Media en cultuur
Lollypopje
24-11-2022 om 13:12
Wie is de mol 2023
Er is nog vrij weinig bekend over het nieuwste seizoen.
Kandidaten:
Anke de JongAnnick Boer- Daniël Verlaan
Froukje de Both- Jurre Geluk
Nabil Aoulad Ayad- Ranomi Kromowidjojo
Sander de KramerSarah Janneh- Soy Kroon
Waar te zien?
7 januari om 20.30 op NPO3.
De Grote ViaFora-poule
https://app.wieisdemol.avrotros.nl/app/Vk5KTVGuajjuRCjw5
Als de link niet werkt, stuur me dan een berichtje met je widm nick, dan krijg je een uitnodiging.
MidasWolf
05-02-2023 om 15:50
Lollypopje schreef op 05-02-2023 om 15:45:
[..]
Omgedraagd is het Ork. Misschien is één van hen zwaar LOTR fan
Dat zou goed kunnen inderdaad
Voor mij is het nu volle bak op Ranomi de volgende ronde en Jurre is mijn tweede verdachte mol.
Courage
05-02-2023 om 21:59
Lollypopje schreef op 05-02-2023 om 09:38:
leuke aflevering. Wat ik me wel afvroeg is waarom ze niet naar de stoelen keken bij de eerste opdracht, want op die kaart in de kerk stonden allemaal verschillende stoelen afgebeeld.
Grappig, dat was dus ook het eerste waar ik aan dacht. Maar kennelijk had ze bij de opdracht-uitleg doorgekregen dat dat niet relevant was. Of ze hadden het al snel door. Het speelde kennelijk geen enkele rol.
Courage
05-02-2023 om 22:00
Lollypopje schreef op 05-02-2023 om 15:45:
[..]
Omgedraagd is het Ork. Misschien is één van hen zwaar LOTR fan
MidasWolf
06-02-2023 om 20:01
Denken jullie aan het invullen van de testvraag. Deze staat weer klaar.
Vf_Watervrouw
06-02-2023 om 21:52
Ooit werkte het om te duiken in de tunnel van enige-overgebleven-BNer-die-ik-ken. Dat zou nu Ranomi zijn. Samen met de onbekendere Soy 🤔 Maar ik probeer de tunnelvisie nog wat langer uit te stellen...😁
MidasWolf
11-02-2023 om 20:48
Ik vind Daniël best bazig af en toe, prima dat hij in het spookhuis terecht werd gewezen op zijn positie(hij wou binnen, maar moest buiten staan.)
MidasWolf
11-02-2023 om 21:12
Soy en Daniël zijn voor mij minder verdacht, als mol had je makkelijk veel pijlen er naast kunnen schieten/niet vangen.
Tover-Feetje
11-02-2023 om 21:33
Ik zet vanaf het begin op 3 personen in, Ranomi, Daniel en Nabil.
Vandaag besloten dat ik naar 2 personen moest want het risico om punten te verliezen wordt natuurlijk steeds groter.
Na lang wikken en wegen Ranomi uit het lijstje....en jawel gaat Nabil eruit
Ik heb Soy altijd te opzichtig gevonden om mol te zijn.
Maar nu bij de eliminatie zegt Soy dat Nabil zijn mol was...hoe kan Soy dan door zijn?
Nu borrelt het een beetje dat Soy misschien dan toch de mol is
Kortom, ik heb nog steeds geen idee
Friezinnetje
11-02-2023 om 21:39
ik zag ergens iemand zeggen: Er werd geproost op De Mol en toen zei Anke: Thanks!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.