Media en cultuur
Lollypopje
24-11-2022 om 13:12
Wie is de mol 2023
Er is nog vrij weinig bekend over het nieuwste seizoen.
Kandidaten:
Anke de JongAnnick Boer- Daniël Verlaan
Froukje de Both- Jurre Geluk
Nabil Aoulad Ayad- Ranomi Kromowidjojo
Sander de KramerSarah Janneh- Soy Kroon
Waar te zien?
7 januari om 20.30 op NPO3.
De Grote ViaFora-poule
https://app.wieisdemol.avrotros.nl/app/Vk5KTVGuajjuRCjw5
Als de link niet werkt, stuur me dan een berichtje met je widm nick, dan krijg je een uitnodiging.
MidasWolf
29-01-2023 om 10:51
Lollypopje schreef op 29-01-2023 om 10:31:
Jammer Afrodite.
Ik vind qua opdrachten dit jaar wel echt heel tof. Al herken ik dat niet tegen je verlies kunnen wel 😂
Herkenning, eerste aflevering punten verloren. Dat was ondanks dat het een spel is wel even balen.
Midas het is maar een spelletje, niet vol dr in gaan !!!!
Ik: Ik heb het een aflevering vol gehouden.
Lollypopje
29-01-2023 om 10:54
MidasWolf schreef op 29-01-2023 om 10:51:
[..]
Herkenning, eerste aflevering punten verloren. Dat was ondanks dat het een spel is wel even balen.
Midas het is maar een spelletje, niet vol dr in gaan !!!!
Ik: Ik heb het een aflevering vol gehouden.
En dat terwijl ik niet eens heel hard op let en waar ik vroeger echt fanatiek op jacht was ik nu geen idee heb, maar toch verschrikkelijk balen dat ik weer punten ben verloren, want ondanks dat wil ik wel winnen 😂
MidasWolf
29-01-2023 om 10:57
Ranomi heb ik nu als hoofdverdachte de Mol A letters uit de loods kan ook voor Atletiek/Atletisch staan. Te zien in de aflevering waarbij ze met spullen uit een loods een muurschildering na moeten te proberen te maken, terwijl het andere team bij herkenning foto’s terug moeten sturen.
MidasWolf
29-01-2023 om 11:01
Laatste twee keer vol op Ranomi ingezet, bij haar heb ik hetzelfde gevoel als bij Everon. Kan natuurlijk helemaal misgaan, maar voor nu ben ik redelijk bijgetrokken in punten.
MidasWolf
29-01-2023 om 11:17
Lollypopje schreef op 29-01-2023 om 10:54:https://m.youtube.com/watch?v=grsOpeNoABY
[..]
En dat terwijl ik niet eens heel hard op let en waar ik vroeger echt fanatiek op jacht was ik nu geen idee heb, maar toch verschrikkelijk balen dat ik weer punten ben verloren, want ondanks dat wil ik wel winnen 😂
Dan doe je het zoals deze jongen, in je hoofd altijd eerste 🥇 Jonguh…….
MidasWolf
29-01-2023 om 15:54
Even de Ranomi tunnel in:
Haar achternaam Kromowidjojo is een veelvoorkomende naam in het Javaans met elementen geleend uit het Sanskriet. Het is een samenstelling van kromo + widjojo. Kromo in het Sanskriet is krama (क्रम), en betekent iets in de trant van "op volgorde." Het woord 'Widjojo' komt van het Sanskriet woord vijaya (विजय), hetgeen zoveel vertaald kan worden als "overwinning" of "uitmuntendheid." De samengestelde naam Kromowidjojo betekent iets dergelijks als: "opeenvolgende overwinning" of "achtereenvolgende uitmuntendheid".In populair taalgebruik wordt de naam vaak afgekort tot Kromo. Haar voornaam is door haar ouders samengesteld uit willekeurige lettergrepen.
Overwinning van de mol en uitmuntende mol acties. Opeenvolgende overwinning van de mol.
Lollypopje
29-01-2023 om 15:57
MidasWolf schreef op 29-01-2023 om 15:54:
Even de Ranomi tunnel in:
Haar achternaam Kromowidjojo is een veelvoorkomende naam in het Javaans met elementen geleend uit het Sanskriet. Het is een samenstelling van kromo + widjojo. Kromo in het Sanskriet is krama (क्रम), en betekent iets in de trant van "op volgorde." Het woord 'Widjojo' komt van het Sanskriet woord vijaya (विजय), hetgeen zoveel vertaald kan worden als "overwinning" of "uitmuntendheid." De samengestelde naam Kromowidjojo betekent iets dergelijks als: "opeenvolgende overwinning" of "achtereenvolgende uitmuntendheid".In populair taalgebruik wordt de naam vaak afgekort tot Kromo. Haar voornaam is door haar ouders samengesteld uit willekeurige lettergrepen.
Overwinning van de mol en uitmuntende mol acties. Opeenvolgende overwinning van de mol.
Oooeeehhh bij haar geboorte al voorspeld dus. Dan kan het niet anders
Vf_Watervrouw
29-01-2023 om 20:57
ik neig naar een Soytunnel. Op vrijwel niets gebaseerd en ik heb het nooit goed dus zal volgende week nog even afwachten.... 😁
Boekenwurm83
29-01-2023 om 21:20
Had tot nu toe steeds wel op 2 personen ingezet, 1e aflevering op 4. Vanaf nu ga ik op 1 persoon inzetten. Zit nu al aardig in de Ranomi tunnel, dus punten voor volgende aflevering nu op haar ingezet.
Ikbengek
30-01-2023 om 00:22
tot nu toe punten ingezet op nahil en Jurre. Gezien ik 9 van de 10x ernaast zit zullen die het niet zijn
mikado123
30-01-2023 om 07:15
ik vind de spellen juist minder leuk. Soort van super complex en bijna onmogelijk om te doen. En ik mis de vrijstellingen en de jokers ook een beetje. Dat overal zoeken naar die schijfjes vond ik altijd wel grappig
Dierenvriend97
30-01-2023 om 11:26
Ik denk dat Soy het rode scherm had. Hij herhaalde wel heel vaak dat hij het zo vervelend vond dat Annick eruit moest, schuldgevoel? En hij wilde heel graag een koffertje met een hoog bedrag.
Wat betreft de mol ga ik een beetje richting een Daniel tunnel, Nabil heb ik ook nog niet weggestreept en Jurre weet ik niet zo goed.
Wat mij betreft zijn Anke en Soy het niet, Ranomi die als enige geld had in het doolhof zou betekenen dat zij niet de mol is, maar we zien niet zo veel van haar vind ik.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.