Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024


Precies, een vlak dak met vrij zicht op het podium. Waarom werd dat niet in de gaten gehouden?

Waarom gebruiken ze geen drones bij dit soort evenementen ?

Er werd door omstanders geroepen naar de beveiliging en die deden niets in eerste instantie

Friezinnetje schreef op 14-07-2024 om 09:52:

Er werd door omstanders geroepen naar de beveiliging en die deden niets in eerste instantie

Misschien is dit de enige strohalm voor de democraten om grote winst voor Trump te voorkomen. Trieste toestand daar.

Beterhier schreef op 14-07-2024 om 10:07:

[..]

Misschien is dit de enige strohalm voor de democraten om grote winst voor Trump te voorkomen. Trieste toestand daar.

Ik denk niet dat dit een strohalm is hoor

Anything can and will be used against you.....hoewel politie regelmatig niet of veel te laat ingrijpt en er heel vaak schietincidenten zijn (Uvalde bv) zal dit allemaal 'de schuld van links ' blijken

Ik denk dat verkiezing  nu al gewonnen is door Trump

Trump heeft hiermee de verkiezingen gewonnen.

Auditor schreef op 14-07-2024 om 11:12:

Trump heeft hiermee de verkiezingen gewonnen.

Ik ben er ook heel erg bang voor. Rampzalig voor ons ook.

Herfstappeltaart schreef op 14-07-2024 om 11:15:

[..]

Ik ben er ook heel erg bang voor. Rampzalig voor ons ook.

Ik vrees er ook voor. Ik ben bang dat hij helemaal los gaat deze keer. 

Als het uit het democratische kamp zou komen, dan hadden ze een ervaren schutter gekozen. Niet iemand die 20 jaar is en mis schiet. 
Waarbij ik daad niet goedkeur hoor. 

MidasWolf

MidasWolf

14-07-2024 om 13:04 Topicstarter

Auditor schreef op 14-07-2024 om 11:12:

Trump heeft hiermee de verkiezingen gewonnen.

Daarvoor had hij ook al goede papieren door het gedoe met Biden. Bij bijna elk optreden van Biden gebeurde er wel wat.

MidasWolf

MidasWolf

14-07-2024 om 13:05 Topicstarter

Je zou toch zeggen dat ze alle daken binnen richtafstand op z’n minst controleren met beveiliging of een drone.

MidasWolf

MidasWolf

14-07-2024 om 13:06 Topicstarter

_Audrey schreef op 14-07-2024 om 11:26:

[..]

Ik vrees er ook voor. Ik ben bang dat hij helemaal los gaat deze keer.

Wat ik al eerder poste ben bang dat hij er met gestrekt been ingaat. Hij heeft het helaas veel minder op samenwerking. 

Friezinnetje schreef op 14-07-2024 om 11:27:

Als het uit het democratische kamp zou komen, dan hadden ze een ervaren schutter gekozen. Niet iemand die 20 jaar is en mis schiet.
Waarbij ik daad niet goedkeur hoor.

Heb je de afstand gezien? Als hij richtte op het hoofd van Trump, zat hij er op die afstand slechts enkele centimeters naast. Dan ben je toch een behoorlijk goede schutter. 

Ooggetuigen zeggen dat ze de politie en secret service minuten eerder hadden gewaarschuwd en dat die niets deden. 

Malibu2 schreef op 14-07-2024 om 14:02:

[..]

Heb je de afstand gezien? Als hij richtte op het hoofd van Trump, zat hij er op die afstand slechts enkele centimeters naast. Dan ben je toch een behoorlijk goede schutter.

Ooggetuigen zeggen dat ze de politie en secret service minuten eerder hadden gewaarschuwd en dat die niets deden.

120 meter. Voor een goede schutter is dat prima te doen. 

Secret Service heeft een flinke steek laten vallen

Om 4 uur is er een extra lange uitzending van het journaal op RTL4

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.