Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2023

De opdrachten bedenken ze vaak goed, ik heb zelden dat ik denk saai, voorspelbaar of niet origineel. Buiten de laseropdracht om. Dat vind ik niet erg deze opdracht is vaak vaste prik in het programma.

Tuurlijk met zoveel seizoenen zullen er heus wel een aantal van dat soort opdrachten tussen hebben gezeten, maar toch het blijft netjes vind ik. Over het algemeen knap in elkaar gezet.

Het lijkt erop dat ze de tijd voor de punten inzet verlengd hebben. Deze keer kun je nu nog inzetten/veranderen. Nog 50 minuten tot ongeveer 2115 uur.

De A komt terug in een van de portretten (Nabil) de A van Anke. Dat zou wel een heel duidelijke aanwijzing zijn.

Nu all in op Jurre. Alles of niets.

Geen afvaller deze week, iedereen door met de ingezette punten.

MidasWolf schreef op 04-02-2023 om 21:32:

Geen afvaller deze week, iedereen door met de ingezette punten.

jammer hoor

ik ga denk ik ook over op Jurre, die had ik er vandaag ook al bij

Friezinnetje schreef op 04-02-2023 om 21:36:

[..]

jammer hoor

Op Viva had ik gelezen dat dit er een keer aan zat te komen. En ik ging hier eigenlijk al een beetje van uit. Vlak voor het einde komt er dan een aflevering waarin er niemand uitgaat. Ik vind het prima, de volgende ronde gaat er wel iemand uit.

Lollypopje

Lollypopje

05-02-2023 om 09:38 Topicstarter

leuke aflevering. Wat ik me wel afvroeg is waarom ze niet naar de stoelen keken bij de eerste opdracht, want op die kaart in de kerk stonden allemaal verschillende stoelen afgebeeld.

Ik vond alle kandidaten in dit spel verdacht. Zowel op straat als in de kerk. En Soy en Nabil ook.

Lollypopje schreef op 05-02-2023 om 09:38:

leuke aflevering. Wat ik me wel afvroeg is waarom ze niet naar de stoelen keken bij de eerste opdracht, want op die kaart in de kerk stonden allemaal verschillende stoelen afgebeeld.

Volgens mij waren die niet hetzelfde als waarmee de bewoner aankwam die daar moest zitten.

Wel hadden ze beter andersom kunnen werken, dus Daniël en Ranomi vertellen wie ze allemaal zoeken, Anke en Jurre beschrijven dan de persoon die daarbij hoort (dus geen namen, maar wel de cat lady heeft zwart jurkje met witte stippen aan). 

Vond deze manier van geen afvaller wel leuker dan de groepsvrijstellingen of schermen niet hoeven zien. Ben heel benieuwd naar volgende week!

Molactie van Jurre…. Hij heeft ervoor gezorgd dat Ranomi in de kerk geen kistje kreeg door 'klein' in te vullen bij de morsetekens. Daniël kon ook de verkeerde morsetekens doorgeven, maar hij wilde aanvankelijk binnen blijven. Waarschijnlijk had het codewoord 'kien' moeten zijn voor Ranomi.

Of wou Ranomi zelf dat haar woord niet uitkwam, omdat dit iets zegt over haar rol in het spel: Kien of link.

Deze las ik ook Viva interessant:
De nummers van de hotelkamers waar ze naar binnen gaan:

11 = K
18 = R
15 = O

Ranomi Kromowidjojo
Soy Kroon

Lollypopje

Lollypopje

05-02-2023 om 15:45 Topicstarter

MidasWolf schreef op 05-02-2023 om 15:44:

Deze las ik ook Viva interessant:
De nummers van de hotelkamers waar ze naar binnen gaan:

11 = K
18 = R
15 = O

Ranomi Kromowidjojo
Soy Kroon

Omgedraagd is het Ork. Misschien is één van hen zwaar LOTR fan

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.