Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2023

Ik denk dat Anke of Daniël naar huis gaan.

Ohoh, Jurre is de enige waar ze niet van laten zien op wie hij stemt. Ik ben bang dat hij er dus uitgaat. En ik ben net geswitcht van Ranomi naar Jurre.

Edit: dat valt dus mee.

Anke naar huis, ik had eerder Daniël of Soy verwacht.

Lollypopje schreef op 18-02-2023 om 16:28:

vergeet niet jullie punten in te zetten 😉

Die heb ik niet meer.

Kijk morgen de aflevering even terug, maar heb alle punten nog, zag ik in de app. 

Lollypopje

Lollypopje

19-02-2023 om 09:47 Topicstarter

Courage schreef op 18-02-2023 om 22:17:

[..]

Die heb ik niet meer.

Ik vond het wel een leuke aflevering. Zeker ook de test in het doolhof. Geeft wel een extra dimensie nu ze weten op wie de anderen zitten

Ik vond het ook weer een leuke aflevering. Ook leuk inderdaad die test in het doolhof en dat ze dus ook de antwoorden konden zien van de anderen. Geeft denk ik toch weer leuke twist de komende afleveringen. 

Dacht tijdens aflevering ook wel dat Anke of Soy er wel uit zou gaan, niet heel verbaasd dus dat Anke er uit is. 

Ik merk dat het seizoen me niet zo enorm meer boeit. De kandidaten vind ik allemaal een beetje saai en inwisselbaar worden. Ook zouden ze allemaal de Mol kunnen zijn maar geen van allen springt er echt uit… Dus de serie valt een beetje tegen vind ik. Helaas!

Earlgreythee schreef op 19-02-2023 om 10:16:

Ik merk dat het seizoen me niet zo enorm meer boeit. De kandidaten vind ik allemaal een beetje saai en inwisselbaar worden. Ook zouden ze allemaal de Mol kunnen zijn maar geen van allen springt er echt uit… Dus de serie valt een beetje tegen vind ik. Helaas!

Eerlijk gezegd snap ik deze opmerking niet. Als het heel duidelijk is, wie de mol is, dan is het ook niet goed. Nu kan iedereen het zijn, waardoor het in mijn ogen veel spannender is, en dan is dat ook niet goed. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

19-02-2023 om 12:31

Lollypopje schreef op 19-02-2023 om 09:47:

[..]

Ik vond het wel een leuke aflevering. Zeker ook de test in het doolhof. Geeft wel een extra dimensie nu ze weten op wie de anderen zitten

Die test was inderdaad gaaf. En een behoorlijke verrassing voor de kandidaten denk ik. Je moet m zo goed mogelijk invullen om door te mogen, maar tegelijkertijd laat je je daarmee misschien heel erg in de kaart kijken. Heeft iemand bijgehouden wie wat heeft ingevuld?

Coreopsis schreef op 19-02-2023 om 12:31:

[..]

Die test was inderdaad gaaf. En een behoorlijke verrassing voor de kandidaten denk ik. Je moet m zo goed mogelijk invullen om door te mogen, maar tegelijkertijd laat je je daarmee misschien heel erg in de kaart kijken. Heeft iemand bijgehouden wie wat heeft ingevuld?

Anke zat Ranomi, Daniël op Jurre, Jurre op Daniël, Soy op Ranomi en Ranomi  op Soy

Friezinnetje schreef op 19-02-2023 om 10:32:

[..]

Eerlijk gezegd snap ik deze opmerking niet. Als het heel duidelijk is, wie de mol is, dan is het ook niet goed. Nu kan iedereen het zijn, waardoor het in mijn ogen veel spannender is, en dan is dat ook niet goed.

Ja, ik snap je punt! Ik bedoel vooral dat ze allemaal een beetje hetzelfde zijn, soms heb je zo’n seizoen dat er van die leuke gangmakers in zitten. Of mensen die apart zijn ofzo… Dus niet zozeer verdacht. Maar wel leuk om naar te kijken 😊 En dat mis ik dit seizoen. 

Lollypopje

Lollypopje

20-02-2023 om 10:03 Topicstarter

de vraag staat weer klaar

Lollypopje schreef op 20-02-2023 om 10:03:

de vraag staat weer klaar

Dank voor de reminder, ik vind het moment dat de testvraag klaar staat en je deze kan maken nogal onhandig. Laat of de vraag tot de uitzending van die week erop geldig zijn. Of stel deze direct na de uitzending. Nu is de kans dat mensen deze vraag mislopen omdat velen niet/minder met de mol bezig zijn.

ik lees net, dat 11 maart de live-finale is! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.