Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Anti-woke

Wie hier vindt het een complete nonsens hoe men tegenwoordig praat over gender, hoe mensen zich in een slachtofferrol duwen, hoe men teksten wil laten aanpassen omdat ze enkelen zouden schaden...
Ik ben  woke:

Peiling

Ik ben woke
106 stemmen
34%
66%

watertoren schreef op 05-05-2024 om 16:55:

Zo erger ik me ook aan Miss verkiezingen. Waarom moet dat iemand winnen die als man geboren is. Voor het eerst heb ik dat gemerkt bij het programma Hollands next top model toen Louiza daar was. Ik keek dat samen met vriendinnen en zei gelijk van dat is van oorsprong geen vrouw. Toen ze daar openlijk zelf voor uit kwam toen wist ik gelijk dat ze zou gaan winnen. Voor mij was de spanning van de competitie eraf. En ik had gelijk van ja ze won terwijl er veel mooiere meiden waren. Dat is Nederland die altijd aan de buitenwereld willen laten zien hoe ruimdenkend we zijn. Echt Bullshit!

Ook weer een voorbeeld van hoe het is doorgeslagen en dat gaat ten koste van de echte biologische vrouwen. 

Dietloverzzz schreef op 05-05-2024 om 14:55:

[..]

..

Ik vind het jammer dat je die kaart trekt (weer een voorbeeld van woke niet eens ermee dus meteen transfobie). Het is niet overdreven, maar gewoon een feit en is ook logisch. Ze behouden voor een groot deel van die mannelijke voordelen. Overal waar transvrouwen meedoen in vrouwentopsporten worden de biologische vrouwen afgeslacht, worden records steeds verbroken. Hartstikke oneerlijk maar wel logisch. Ik zou pleiten voor een aparte categorie voor transmensen in de topsport. Dat zou ik het meest eerlijke vinden.

De reactie waarvan je wist dat ie ging komen. Hier zijn een paar van je reacties van enkel de laatste 5 bladzijden.

'Het gaat nu echter zover dat het te ver gaat en dat daardoor de rechten van de biologische vrouwen op bepaalde vlakken door de wc worden gespoeld '

'Laat mensen toch met rust met al die gekkigheid. En dan gaan ze al kinderen ermee lastig vallen en brainwashen.'

'Het is dus oneerlijk voor de biologische vrouwen. Al die jaren gestreden voor een eigen competitie en dan wordt het weer door mannen afgenomen.'

'Als in iedere sport transvrouwen mee gaan doen dan kunnen we de vrouwensport wel op gaan doeken.'

Irreële angsten zijn fobieën. Het blijven buitenproportionele koortsdromen en niet onderbouwde angsten. Kan het niet mooier maken. 

Transfobie.

Ies schreef op 05-05-2024 om 17:05:

[..]

Ik heb geen verstand van miss verkiezingen en kan totaal niet oordelen dus of het ‘eerlijk’ is. Maar ik kreeg er wel een heel warm gevoel van. Enig idee hoe afgrijselijk de wereld vaak is voor transgenders? Dat is pas oneerlijk.

Ik heb nergens gezegd dat de wereld makkelijk is voor transgenders. Ik ben blij dat ik zo niet geboren ben. Ik vind wel bv over sport dat van oorsprong mannen helemaal niks in de vrouwensport te maken hebben.

Campanula schreef op 05-05-2024 om 17:18:

[..]

De reactie waarvan je wist dat ie ging komen. Hier zijn een paar van je reacties van enkel de laatste 5 bladzijden.

'Het gaat nu echter zover dat het te ver gaat en dat daardoor de rechten van de biologische vrouwen op bepaalde vlakken door de wc worden gespoeld '

'Laat mensen toch met rust met al die gekkigheid. En dan gaan ze al kinderen ermee lastig vallen en brainwashen.'

'Het is dus oneerlijk voor de biologische vrouwen. Al die jaren gestreden voor een eigen competitie en dan wordt het weer door mannen afgenomen.'

'Als in iedere sport transvrouwen mee gaan doen dan kunnen we de vrouwensport wel op gaan doeken.'

Irreële angsten zijn fobieën. Het blijven buitenproportionele koortsdromen en niet onderbouwde angsten. Kan het niet mooier maken.

Transfobie.

Het is niet irreeel maar realiteit. Daarnaast past mij  mening niet in jouw straatje en kun je alleen maar die kaart trekken. Woke alarmmmmmm. 

watertoren schreef op 05-05-2024 om 17:19:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat de wereld makkelijk is voor transgenders. Ik ben blij dat ik zo niet geboren ben. Ik vind wel bv over sport dat van oorsprong mannen helemaal niks in de vrouwensport te maken hebben.

Eens. 

Dietloverzzz schreef op 05-05-2024 om 17:23:

[..]

Het is niet irreeel maar realiteit. Daarnaast past mij mening niet in jouw straatje en kun je alleen maar die kaart trekken. Woke alarmmmmmm.

