Media en cultuur
Lollypopje
24-11-2022 om 13:12
Wie is de mol 2023
Er is nog vrij weinig bekend over het nieuwste seizoen.
Kandidaten:
Anke de JongAnnick Boer- Daniël Verlaan
Froukje de Both- Jurre Geluk
Nabil Aoulad Ayad- Ranomi Kromowidjojo
Sander de KramerSarah Janneh- Soy Kroon
Waar te zien?
7 januari om 20.30 op NPO3.
De Grote ViaFora-poule
https://app.wieisdemol.avrotros.nl/app/Vk5KTVGuajjuRCjw5
Als de link niet werkt, stuur me dan een berichtje met je widm nick, dan krijg je een uitnodiging.
Vf_Watervrouw
11-02-2023 om 21:45
Friezinnetje schreef op 11-02-2023 om 21:39:
ik zag ergens iemand zeggen: Er werd geproost op De Mol en toen zei Anke: Thanks!
Dat dacht ik ook te horen en een - bij Moltalk geciteerde - twitteraar met mij. Hoop nu dat ze het inderdaad is ook al zit ik in twee andere tunnels. 😁🦾
Friezinnetje
11-02-2023 om 21:49
Vf_Watervrouw schreef op 11-02-2023 om 21:45:
[..]
Dat dacht ik ook te horen en een - bij Moltalk geciteerde - twitteraar met mij. Hoop nu dat ze het inderdaad is ook al zit ik in twee andere tunnels. 😁🦾
ik zie haar idd niet als mol, maar zoals Ranomi ook al zei in de aflevering: Niemand van de kandidaten verdenkt haar, en dat is mss wel gevaarlijk
MidasWolf
11-02-2023 om 22:27
Jurre is ook nog steeds een verdachte mol voor mij. Het volgende zou voor mij kunnen Jurre de mol en Ranomi de winnaar of andersom.
Jurre probeert al twee keer van Ranomi af te komen, eerst door (mede) het verkeerde codewoord aan Ranomi te geven waardoor ze een potentiële joker misloopt. En daarna smeert hij Ranomi de kist aan waar de stoel in zit.
Chipndale
12-02-2023 om 08:48
Ik zit vanaf aflevering 1 op Soy en Ranomi. Heb eerlijk gezegd nooit echt gedacht dat Soy de mol zou zijn, maar dat is sinds vorige week eigenlijk wel veranderd. En sinds gister helemaal.
Soy schoot bijna alle pijlen raak. Daardoor leek het alsof hij erg zijn best deed om geld voor de pot te verdienen. Maar hij wist ook dat er 4 kisten meegenomen zouden worden, waardoor er 2000euro uit de pot ging.
Verder is t gewoon een gevoel😉
Mugske
12-02-2023 om 09:56
theorie: de mol mag niet de eerste stoel meenemen, want als er verder geen stoelen worden meegenomen, dan zit de mol alleen bij de executie. Wel zal de mol willen dat er een stoel wordt meegenomen en gunt die dus aan iemand anders.
febag
12-02-2023 om 10:43
Ik denk dat niemand er van uit ging dat er niet vier kisten gekocht zouden worden.
De laatste jaren is het vrij lastig om de Mol te spotten. Ik merk dat ik daarom dit jaar niet meer zelf weg fanatiek op zoek ben. Ik vind het nog wel leuk om te kijken, omdat ze nog erg creatief zijn met spellen bedenken, om de plottwists en vanwege de mooie beelden. Ik heb dus ook niet echt een verdachte. Ik zou verbaasd zijn als Daniel of Anke het is, Soy sta ik neutraal tegenover en dus blijven Jurre en Ranomi over als verdachten.
Schemerlampje
12-02-2023 om 12:53
Ik zat steeds op Ranomi, maar neig nu meer naar Jurre. Ranomi leek ook oprecht heel opgelucht/ blij dat ze door was.
Boekenwurm83
12-02-2023 om 13:02
Ik zat al vanaf begin op Ranomi samen met Soy erbij, al verdenk ik die nu helemaal niet meer. Vind het bij hem er soms juist te veel bovenop liggen kwa verdacht maken. Blijf dan maar in mijn Ranomi tunnel zitten ongeacht of het nu klopt of niet.
Vond het wel weer leuke aflevering met leuke twist erin met die stoelen. Vond het ook niet verrassend dat die kisten zijn meegenomen en denk als mol dat je ook wel inschat dat de kandidaten die wel mee willen nemen omdat ze toch willen weten wat er in zit en of dat voor hen mogelijk voordelig kan zijn.
Ikbengek
13-02-2023 om 10:11
bij jullie iets opgevallen bij de testvraag in e app deze week.
Vraag; als hoeveelste kreeg de mol zijn of haar scherm te zien tijdens de emilinatie;
Antwoorden
- als eerste
- als tweede
- de mol heeft geen scherm gezien
Soy kreeg als 3de scherm te zien. Soy geen mol? Hoewel wij scherm niet hebben gezien soy
Chipndale
13-02-2023 om 15:31
Ikbengek schreef op 13-02-2023 om 10:11:
bij jullie iets opgevallen bij de testvraag in e app deze week.
Vraag; als hoeveelste kreeg de mol zijn of haar scherm te zien tijdens de emilinatie;
Antwoorden
- als eerste
- als tweede
- de mol heeft geen scherm gezien
Soy kreeg als 3de scherm te zien. Soy geen mol? Hoewel wij scherm niet hebben gezien soy
Er is al een melding gekomen dat er een fout zat in de vraagstelling...
Ga ik toch maar weer mijn punten op Soy zetten
Lollypopje
13-02-2023 om 15:33
Chipndale schreef op 13-02-2023 om 15:31:
[..]
Er is al een melding gekomen dat er een fout zat in de vraagstelling...
Ga ik toch maar weer mijn punten op Soy zetten
Ik vraag me wel af hoe ze het gaat verrekenen als Soy de mol is. Tenzij ze dan iedereen gewoon de punten geven.
MidasWolf
18-02-2023 om 16:37
Vanavond weer kijken, zin aan.
Voor nu alle punten op Ranomi, twijfel nog over Jurre.
Daniël en Soy zou ik geen leuke mollen vinden. Bij bepaalde opdrachten doen zij (te) goed hun best, waar een mol ook geen geld hoeft te pakken.
MidasWolf
18-02-2023 om 21:02
Ranomi met een joker op haar voet, de mol. Dat zou wel een gewaagde hint zijn.
MidasWolf
18-02-2023 om 21:03
Jurre gaat wel goed met het spel, benieuwd naar de ontmoeting met de mol.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.