Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


niet_rechts schreef op 25-02-2022 om 21:20:

[..]

Na morgen weten we toch nog niks, vrees ik. Normaal is het pas de week erna tijd voor de onthulling, toch?

Ja klopt, dan worden we nog een week in spanning gehouden.

De aflevering stopt vlak voordat de mol bekend wordt gemaakt. En de week erna wordt deze bekend.

Lollypopje

Lollypopje

25-02-2022 om 21:29 Topicstarter

niet_rechts schreef op 25-02-2022 om 21:20:

[..]

Na morgen weten we toch nog niks, vrees ik. Normaal is het pas de week erna tijd voor de onthulling, toch?

Oh ja natuurlijk, dat is elk jaar zo Nou dan kan ik morgen gewoon mijn eigen ritme aanhouden

ik ben echt benieuwd wie nu de mol is. Van mij kunnen ze het alle 3 zijn. Maar ga vol voor Fresia

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

25-02-2022 om 21:51

Friezinnetje schreef op 25-02-2022 om 21:42:

ik ben echt benieuwd wie nu de mol is. Van mij kunnen ze het alle 3 zijn. Maar ga vol voor Fresia

Oh, mooie avatar, Friezinnetje!

niet_rechts schreef op 25-02-2022 om 21:51:

[..]

Oh, mooie avatar, Friezinnetje!

ja, denk moet maar even. 

Vanavond een na laatste aflevering! 
Wie van hier heeft nog al zijn punten?? 

Friezinnetje schreef op 26-02-2022 om 18:47:

Vanavond een na laatste aflevering!
Wie van hier heeft nog al zijn punten??

Ik niet 
Al sta ik wel op een prachtige 11e plaats in de poule 
Ik verwacht niet dat er vanavond iemand uit gaat, dus volgende week zullen alle punten wel bijgewerkt worden.

Friezinnetje schreef op 26-02-2022 om 18:47:

Vanavond een na laatste aflevering!
Wie van hier heeft nog al zijn punten??

Ik helaas ook niet, ironisch genoeg speelde ik in sommige seizoenen helemaal niet serieus (lees all in op een iemand vanaf het begin) en dan haalde ik vaak meer punten.

Als je het dan fout hebt ben je ook meteen klaar. Vandaar dat ik het dit seizoen niet zo doe.(tot aan bijna het einde dan)


(Nee dus)

Friezinnetje schreef op 26-02-2022 om 18:47:

Vanavond een na laatste aflevering!
Wie van hier heeft nog al zijn punten??

Ja, ik. Al ben ik nog steeds niet zeker van wie nu de mol is. Zit nog steeds te twijfelen.

Ik sta op de 10e plek in de poule ben wel wat punten kwijt geraakt maar niet veel. 
Maar kan vanavond nog flink wat punten kwijt raken heb bijna alles op Fresia staan. En nog een beetje op Everon. 
ik vermoed dat we vanavond van 1 persoon horen dat die niet de mol is en er 2 overblijven voor volgende week. 

Ik sta redelijk hoog. Maar ben all in gegaan op Everon, dus dat kan straks zomaar heel anders zijn.

vandaag raak je geen punten kwijt 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

26-02-2022 om 20:42

Friezinnetje schreef op 26-02-2022 om 20:40:

vandaag raak je geen punten kwijt

Nou, dat zullen we nog wel eens zien!

Ik hoop dat de aflevering toch op z'n minst eindigt met: "Fresia, jij bent niet de winnaar, Everon, jij bent niet de verliezer en Kim-Lian, jij bent niet de mol".

Of dezelfde opbouw in een andere variant. 

Courage schreef op 26-02-2022 om 20:38:

Ik sta redelijk hoog. Maar ben all in gegaan op Everon, dus dat kan straks zomaar heel anders zijn.

Ik ben nu ook all in op Everon gegaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.