Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Ik heb wel de meeste punten op Fresia, maar niet alles. Ik heb ook nog wat op Laetitia.

Contactlenzen kunnen niet beslaan Kim-Lian! 

KillerQueen schreef op 12-02-2022 om 20:56:

Contactlenzen kunnen niet beslaan Kim-Lian!

Ja, rare opmerking van haar!

En ze kon voorspellen dat er een opdracht met schapen was. Of praatte ze daar haar mond voorbij?

(bijna) iedereen heeft Kim-Lian als hoofdverdachte en Kim-Lian heeft Everon als verdachte.

Chips, had ik nu toch maar alles op Fresia gezet…

De helft van punten kwijt balen.
Nu is alleen mijn mol verdachte Everon nog erin. 

MidasWolf schreef op 12-02-2022 om 21:27:

(bijna) iedereen heeft Kim-Lian als hoofdverdachte en Kim-Lian heeft Everon als verdachte.

Precies!

Ik denk dat Everon de mol is en Kim-Lian de winnend finalist.
*ergens in mijn achterhoofd verdenk ik Kim-Lian ook maar niet genoeg.
Nu all in op Everon om nog iets of niets van mijn punten over te houden.

Ik verdenk dan toch Kim-Lian. En ik denk dat de kandidaten haar ook in het vizier hebben.

Feles schreef op 12-02-2022 om 22:04:

Ik verdenk dan toch Kim-Lian. En ik denk dat de kandidaten haar ook in het vizier hebben.

Ik sluit ook niemand uit, maar mocht Everon toch de mol zijn dan zat ik al vrij vroeg in het programma goed.

Ondanks dat ik niet al mijn punten op hem heb ingezet.

Zo. Ik had Kim Lian al een tijdje als kandidaat bestempeld, maar na gisteren zit ze toch weer een beetje in mijn vizier. Thomas heb ik ook al een tijdje losgelaten en Everon vind ik te emotioneel en impulsief voor een mol. Misschien is het allemaal een knap staaltje acteerwerk, maar ik heb GTST wel eens gezien...
Mijn grootste geld zet ik toch weer in op Fresia

Wanneer Fresia of Thomas de mol zou zijn zou ik dat minder leuke mollen vinden.
Wanneer die liedjes van Thomas  achteraf aanwijzingen  zouden zijn dan zou ik dat ergens wel weer leuk vinden.

Ik zit nu op Kim-Lian als mol, heb ik er al redelijk lang als 1 van mijn mogelijke mollen bijzitten en blijf daar nu maar bij, maar zou Everon ook wel leuke mol vinden. Heb voor de aflevering van gisteren voor het eerst al mijn punten op 1 iemand ingezet, daarvoor steeds gespreid over 2 of 3 personen. Vond het risico nu wel te groot worden dat bij spreiden 1 van mijn kandidaten er uit zou gaan, nu heb ik al mijn punten nog. 

ik ga toch maar voor fresia. Ze is knetterfanatiek maar uiteindelijk haalt ze volgens mij nauwelijks geld binnen. 

Stom stom stom. Zit ik gisteravond, hier op de bank, nog te roepen: ' ik moet van Laetitia afstappen, dat was gewoon een soort van hysterisch lachje bij de vorige executie omdat ze vol op Sahil zat' en vervolgens pas ik de punten niet op tijd aan  facepalm: 
Ik heb nog punten over maar denk na gisteren wel 'het zal toch niet heus Kim Lian zijn'? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.