Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Lollypopje schreef op 21-02-2022 om 20:47:

Mensen vergeet de vraag niet!

Dank, was de vraag al bijna (weer)vergeten deze week.

Lollypopje

Lollypopje

21-02-2022 om 20:52 Topicstarter

er.is.maar.1.Pino schreef op 21-02-2022 om 20:50:

[..]

Ik zit het as we speak te kijken…erger me kapot aan die opdracht met die kleedjes! Hoe verzin je het om iemands koopwaar zo op straat te gooien?! Ik snap niet dat ze daar op die manier een opdracht van hebben gemaakt.

Omdat ze vooraf overlegd hebben met de verkopers Dat doen ze echt niet zomaar uit het niets, al doen ze het zo lijken.

Ik las op de instagram van Rik dat ze zelfs meer verkochten daardoor en dit nu vaker willen gaan doen

Lollypopje

Lollypopje

21-02-2022 om 20:53 Topicstarter

https://www.instagram.com/p/CaMkWYYqqUM/?utm_medium=copy_link

Volgens mij staat ergens in de comments ook dat ze gemerkt waren zodat ze precies wisten welk tapijt naar wie terug moest

Lollypopje schreef op 21-02-2022 om 20:52:

[..]

Omdat ze vooraf overlegd hebben met de verkopers Dat doen ze echt niet zomaar uit het niets, al doen ze het zo lijken.

Ik las op de instagram van Rik dat ze zelfs meer verkochten daardoor en dit nu vaker willen gaan doen

Aha, dat maakt het wel wat acceptabeler - vond het echt zo apart! Kleden meenemen en op straat gooien en verkopers die het weer terug komen halen. 

Mensen zullen vast schadeloos gesteld worden en iets moeten tekenen als ze gefilmd willen worden. 
En ze kunnen hier nu zelf een toeristische trekpleister van maken waardoor toeristen speciaal in dat dorp selfies willen komen maken en enpassant een kleedje kopen en de horeca bezoeken. 

Lollypopje

Lollypopje

21-02-2022 om 20:55 Topicstarter

er.is.maar.1.Pino schreef op 21-02-2022 om 20:54:

[..]

Aha, dat maakt het wel wat acceptabeler - vond het echt zo apart! Kleden meenemen en op straat gooien en verkopers die het weer terug komen halen.

Zou me niks verbazen als dat terughalen door de mol geinitieerd is. 

Lollypopje schreef op 21-02-2022 om 20:47:

Mensen vergeet de vraag niet!

Dank je, ik was het alweer vergeten.

Lollypopje schreef op 21-02-2022 om 20:53:

https://www.instagram.com/p/CaMkWYYqqUM/?utm_medium=copy_link

Volgens mij staat ergens in de comments ook dat ze gemerkt waren zodat ze precies wisten welk tapijt naar wie terug moest

Ik vroeg me al af hoe ze dat gingen doen. Alle kleedjes weer naar de juiste eigenaar.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

21-02-2022 om 21:28

Lollypopje schreef op 21-02-2022 om 20:47:

Mensen vergeet de vraag niet!

Welke vraag

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

21-02-2022 om 21:31

Friezinnetje schreef op 21-02-2022 om 21:28:

[..]

op de app

Dank! Daar heeft Toos Puntloos weinig te zoeken. 

Dolfje schreef op 13-02-2022 om 12:09:

Hebben jullie ook dat je nu denkt “ Albanië, leuk voor de volgende vakantie “ . Ik denk dat elk jaar maar ben nog nooit naar een bestemming van Wie de mol geweest. Het wordt zo mooi in beeld gebracht altijd.

Ja, ik heb Georgie nog steeds op mn lijstje staan! Vond dat echt een prachtig seizoen. Maar Albanie is inderdaad ook mooi zo te zien.

redbulletje schreef op 21-02-2022 om 20:55:


En ze kunnen hier nu zelf een toeristische trekpleister van maken waardoor toeristen speciaal in dat dorp selfies willen komen maken en enpassant een kleedje kopen en de horeca bezoeken.

Precies. Niet zo naïef mensen, natuurlijk hebben zij er baat bij om op deze manier mee te werken aan het programma.

Vond het er overigens ook heel leuk uit zien inderdaad.

Lollypopje

Lollypopje

25-02-2022 om 21:19 Topicstarter

morgen de finale. Ik ben heel benieuwd.

Ik zit op Fresia, maar het is nog nooit gebeurd dat echt niemand het goed had van de deelnemers. Dus ik ga er vanuit dat ik er helemaal naast zit

Meestal doe ik de tv uit rond 7 uur vanwege ontprikkelen en lig ik ook te vroeg in bed, maar ga proberen het morgen toch wel te kijken 😊

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

25-02-2022 om 21:20

Lollypopje schreef op 25-02-2022 om 21:19:

morgen de finale. Ik ben heel benieuwd.

Ik zit op Fresia, maar het is nog nooit gebeurd dat echt niemand het goed had van de deelnemers. Dus ik ga er vanuit dat ik er helemaal naast zit

Meestal doe ik de tv uit rond 7 uur vanwege ontprikkelen en lig ik ook te vroeg in bed, maar ga proberen het morgen toch wel te kijken 😊

Na morgen weten we toch nog niks, vrees ik. Normaal is het pas de week erna tijd voor de onthulling, toch?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.