Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024


Muurbloem1985 schreef op 22-07-2024 om 19:55:

[..]

Hij kan in ieder geval op namen komen, kun je van Biden niet zeggen


EDIT: wacht even. Dit was een grapje en niet een poging om Trump te prijzen. Hoop ik. Toch? Alsjeblieft?

kerstbeer schreef op 22-07-2024 om 20:24:

[..]


EDIT: wacht even. Dit was een grapje en niet een poging om Trump te prijzen. Hoop ik. Toch? Alsjeblieft?

Nee hoor zeker geen grapje, die demente opa moet nog tot januari ik wens Amerika succes met iemand die Poetin met Zelensky verwart. 



Bijna 50 miljoen dollar in vooral kleine donaties binnengekomen nadat Biden zich gisteren terugtrok voor Harris:

https://www.bbc.com/news/articles/cxx2d25l634o

Kamala Harris veel steun van vrouwengroepen: 

https://www.forbes.com/sites/erinspencer1/2024/07/22/inside-the-kamala-harris-coalition-and-plan-to-bet-on-female-voters/

Nou ja, Biden is dan toch zo verstandig om zich niet meer verkiesbaar te stellen. Zal Trump nooit doen. Die denkt dat ie God is. 

Muurbloem1985 schreef op 22-07-2024 om 20:33:

[..]

Nee hoor zeker geen grapje, die demente opa moet nog tot januari ik wens Amerika succes met iemand die Poetin met Zelensky verwart.

Jij denkt werkelijk dat het iets knaps is om kleuterschoolnaampjes te bedenken voor mensen? 

Het niveau is zo bedroefend laag bij Trump supporters.

Muurbloem1985 schreef op 22-07-2024 om 20:33:

[..]

Nee hoor zeker geen grapje, die demente opa moet nog tot januari ik wens Amerika succes met iemand die Poetin met Zelensky verwart.

Het was een “verspreking” dat is wat anders dan dat hij het verschil niet ziet tussen beide.

Ik noem ook de namen van al mijn kinderen incl kat als ik er eentje nodig heb 

Zilver_gray schreef op 22-07-2024 om 20:41:

[..]

Het was een “verspreking” dat is wat anders dan dat hij het verschil niet ziet tussen beide.

Ik noem ook de namen van al mijn kinderen incl kat als ik er eentje nodig heb

Als wereldleider is het niet heel handig zullen we dan maar zeggen

Die versprekingen waren idd niet handig, maar nog altijd beter dan de shit die Trump eruit gooit. 

Muurbloem1985 schreef op 22-07-2024 om 20:49:

[..]

Als wereldleider is het niet heel handig zullen we dan maar zeggen

Staatsgeheimen niet voor jezelf houden al helemaal niet. https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/trump-schept-russen-op-extreem-gevoelige-staatsgeheimen

Terwijl Rusland en het Witte Huis druk bezig waren om de gebeurtenissen zoals beschreven in de Washington Post in alle toonaarden te ontkennen, gooit Donald Trump doodleuk twee tweets de wereld in waarin hij toegeeft staatsgeheimen gedeeld te hebben met Rusland.
De Amerikaanse president, die geen enkele boodschap lijkt te hebben aan de tegenstrijdige informatie van zijn eigen medewerkers, zegt in de tweets inderdaad extreem gevoelige informatie gedeeld te hebben met de Russische ambassadeur en minister van Buitenlandse Zaken. Sterker nog, Trump vindt dat hij daar helemaal niets verkeerd mee heeft gedaan.

En dit was Trump al in 2017, ik wil niet weten hoeveel meer ongeremd hij inmiddels is geworden. Dan heb ik toch veel liever een aarzelende oude man.

Maar gelukkig is de keus niet meer tussen twee oude mannen. Er kan nu ook gewoon een bekwaam iemand gekozen worden.

Daglichtlamp schreef op 22-07-2024 om 21:05:

En dit was Trump al in 2017, ik wil niet weten hoeveel meer ongeremd hij inmiddels is geworden. Dan heb ik toch veel liever een aarzelende oude man.

Maar gelukkig is de keus niet meer tussen twee oude mannen. Er kan nu ook gewoon een bekwaam iemand gekozen worden.

Toen Trump de eerste keer gekozen werd, had ik nog de hoop dat hij een president zou worden als Reagan, die gewoon in staat was te luisteren naar bekwame adviseurs. Inmiddels weten we dat Trump dat gewoon niet doet.

Daglichtlamp schreef op 22-07-2024 om 21:05:

En dit was Trump al in 2017, ik wil niet weten hoeveel meer ongeremd hij inmiddels is geworden. Dan heb ik toch veel liever een aarzelende oude man.

Maar gelukkig is de keus niet meer tussen twee oude mannen. Er kan nu ook gewoon een bekwaam iemand gekozen worden.

Ik zou eerder voor Trump kiezen dan voor Harris, ik vind haar niks, dat gegiechel de hele tijd, maar ieder zijn ding.

Friezinnetje schreef op 22-07-2024 om 17:32:

[..]

ach, hij is het schot wat op hem afgevuurd werd, al weer vergeten zeker? Mss ook last van dezelfde kwaal als Biden?

Je hoeft niet iemand aardig te vinden omdat hij een wond aan zijn oor heeft opgelopen toch?

Hij is zelf ook niet bepaald milder geworden namenlijk

Muurbloem1985 schreef op 22-07-2024 om 21:41:

[..]

Ik zou eerder voor Trump kiezen dan voor Harris, ik vind haar niks, dat gegiechel de hele tijd, maar ieder zijn ding.

Ze lacht veel en luid! Zie grappige filmpjes (memes?) op Insta voorbij komen. Ach als ze de job maar klaart!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.