Transfobie alarmmmmmm.

watertoren schreef op 05-05-2024 om 16:34:

[..]

Ik ben het met je eens dat bv gewichtsklassen bij turnen de strijd wat eerlijker zou maken. Ik ben het echter niet met je eens dat gender er dan niet toe doet. Bijvoorbeeld bij de brug. Een 'omgebouwde vrouw" heeft nog steeds meer spierkracht dan een biologische vrouw. Dat maakt het juist oneerlijk en deze mensen hebben niks in deze competitie te zoeken. Ik heb niks tegen transgenders. Als ze daardoor gelukkiger worden prima maar ik hou van eerlijkheid. Als vrouw zijnde in de sport kun je het nooit opnemen met een vrouw die als man geboren is. Dat is oneerlijk en laten ze daarvoor aparte wedstrijden houden.

Daarom schreef ik ook in het bericht waarop je reageert: 'Voor haar zou een of andere indeling naar lengte en misschien spierkracht ervoor zorgen dat ze eerlijke concurrentie krijgt'.

Ik denk dat een klassering die van licht tot zwaar het hele spectrum bedekt, de eerlijkste manier is. Voor iedereen. 

Dietloverzzz schreef op 05-05-2024 om 17:23:

[..]

Het is niet irreeel maar realiteit. Daarnaast past mij mening niet in jouw straatje en kun je alleen maar die kaart trekken. Woke alarmmmmmm.

Hahaha. De realiteit.

Poezel_en_Wip schreef op 05-05-2024 om 17:26:

[..]

Transfobie alarmmmmmm.

Haha jullie illustreren alleen maar duidelijk waarom TO dit topic heeft gestart. Dank jullie wel.

Campanula schreef op 05-05-2024 om 17:18:

[..]

De reactie waarvan je wist dat ie ging komen. Hier zijn een paar van je reacties van enkel de laatste 5 bladzijden.

'Het gaat nu echter zover dat het te ver gaat en dat daardoor de rechten van de biologische vrouwen op bepaalde vlakken door de wc worden gespoeld '

'Laat mensen toch met rust met al die gekkigheid. En dan gaan ze al kinderen ermee lastig vallen en brainwashen.'

'Het is dus oneerlijk voor de biologische vrouwen. Al die jaren gestreden voor een eigen competitie en dan wordt het weer door mannen afgenomen.'

'Als in iedere sport transvrouwen mee gaan doen dan kunnen we de vrouwensport wel op gaan doeken.'

Irreële angsten zijn fobieën. Het blijven buitenproportionele koortsdromen en niet onderbouwde angsten. Kan het niet mooier maken.

Transfobie.


https://youtu.be/9qf4wibZWis?si=FpnTwO3Bt3Ior6yq

Het gebeurt. Echt. 

Ies schreef op 05-05-2024 om 17:05:

[..]

Ik heb geen verstand van miss verkiezingen en kan totaal niet oordelen dus of het ‘eerlijk’ is. Maar ik kreeg er wel een heel warm gevoel van. Enig idee hoe afgrijselijk de wereld vaak is voor transgenders? Dat is pas oneerlijk.

Dat is vreselijk voor ze, maar dat is niet de schuld van de biologische vrouwen. Zij hoeven daar niet voor te boeten.

1 broodje aap maakt nog geen zomer. Het blijven uitzonderingen. Ik zie echt nog geen prijzenjacht vol met transvrouwen bij Studio Sport.

Dietloverzzz schreef op 05-05-2024 om 17:23:

[..]

Het is niet irreeel maar realiteit. Daarnaast past mij mening niet in jouw straatje en kun je alleen maar die kaart trekken. Woke alarmmmmmm.

Jij Vindt het realiteit, dat is slechts jouw mening, tenzij je een goede bron hebt voor deze boude uitspraak? 

Een mening als feit verkondigen, maakt het niet meer waar, onderbouw het eens.

Campanula schreef op 05-05-2024 om 17:37:

1 broodje aap maakt nog geen zomer. Het blijven uitzonderingen. Ik zie echt nog geen prijzenjacht vol met transvrouwen bij Studio Sport.

Gelukkig niet nee omdat er veel mensen zijn die dat een halt toe roepen en dat moeten we naar mijn mening blijven doen.

Campanula schreef op 05-05-2024 om 17:37:

1 broodje aap maakt nog geen zomer. Het blijven uitzonderingen. Ik zie echt nog geen prijzenjacht vol met transvrouwen bij Studio Sport.

Elke vrouw die hier slachtoffer van wordt is er één teveel. 

Je zult maar je hele leven hiervoor getraind hebben zoals Riley Gaines. En zij is dapper genoeg om zich, ondanks de dreigementen, uit te spreken. 

Jij noemt het vervolgens een broodje aap verhaal. Je gelooft deze vrouw niet? Ben je zo anti-vrouw? 

Er zijn er intussen meer die zich niet langer monddood laten maken. Die opstaan voor vrouwenrechten. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.