Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Ben ik de enige die geen EK kijkt?

ik gun iedereen zijn feestje en vind de samenhorigheid prachtig. Maar zelf kijk ik niks van de wedstrijden.
Ben ik hierin de enige?


Schommelstoel schreef op 10-07-2024 om 12:31:

Bij mijn buurtsuper heeft al het personeel vandaag een voetbalshirt aan, alsof ze vanavond hoogstpersoonlijk die wedstrijd moeten spelen

Vreselijk!

Als het dan zo nnodig moet, doe het dan pas vanavond

Nee wij kijken allebei ook niet. Wel kijken we tussen de detectives door af en toe even naar de score. Verder niet. 

Herfstappeltaart schreef op 10-07-2024 om 13:21:

Nee wij kijken allebei ook niet. Wel kijken we tussen de detectives door af en toe even naar de score. Verder niet.

Hier hetzelfde. Ik kijk wel naar de score als ik gejuich hoor

Hahahaa geweldig!
@Herfstappeltaart en Broodjebrie dan missen jullie toch de hele spanning? Vooral de spanning voorafgaand aan het gejuich (het doelpunt).

Ik vind dit wel een vermakelijk topic 

Zilver_gray schreef op 10-07-2024 om 13:36:

Hahahaa geweldig!
@Herfstappeltaart en Broodjebrie dan missen jullie toch de hele spanning? Vooral de spanning voorafgaand aan het gejuich (het doelpunt).

Ik vind dit wel een vermakelijk topic

Dat is precies de bedoeling  . Ik geef gewoon helemaal niks om voetbal en heb niet het geduld zo'n hele wedstrijd uit te kijken. De uitslag wil ik wel weten om niet overal buiten te staan maar verder boeit het me niet.

Man houdt meer van Formule 1 en Motorraces.

Ik gun trouwens iedereen zijn feestje verder hoor! Mijn schoonzoon is naar Dortmund 

Zilver_gray schreef op 10-07-2024 om 13:36:

Hahahaa geweldig!
@Herfstappeltaart en Broodjebrie dan missen jullie toch de hele spanning? Vooral de spanning voorafgaand aan het gejuich (het doelpunt).

Ik vind dit wel een vermakelijk topic

Ik heb het geduld niet om een hele wedstrijd te kijken. En daarnaast kijk ik op woensdag 1 van mijn favoriete series dus dat gaat voor 

Herfstappeltaart schreef op 10-07-2024 om 13:41:

[..]

Dat is precies de bedoeling . Ik geef gewoon helemaal niks om voetbal en heb niet het geduld zo'n hele wedstrijd uit te kijken. De uitslag wil ik wel weten om niet overal buiten te staan maar verder boeit het me niet.

Man houdt meer van Formule 1 en Motorraces.

Ja soms kan een wedstrijd behoorlijk langdradig zijn. Maar ik moet zeggen dat ik dit EK met plezier volg.

Formule1 is ook leuk.

Sorry voor de off topic 

Broodjebrie schreef op 10-07-2024 om 13:44:

[..]

Ik heb het geduld niet om een hele wedstrijd te kijken. En daarnaast kijk ik op woensdag 1 van mijn favoriete series dus dat gaat voor

Snap ik ook!

Herfstappeltaart schreef op 10-07-2024 om 13:41:

[..]

Dat is precies de bedoeling . Ik geef gewoon helemaal niks om voetbal en heb niet het geduld zo'n hele wedstrijd uit te kijken. De uitslag wil ik wel weten om niet overal buiten te staan maar verder boeit het me niet.

Man houdt meer van Formule 1 en Motorraces.

Hier echt precies hetzelfde. 

Nou ja, met uitzondering van je man dan, want ik ben vrijgezel haha

Vanavond komen er een aantal vriendinnen bij mij die ook niks om voetbal geven. Hun mannen gaan wel samen voetbal kijken.

Zilver_gray schreef op 10-07-2024 om 13:36:

Hahahaa geweldig!
@Herfstappeltaart en Broodjebrie dan missen jullie toch de hele spanning? Vooral de spanning voorafgaand aan het gejuich (het doelpunt).

Ik vind dit wel een vermakelijk topic

Ik heb zo weinig inzicht in het spel dat ik niet eens zie dat er wellicht gescoord kan gaan worden. Als ik de buren verderop (die vanavond weer met vrienden in een partytent buiten kijken) hoor juichen of vloeken weet ik dat er gescoord is.  Morgenochtend gaat hier de wekker weer om 5.45 dus ik lig er in voordat de normale speeltijd klaar is. Zoon (19) heeft morgen al vakantie, heel misschien kijkt hij de wedstrijd maar als het hem niet kan boeien gaat hij ook slapen.  Zaterdag lag hij er ook in voordat de wedstrijd klaar was,  omdat hij zondag vroeg moest werken.

Broodjebrie schreef op 10-07-2024 om 13:45:

[..]

Hier echt precies hetzelfde.

Nou ja, met uitzondering van je man dan, want ik ben vrijgezel haha

Mick87

Mick87

10-07-2024 om 14:32 Topicstarter

Bakblik schreef op 10-07-2024 om 14:25:

[..]

Ik heb zo weinig inzicht in het spel dat ik niet eens zie dat er wellicht gescoord kan gaan worden. Als ik de buren verderop (die vanavond weer met vrienden in een partytent buiten kijken) hoor juichen of vloeken weet ik dat er gescoord is. Morgenochtend gaat hier de wekker weer om 5.45 dus ik lig er in voordat de normale speeltijd klaar is. Zoon (19) heeft morgen al vakantie, heel misschien kijkt hij de wedstrijd maar als het hem niet kan boeien gaat hij ook slapen. Zaterdag lag hij er ook in voordat de wedstrijd klaar was, omdat hij zondag vroeg moest werken.

Ik heb morgen weer vroeg een wekker want moet werken. Ik wil wel op tijd erin. Maar hier in de buurt is er na ieder goal vuurwerk. Dus ik hoop niet dat ze al te veel scoren en laat staan winnen 😉

Wij krijgen bezoek dus nu moet ik wel kijken, zou dat anders waarschijnlijk ook wel doen nu ze zo ver zijn gekomen maar dan vanuit bed. Ben zo moe maar ja afzeggen is ook zoiets en man verheugd zich erop.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.