Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Everon of Kim-Lian is voor mij de mol, wanneer het Fresia zou zijn dan zou ik wel verrast zijn.
Bij Rob de kay weet ik nog wel dat niet al zijn mol acties op tv te zien waren en sommigen waren ook(te)subtiel.

MidasWolf schreef op 19-02-2022 om 22:03:

Everon of Kim-Lian is voor mij de mol, wanneer het Fresia zou zijn dan zou ik wel verrast zijn.
Bij Rob de kay weet ik nog wel dat niet al zijn mol acties op tv te zien waren en sommigen waren ook(te)subtiel.

Ik ga voor Fresia. Juist omdat ik de andere twee te opvallend vind. Kim Lian heeft wel aardig wat geld in de pot gestopt. Bijna €1000 meer dan Fresia. 

Ik had per ongeluk al mijn punten op Thomas ingezet 

ik ben geswichted van Everon naar Fresia. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

20-02-2022 om 00:06

Friezinnetje schreef op 19-02-2022 om 23:55:

ik ben geswichted van Everon naar Fresia.

Oh, echt? Omdat Everon te zeer molde bij die bedjes terwijl Fresia ijverig losse stepjes vond zonder stuur en zonder wiel?

niet_rechts schreef op 20-02-2022 om 00:06:

[..]

Oh, echt? Omdat Everon te zeer molde bij die bedjes terwijl Fresia ijverig losse stepjes vond zonder stuur en zonder wiel?

ik heb de aflevering van vandaag nog niet gezien, dus van de week al geswichted. Ga morgen deze aflevering even zien

Lollypopje

Lollypopje

20-02-2022 om 10:06 Topicstarter

niet_rechts schreef op 20-02-2022 om 00:06:

[..]

Oh, echt? Omdat Everon te zeer molde bij die bedjes terwijl Fresia ijverig losse stepjes vond zonder stuur en zonder wiel?

Dat vond ik dus ook opvallend. Als mol zou ze kunnen weten wat waar ligt en dus super actief kunnen doen, zonder iets nuttigs te vinden.

Ik vond het wel even spannend, want ik zat all in op Fresia.

Earlgreythee schreef op 19-02-2022 om 22:53:

Ik had per ongeluk al mijn punten op Thomas ingezet

Haha, ooops, kan je wel gewoon relaxed kijken naar de finale. Niets te verliezen.

Onder dat motto had ik alle punten op Everon gezet. Alle seinen lijken inmiddels naar Fresia te wijzen (steeds weinig geld, wel fanatiek lijken) maar ik wil daar niet aan. Kim zou ik leuk vinden als mol maar een geweldige kandidaat (er zijn velen die zich aan haar storen maar ik vind haar heel leuk, beetje een katalysator in de groep en ook zonder hulp van het universum heeft ze wel door hoe dingen/ mensen werken). Maar ik lig dubbel als ze het niet is, vanwege al die Molloten die zijn gaan tunnelen door een hele vroege spoiler.

En al tunnelend op Everon: al die weken zie ik iets roods in de leader verschijnen voordat de deelnemers in beeld komen. Behalve bij Everon, daar zie ik alleen groen(e flessen). Gisteren had hij het over ' dat is goud'.

Ik kom me even melden, ik lees mee hier en op Viva en zit ook in de poll. Ben niet zo'n actieve schrijver 😊 Vanaf het begin groot deel op Fresia en gisteren de volle mep op haar gezet. Waarom Fresia? Geen idee, het was meer zo'n gevoelletje zoals Kim die ook wel heeft. Als ik hints en molacties ga volgen weet ik het niet meer, want iedereen doet gekke dingen. Dus blijf maar bij mijn lijntje met het universum😉 Dat enthousiast incomplete stapjes vinden past wel in het plaatje. En het minste geld ingebracht. We gaan het zien...

Ik ben tweederde van mijn punten kwijt want dacht dat Thomas de mol was helaas.

Ik blijf denk ik op Fresia. Weinig geld, en bij de opdracht met de foto's maken vanaf de boot, werd er op het eind van de opdracht gezegd, dat de mol in een bootje achter ze langs was gevaren. De reactie van Fresia daarop, vond ik verdacht. Iets van: Oh jaaa?? 
Met de opdracht van de reddingsboeien leek ze heel fanatiek, en scheurde ze over het water, maar ze heeft niet veel boeien op de goeie plek gezet. 

Ik heb werkelijk geen idee wie de mol is.
Ik zit vanaf het begin op Everon en Kim-Lian en die zitten er dus allebei nog in.
Fresia blijkt nu ineens ook een potentiele mol te zijn.
Kortom, wat mij betreft kunnen ze het alle drie zijn.
Everon vind ik dan een voorspelbare mol (de reden dat ik hem vanaf aflevering 1 heb ingevuld).
Kim-Lian zou een wel heel opvallende mol zijn.
Laat het dan Fresia maar zijn.
Jammer dat Thomas eruit is, dat was een leuke kandidaat.

Lollypopje

Lollypopje

20-02-2022 om 12:53 Topicstarter

ahhhh Thomas heeft adhd, verklaart veel van zijn rare acties

Lollypopje

Lollypopje

21-02-2022 om 20:47 Topicstarter

Mensen vergeet de vraag niet!

Lollypopje schreef op 21-02-2022 om 20:47:

Mensen vergeet de vraag niet!

Ik zit het as we speak te kijken…erger me kapot aan die opdracht met die kleedjes! Hoe verzin je het om iemands koopwaar zo op straat te gooien?! Ik snap niet dat ze daar op die manier een opdracht van hebben gemaakt. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.