Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2023

ik heb al mijn punten nog  

Courage schreef op 28-01-2023 om 21:52:

Ik denk dat Daniël het rode scherm had.
Wat denken jullie?

Ja, dat denk ik ook. Ik verdenk hem absoluut niet én hij spreidde ook een beetje op Annick die het dus sowieso niet was. 

Ik denk Nabil. Hij ging daarna meteen ontkennen dat hij het rode scherm had. Terwijl er verder niemand hem beschuldigde. Vind ik dan verdacht.
Maar goed, kan ook zo in de montage zijn gedaan dat het zo lijkt.
Niets is wat het lijkt natuurlijk.

Ik denk juist dat Soy het rode scherm had.
Zijn reden om een hoog bedrag te willen was "daarom" 
Daarnaast had de mol bij de verdeling juist het meeste belang om een laag bedrag te hebben, de mol gaat er immers niet uit.

Ik denk dat Soy rood had. Hij begon de onderhandelingen om een hoger bedrag te krijgen. En zei alleen maar dat hij te vertrouwen is en ‘daarom’. Niet echt sterke argumenten. 

Ik ben wel weer wat punten kwijt, jammer.

maar Soy liet zich daardoor ook niet in de kaart kijken. 

Lollypopje

Lollypopje

29-01-2023 om 09:21 Topicstarter

Ook weer punten kwijt. Maar wat een toffe aflevering.
Die eerste opdracht was een soort levend Betoverd doolhoof.

Benieuwd wat er met dat geld in de koffers gaat gebeuren.

Ik denk ook dat Soy het rode scherm had. Begon onderhandelingen met het proberen een hoog bedrag te krijgen en geen goede argumenten waarom hij dat wilde. 
Vond het wel weer leuke aflevering. 
Ook wel benieuwd wat er precies met dat geld gaat gebeuren, heb nog al mijn punten tot nu toe. 

Diegene die alle punten nog hebben, zetten jullie telkens alles in op 1 persoon? 

Lizzyliz schreef op 29-01-2023 om 10:01:

Diegene die alle punten nog hebben, zetten jullie telkens alles in op 1 persoon?

ik zit nog op 2, maar ga denk ik voor de volgende keer op 1 over

Lollypopje

Lollypopje

29-01-2023 om 10:25 Topicstarter

Ik heb 800 punten. Enige manier om nog een beetje kans te maken hoog te eindigen is nu vol op één te gaan. Alleen nog ineminemutte doen wie dat dan gaat worden

Misschien een minder populaire mening, maar zijn er meer mensen bij wie widm dit jaar tegenvalt? Ik weet niet of wij te verwend zijn na het kijken van de Belgische series (maar die keken we jaren geleden ook al) of dat er iets anders is, dit seizoen. Of misschien is het gewoon het "niet tegen je verlies kunnen" in de app, man en ik zijn allebei wat punten kwijt. Maar normaal gesproken kijken we altijd uit naar een nieuw seizoen widm. Geen idee waarom het dit jaar tegenvalt. Wel jammer...

Lollypopje

Lollypopje

29-01-2023 om 10:31 Topicstarter

Jammer Afrodite.
Ik vind qua opdrachten dit jaar wel echt heel tof. Al herken ik dat niet tegen je verlies kunnen wel 😂

Tja, de opdrachten van gisteren heb ik (behalve het doolhof) niet echt goed meegekregen, viel in slaap (!!). Maar dat ligt wel echt aan mij, medische oorzaak. Maar heb nu niet eens echt zin om die andere terug te kijken. Tja.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.