Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Ben ik de enige die geen EK kijkt?

ik gun iedereen zijn feestje en vind de samenhorigheid prachtig. Maar zelf kijk ik niks van de wedstrijden.
Ben ik hierin de enige?


Dolfje schreef op 10-07-2024 om 15:14:

Wij krijgen bezoek dus nu moet ik wel kijken, zou dat anders waarschijnlijk ook wel doen nu ze zo ver zijn gekomen maar dan vanuit bed. Ben zo moe maar ja afzeggen is ook zoiets en man verheugd zich erop.

Dan ga jij toch lekker naar bed? Je man kan tijdens de voetbal het bezoek vast zelf wel entertainen.

Ik hoop dat Oranje verliest, dan hebben we dat getoeter en vuurwerk zo laat na afloop ook niet meer.

Wij kijken geen voetbal , liggen alleen in een deuk,vanwege de fans, die verkleed, geverfd, met pruiken op door de straten slenteren.
De interviews door een hysterische vrouw op 6 live.
Het is maar een bal, mensen, een ronde bal,die weg geschopt wordt, meer niet.

kerst schreef op 10-07-2024 om 16:29:

Ik hoop dat Oranje verliest, dan hebben we dat getoeter en vuurwerk zo laat na afloop ook niet meer.

Tegen Spanje heeft geen van beide teams van vanavond een kans. Dus laat NL nu maar verliezen denk ik dan

Dolfje schreef op 10-07-2024 om 15:14:

Wij krijgen bezoek dus nu moet ik wel kijken, zou dat anders waarschijnlijk ook wel doen nu ze zo ver zijn gekomen maar dan vanuit bed. Ben zo moe maar ja afzeggen is ook zoiets en man verheugd zich erop.

Ik zou man naar het bezoek sturen.

En hoezo ... Als ik bezoek krijg heb ik toch écht wel wat beters te doen dan naar een scherm met 22 balgekke idioten te kijken.

Mick87

Mick87

10-07-2024 om 18:08 Topicstarter

kerst schreef op 10-07-2024 om 16:29:

Ik hoop dat Oranje verliest, dan hebben we dat getoeter en vuurwerk zo laat na afloop ook niet meer.

Whaha zo denk ik er ook over. Al gun ik de oranjefans toch wel hun geluk. Beetje jammer dat de wedstrijd pas om 21.00 is. 

Nou ik hou helemaal niet van voetbal maar ik hoop niet dat Nederland verliest hoor. Kom zeg, je gunt al die fans toch wel hun feestje!

Het getoeter begint hier nu al( met die knijptoeters)

Herfstappeltaart schreef op 10-07-2024 om 15:16:

[..]

Dan ga jij toch lekker naar bed? Je man kan tijdens de voetbal het bezoek vast zelf wel entertainen.

Ja dat kan wel maar nu gaat het wel weer.

Herfstappeltaart schreef op 10-07-2024 om 18:16:

Nou ik hou helemaal niet van voetbal maar ik hoop niet dat Nederland verliest hoor. Kom zeg, je gunt al die fans toch wel hun feestje!

Het is toch geen weekend?

Ik moet er morgen vroeg uit.

kerst schreef op 10-07-2024 om 19:21:

[..]

Het is toch geen weekend?

Ik moet er morgen vroeg uit.

Tja, kan gebeuren. Mijn vader werkte vroeger in continu-diensten. Die moest overdag slapen. Er was niemand die daar rekening mee hield.

Ook al kijk ik niet, ik zou het leuk vinden voor heel veel mensen als ze winnen. Dan heb ik tenminste morgen vrolijke collega’s.

Hemke schreef op 10-07-2024 om 17:00:

Wij kijken geen voetbal , liggen alleen in een deuk,vanwege de fans, die verkleed, geverfd, met pruiken op door de straten slenteren.
De interviews door een hysterische vrouw op 6 live.
Het is maar een bal, mensen, een ronde bal,die weg geschopt wordt, meer niet.

Niet meer dan een ronde bal die weggeschopt wordt? Hier gaan miljoenen in om! 
Plus ego’s, plus een heleboel meer…

Overigens hoop ik absoluut dat Nederland wint, maar ik moet morgen weer zo vroeg op, dat ik hoop dat ik zometeen kan slapen met al dat lawaai dat voetbal blijkbaar moet voortbrengen 🤞🏼(ze beginnen hier nu al met schreeuwen).

hier in de straat zit de stemming er goed in, ik ben een serie aan het kijken dus het raam blijft dicht.



Vind het altijd wel een leuke fantasie om morgenochtend om 04:00 uur (als ik weg moet) even bij de herrieschoppers aan te bellen om te vragen of het een mooie wedstrijd was en wat de score is 😇.


(Overigens vind ik voetbal kijken heel leuk, m.n. als het Nederland is, maar de extreme geluidsoverlast vind ik echt heel vervelend).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.