Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Lijkt nu wel bijna of Kim de mol is maar daar heb ik geen punten op staan.

Pooh-Bear schreef op 26-02-2022 om 21:31:

Lijkt nu wel bijna of Kim de mol is maar daar heb ik geen punten op staan.

Nee hoor, het lijkt heel erg alsof Everon de mol is.
Even wat husselen met de foto's en klaar ben je... -1000!

Ik vind het echt spannend! Ik zit al vanaf dag 1 op Everon dus ik kan zomaar al mijn punten kwijt zijn 😬

Nee, Fresia is de mol!

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

26-02-2022 om 22:18

niet_rechts schreef op 26-02-2022 om 20:42:

[..]
Ik hoop dat de aflevering toch op z'n minst eindigt met: "Fresia, jij bent niet de winnaar, Everon, jij bent niet de verliezer en Kim-Lian, jij bent niet de mol".

Of dezelfde opbouw in een andere variant.

Potverdikkie!

Friezinnetje schreef op 26-02-2022 om 22:08:

Nee, Fresia is de mol!

Ik blijf hier ook nog steeds bij.

Bloemenzee schreef op 26-02-2022 om 22:30:

[..]

Ik blijf hier ook nog steeds bij.

Ik toch ook maar al blijf ik twijfelen 

Ik vond Fresia deze aflevering wel heel bijzonder bezig. En ik kreeg ook het idee dat zij in de laatste opdracht een flinke hand had in het mislukken van deze opdracht. 
Ik was eigenlijk overgestapt op Everon maar nu ben ik weer terug bij Fresia. We zullen het zien volgende week.

Lollypopje

Lollypopje

27-02-2022 om 10:17 Topicstarter

Dees * schreef op 27-02-2022 om 01:07:

Ik vond Fresia deze aflevering wel heel bijzonder bezig. En ik kreeg ook het idee dat zij in de laatste opdracht een flinke hand had in het mislukken van deze opdracht.
Ik was eigenlijk overgestapt op Everon maar nu ben ik weer terug bij Fresia. We zullen het zien volgende week.

Dat vind ik dus ook. Maar dat kan ook zijn omdat ik all in op Fresia ben en ik dus wil dat zij het is

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

27-02-2022 om 10:24

Lollypopje schreef op 27-02-2022 om 10:17:

[..]

Dat vind ik dus ook. Maar dat kan ook zijn omdat ik all in op Fresia ben en ik dus wil dat zij het is

Bij de vooruitblik zagen we een figuur in rode kleding, met een masker voor, bovenaan een trap verschijnen en dat was in elk geval een vrouwelijk gestalte, als je het mij vraagt. Dan zou Everon dus afvallen. 

De dames waren in deze aflevering ook weer verdacht maar worden ook verdacht in beeld gebracht. Eigenlijk ben ik niks wijzer geworden  : . Vond het leuke opdrachten!

niet_rechts schreef op 27-02-2022 om 10:24:

[..]

Bij de vooruitblik zagen we een figuur in rode kleding, met een masker voor, bovenaan een trap verschijnen en dat was in elk geval een vrouwelijk gestalte, als je het mij vraagt. Dan zou Everon dus afvallen.

Maar ja, dat hoeft de mol natuurlijk niet te zijn. Dat kan ook een soort ceremoniemeester zijn die de mol aankondigt ofzo. Ik noem maar wat. Het verschil in lichaamsbouw tussen Fresia en Everon is groot, dus denk niet dat ze deze info weggeven.

Ik zit lekker in mijn Everon-tunnel en meende aan de interactie/lichaamstaal tussen alledrie af te leiden dat ze van elkaar gewoon weten dat het Everon is en daar ook niet meer moeilijk over doen. Dat het alleen nog een kwestie is van de test zo goed mogelijk maken. De pretoogjes van Fresia duiden voor mij niet op 'ik ben mol', maar meer de lol omdat ze allang weten hoe het zit. (alleen uitdaging voor de productie om dat er uit te monteren).

Krijg eigenlijk ook een beetje het gevoel of de één de ander betrapt heeft, helemaal in het begin met het in de gaten houden van de klokken op de laptops. Everon en Fresia hebben toen ' s nachts rondgeslopen, zei een van de afvallers,  'om de klokken te bewaken'. Maar het kan natuurlijk zijn dat de mol een klok wilde saboteren (dat zou ik in elk geval proberen) en de kandidaat mee op patrouille ging.

Cousin_It schreef op 27-02-2022 om 10:36:

Krijg eigenlijk ook een beetje het gevoel of de één de ander betrapt heeft, helemaal in het begin met het in de gaten houden van de klokken op de laptops. Everon en Fresia hebben toen ' s nachts rondgeslopen, zei een van de afvallers, 'om de klokken te bewaken'. Maar het kan natuurlijk zijn dat de mol een klok wilde saboteren (dat zou ik in elk geval proberen) en de kandidaat mee op patrouille ging.

Ja, ik had ook al het idee dat Fresia Everon in het begin al door heeft gehad. Vandaar mijn idee: Everon mol, Fresia winnaar. Maar ik kan het helemaal verkeerd hebben.

Ik heb nog steeds geen flauw idee, maar ik heb nu al mijn punten op Fresia gezet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.