Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Ben ik de enige die geen EK kijkt?

ik gun iedereen zijn feestje en vind de samenhorigheid prachtig. Maar zelf kijk ik niks van de wedstrijden.
Ben ik hierin de enige?


ik kijk ook niet maar volg wel de score via google (zoeken op EK 2024).
Bij luid geschreeuw bij buren tijdens de wedstrijd altijd de vraag of het positief of negatieve opwinding is

Mick87 schreef op 07-07-2024 om 01:26:

hier nog steeds vuurwerk. Klote zooi. Nu woon ik sowieso tegen een wijk aan met dat soort taferelen. En dan woensdag weer en donderdag vroege dienst. Bah bah. Hopelijk liggen ze er dan wel uit

Heel ff of-topic en ongevraagd advies: wat bij mij helpt om beter te slapen ivm herrie buiten zijn oordopjes. Ik heb ze zelfs op maat laten maken. Kost wel even iets (plm 125 euro) maar echt heel fijn. Ik hoor de wekker nog gewoon, ook een eventuele rookmelder en ook heus andere dingen in huis, maar het scheelt megaveel voor de geluiden van buiten uit de straat (en het dempt de rest dus)

Nergens last van gehad in Amsterdam, wel maakte de buurvrouw bij mijn vriend tijdens de wedstrijd hele rare hoge geluiden. Ze vond de wedstrijd heeeel spannend.

madee schreef op 07-07-2024 om 13:00:

[..]

Heel ff of-topic en ongevraagd advies: wat bij mij helpt om beter te slapen ivm herrie buiten zijn oordopjes. Ik heb ze zelfs op maat laten maken. Kost wel even iets (plm 125 euro) maar echt heel fijn. Ik hoor de wekker nog gewoon, ook een eventuele rookmelder en ook heus andere dingen in huis, maar het scheelt megaveel voor de geluiden van buiten uit de straat (en het dempt de rest dus)

Helpt het ook tegen snurk geluiden?

Anfisa schreef op 07-07-2024 om 18:06:

[..]

Helpt het ook tegen snurk geluiden?

Jazeker, mijn man snurkt ook. Als ik dan iets lichter sliep dan werd ik er wakker van en kon ik niet meer goed slapen. Sinds de oordopjes slaap ik dieper èn hoor ik het gesnurk niet meer. Of als ik toch iets lichter slaap en hij snurkt, dan dempt het goed en kan ik toch verder slapen.

madee schreef op 07-07-2024 om 18:41:

[..]

Jazeker, mijn man snurkt ook. Als ik dan iets lichter sliep dan werd ik er wakker van en kon ik niet meer goed slapen. Sinds de oordopjes slaap ik dieper èn hoor ik het gesnurk niet meer. Of als ik toch iets lichter slaap en hij snurkt, dan dempt het goed en kan ik toch verder slapen.

Klinkt goed, die waxige oordopjes van oropax blijven namelijk niet zitten. Mijn vriend heeft last van hooikoorts en verstopte neus dus nu is het gesnurk erger. Voor op vakantie lijkt me dit een goede uitkomst.

Anfisa schreef op 07-07-2024 om 18:51:

[..]

Klinkt goed, die waxige oordopjes van oropax blijven namelijk niet zitten. Mijn vriend heeft last van hooikoorts en verstopte neus dus nu is het gesnurk erger. Voor op vakantie lijkt me dit een goede uitkomst.

Bij een hoorwinkel maken ze een afdruk/vormsel van je oren en dan maken ze siliconen-oordopjes voor je. Die gaan een paar jaar mee en zitten perfect, ze vallen er dus ook nooit uit.

Iemand altijd al naar een optreden van Pink gewild? Op ticketswap groeit het aanbod voor haar show van woensdag.

Bioscoop is goedkoper, maar geloof dat het aanbod rond wedstrijdtijd niet mijn ding is..

 

Ik heb kind beloofd dat hij de finale mag kijken als Nederland daarin komt.
Ik weet dat het niet sympathiek is, maar jeeeemig wat hoop ik keihard dat ze daar niet inkomen. Dan kan kind zondag redelijk op tijd naar bed en kunnen man en ik een Netflixje kijken en bijkomen van een drukke week  

Ik lees net op FB dat (sommige) restaurants en supermarkten morgen eerder dichtgaan ivm de halve finale.

Niet dat ze mij ermee hebben, maar ik vind echt dat we doorslaan!

Zie ook: https://www.ad.nl/ek-voetbal/nederland-valt-morgenavond-stil-voor-halve-finale-zelfs-jezus-stopt-uur-eerder-met-musical~ae8567d4/?utm_source=browser_push&utm_medium=push&utm_campaign=stdc_ad

Bizar... 
Nog even en de treinen staan de hele wedstrijd stil 

Pink treedt woensdagavond op in de Arena....ik denk dat er heel veel kaartjes in de doorverkoop gaan.
Ik kijk weer niet maar hoor de score via de buurt wel.
Zelf denk ik dat we gaan verliezen nar verlenging en strafschoppen en dat dan donderdag half nederland zich ziek meldt (met een letterlijke en figuurlijke kater)

Chantal2022 schreef op 09-07-2024 om 18:25:

Pink treedt woensdagavond op in de Arena....ik denk dat er heel veel kaartjes in de doorverkoop gaan.

Vlak na de laatste wedstrijd was aanbod op ticketswap +80 geloof ik.  Inmiddels zo'n 600 kaarten van eigenaar gewisseld. (Had ff tijd over voor mijn nieuwsgierigheid  )

Bij een eerder ek/wk wel geprofiteerd van doorverkoop concertkaartje door een kwartfinale ofzo, maar Pink boeit me onvoldoende 

Bij mijn buurtsuper heeft al het personeel vandaag een voetbalshirt aan, alsof ze vanavond hoogstpersoonlijk die wedstrijd moeten spelen  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.