Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2023

Gaan jullie bij de testvraag voor kansberekening of voor je mol? Ik ben voor de kansberekening gegaan, dus heb gezegd dat de mol gepakt is door de tegenstander. Terwijl ik nu op Ramoni zit.

Schemerlampje schreef op 30-01-2023 om 11:41:

Gaan jullie bij de testvraag voor kansberekening of voor je mol? Ik ben voor de kansberekening gegaan, dus heb gezegd dat de mol gepakt is door de tegenstander. Terwijl ik nu op Ramoni zit.

Soms wel nu heb ik gezegd dat de mol gepakt is. Daniël is ook gepakt en dat is mijn tweede mol.

Daniël en Anke hebben een bondje - dat hebben we eerder al gezien. Ik denk dat Anke wist (oogcontact?) dat Daniël een rood scherm had en hem daarom heeft geholpen. Voor haar ook handig want zij kon daarna van hem horen op wie hij zat (wat dus verkeerd was). Ik ben benieuwd of ze er de volgende keer allebei in blijven omdat ze nu meer 'kennis' samen hebben vergaard.
Ik denk nu: Nabil de mol en Anke gaat winnen.

Heb de testvraag ingevuld op wie ik denk dat de mol is.

ik ben helaas al m’n punten kwijt (doordat ik in een opwelling op iemand heb ingezet die ik totaal niet verdacht?!) en moest mezelf er echt even overheen zetten om weer te gaan kijken  maar deze aflevering vond ik juist weer ouderwets goed en werd er helemaal blij van! 
Ik denk ook dat Soy het rode scherm heeft gekregen. 
Ik was afgelopen week ziek en verveelde me stierlijk dus toen heb ik aflevering 1 nog eens teruggekeken. Sowieso heel erg leuk om te zien maar ik vond de reacties en emoties en het verschil met de afleveringen nu echt alles zeggen. Jurre en Daniël heb ik in ieder geval afgeschreven. Soy vind ik ook niet meer zo verdacht. Zowel Nabil als Anke verdenk ik nu alleen maar meer. 
misschien zit ik er helemaal naast hoor, maar volgens mij kun je bepaalde emoties/reacties nou eenmaal niet echt veinzen. 

Ik zit nu op Anke en Ranomi. Vooral omdat ik de rest helemaal niet verdenk 😂

Earlgreythee schreef op 01-02-2023 om 09:17:

Ik zit nu op Anke en Ranomi. Vooral omdat ik de rest helemaal niet verdenk 😂

Ik denk dus dat Anke niet de mol is. Zij verdeelde de koffers en gaf 0  euro aan Annick. Als mol had je Annick een geldbedrag gegeven (wellicht een klein bedrag).

Ranomi als mol zou ik jammer vinden, want we horen en zien haar heel weinig. Zij haalde ook als enige geld binnen in het doolhof. Dat had niet gehoeven. Aan de andere kant verwacht ik van een topsporter iemand die fanatiek is en heel graag wil winnen.

Ik zit op Jurre.

Schemerlampje schreef op 30-01-2023 om 11:41:

Er waren er drie wel gepakt en drie niet gepakt (buiten de mol om). 

Mugske schreef op 01-02-2023 om 12:28:

[..]

Ik denk dus dat Anke niet de mol is. Zij verdeelde de koffers en gaf 0 euro aan Annick. Als mol had je Annick een geldbedrag gegeven (wellicht een klein bedrag)

Toen met de squad opdracht was er verwarring over of al alle palen gevonden waren. Anke was degene die het hardst riep dat ze geteld had en dat er 7 palen waren gevonden, dus dat ze de opdracht konden beëindigen. Er stond toen veel geld op het spel. Als zij de mol is, dan is ze in mijn ogen een ontzettend domme mol om die kans niet te pakken. Ze had super eenvoudig van de verwarring van anderen gebruik kunnen maken, door plots zelf ook te twijfelen of ze ze dan wel goed geteld had. 
Ik ben het daarom met je eens, geen mol in mijn ogen. Maar denk wel dat ze ver komt. 

Lizzyliz schreef op 01-02-2023 om 14:01:

[..]

Er waren er drie wel gepakt en drie niet gepakt (buiten de mol om).

Weet jij wie de mol is dan?

In mijn beleving/ herinnering waren er maar 2 niet gepakt en 5 wel. Maar ik ben er niet zo fanatiek mee bezig, dat ik dan nog weer ga terugkijken.

Oh ik zei mol, maar ik bedoelde de afvaller. Annick dus. Sorry voor de verwarring.
En nee, ik weet niet wie de mol is. Ik verdenk Jurre 😁

Lollypopje

Lollypopje

04-02-2023 om 09:04 Topicstarter

vergeet jullie punten niet in te zetten voor de aflevering

Ik heb nu alle punten op Ronomi ingezet. Ik dacht dat Nabil, Soy of Daniël een rood scherm heeft gehad. Op deze drie zet ik nu geen punten. 
Mijn verdachte mollen zijn nu: Ranomi en Jurre

Ik twijfel nog licht om de punten over Jurre en Ranomi te verdelen, vind ze beide verdacht.

Ik heb vorige week meteen na de aflevering de punten weer ingezet.

Ik denk juist dat degene die het rode scherm heeft gehad, deze week grote kans heeft door te gaan want weet dat wat hij gedaan heeft fout was. Daardoor zal hij nu dus meer weten dan de rest.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.