00 uur op het YouTube-kanaal van BOOS kunt kijken naar de aflevering over The Voice of Holland.

Doordat BOOS een online YouTube-programma van BNNVARA is, wordt het enkel via het kanaal van de serie uitgezonden. Dat is gratis voor iedereen online te bekijken. Het is geen TV-programma, dus je kunt niet op een Nederlandse zender naar de uitzendingen kijken.

Net Roddelpraat gekeken, maar dat neem ik niet serieus. En ik zag iets van lifeofyvonne, helaas zat het meest opzienbare achter een betaalmuur. Dus ik wacht braaf tot donderdag.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

17-01-2022 om 00:25

Heremetijd schreef op 16-01-2022 om 23:52:

Reactie van Marco Borsato op het gebeuren:

https://nieuwspaal.nl/marco-borsato-blij-dat-hij-op-tijd-stopte-als-coach-bij-the-voice-zoiets-blijft-anders-toch-aan-je-kleven/.

Whaaat... die heeft ze ook niet op een rijtje hoor 

Oh wacht, is dat niet net zoiets als De Speld? 

GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

17-01-2022 om 01:37

Ik weet het niet: het kwam binnen in mijn Google newsfeed. Dus het kwam in eerste instantie wel even binnen  , maar dit maak je mij ook niet wijs dus dacht ik post hem even, en wacht tot iedereen over mij heen valt. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

17-01-2022 om 01:39

Heremetijd schreef op 17-01-2022 om 01:37:

Ik weet het niet: het kwam binnen in mijn Google newsfeed. Dus het kwam in eerste instantie wel even binnen , maar dit maak je mij ook niet wijs dus dacht ik post hem even, en wacht tot iedereen over mij heen valt.

😂 ik zag die kop en dacht dat het nog waar kon zijn ook. Ik heb hem niet zo hoog zitten 😁

GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

17-01-2022 om 01:50

Peen schreef op 17-01-2022 om 01:39:

[..]

😂 ik zag die kop en dacht dat het nog waar kon zijn ook. Ik heb hem niet zo hoog zitten 😁

Zo een soort reactie had ik dus ook. 😅 Ik ken die hele site niet. Mag toch hopen dat  het gewoon satire is. 🥺

Lollypopje

Lollypopje

17-01-2022 om 02:12 Topicstarter

Heremetijd schreef op 17-01-2022 om 01:50:

[..]

Zo een soort reactie had ik dus ook. 😅 Ik ken die hele site niet. Mag toch hopen dat het gewoon satire is. 🥺

Jep, satire

Nieuwspaal is een De Speld naaper en iets minder bekend.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

17-01-2022 om 07:11

Lollypopje schreef op 17-01-2022 om 02:12:

[..]

Jep, satire

Nieuwspaal is een De Speld naaper en iets minder bekend.

https://speld.nl/2022/01/16/rtl4-zendt-voortaan-vrijdagavond-help-mijn-succesvolle-tv-programma-blijkt-een-seksueel-riool-uit/

Zie hier: dat is toch veel aannemelijker?

niet_rechts schreef op 17-01-2022 om 07:11:

[..]

https://speld.nl/2022/01/16/rtl4-zendt-voortaan-vrijdagavond-help-mijn-succesvolle-tv-programma-blijkt-een-seksueel-riool-uit/

Zie hier: dat is toch veel aannemelijker?

'We vinden de oproer en imagoschade verschrikkelijk, vooral voor de producenten van The Voice zelf. Ze staan te trappelen om zo snel mogelijk weer een blik wanhopige, ketsbare twintigers te begeleiden op hun pad naar roem, waarvoor ze bereid zijn zoveel te doen.'

Even een foutje eruit gehaald😉.

Ik lees net op Insta dat Linda de Mol haar relatie verbroken heeft..

Lollypopje

Lollypopje

17-01-2022 om 12:10 Topicstarter

Het vingerwijzen en moddergooien is nu echt begonnen. 
Geen idee of het waar is, maar ik vraag dan wel meteen af wat Albert er bij re winnen heeft dit nu naar buiten te brengen?

https://www.metronieuws.nl/entertainment/2022/01/albert-verlinde-humberto-tan-wangedrag-the-voice-of-holland/?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1642407276

Lollypopje

Lollypopje

17-01-2022 om 12:12 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 17-01-2022 om 12:09:

Ik lees net op Insta dat Linda de Mol haar relatie verbroken heeft..

Dat geeft toch het gevoel dat de details van hoe hij te werk zou zijn gegaan kloppen. Want als zijn verhaal het hele verhaal was, zou er voor Linda biks verranderd moeten zijn.

Lollypopje schreef op 17-01-2022 om 12:12:

[..]

Dat geeft toch het gevoel dat de details van hoe hij te werk zou zijn gegaan kloppen. Want als zijn verhaal het hele verhaal was, zou er voor Linda biks verranderd moeten zijn.

Ja dit geeft wel te denken he?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.