Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Lollypopje

Lollypopje

09-02-2022 om 10:32 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 09-02-2022 om 10:30:

[..]

Of er komt nog een zwarte vrijstelling in het spel…

Goed punt, die was ik vergeten inderdaad

Lollypopje schreef op 09-02-2022 om 10:28:

[..]

Ze zullen dat niet nog een aflevering verlengen, dus dan is het enige risico dat ze hem nier in zet. Maar als ze de mol is, maakt ze zichzelf dan juist extra verdacht.

Oh, ze zal 'm wel inzetten hoor, wat zou ze er anders mee moeten. Maar gekke twists zijn de programmamakers niet vreemd.


Rick Mccullough (regisseur van het programma) heeft afgelopen zomer (nog voor de opnames) een foto op zijn instagram gedeeld met 4 witte en 1 gouden 'vrijstelling', en Rik zei in de vooruitblik dat er een vrijstelling voor de finale verdiend kon worden.. dus ik verwacht inderdaad nog wel een gekke twist komende week! 

Lollypopje

Lollypopje

09-02-2022 om 15:50 Topicstarter

Chocoladeaardbei schreef op 09-02-2022 om 15:48:

Rick Mccullough (regisseur van het programma) heeft afgelopen zomer (nog voor de opnames) een foto op zijn instagram gedeeld met 4 witte en 1 gouden 'vrijstelling', en Rik zei in de vooruitblik dat er een vrijstelling voor de finale verdiend kon worden.. dus ik verwacht inderdaad nog wel een gekke twist komende week!

Dat is dan waarschijnlijk de week er op in aflevering 8. En dat doen ze vaker. Ben heel benieuwd in elk geval.

Chocoladeaardbei schreef op 09-02-2022 om 15:48:

Rick Mccullough (regisseur van het programma) heeft afgelopen zomer (nog voor de opnames) een foto op zijn instagram gedeeld met 4 witte en 1 gouden 'vrijstelling', en Rik zei in de vooruitblik dat er een vrijstelling voor de finale verdiend kon worden.. dus ik verwacht inderdaad nog wel een gekke twist komende week!

Hmmm 🤔 Wat is dat toch met goud?

Jammer dat zo'n dingen alleen op insta staan dan. Voor de echte molloten, die zullen eel alles volgen.


Cousin_It schreef op 09-02-2022 om 17:39:

[..]

Hmmm 🤔 Wat is dat toch met goud?

Jammer dat zo'n dingen alleen op insta staan dan. Voor de echte molloten, die zullen eel alles volgen.


Goud en water want wat ik ook las is dat er veel opdrachten op en rondom het water zijn.

Deze week de vraag van maandag gemist, zijn ergere dingen maar toch.
Gelukkig de rest van de vragen wel ingevuld.

Ik heb de vraag ook gemist. Ik dacht er woensdag pas aan en toen was ie al weg. Stom dat je die niet gewoon de hele week kunt invullen. 

Als Everon de mol is gaat er € 5000 uit de pot. Ik denk mede daardoor dat hij er lang in blijft om op z’n minst de suggestie te wekken dat er nog een klap geld uit de pot kan gaan. De pot is voor de mol vrij hoog.

Lollypopje

Lollypopje

12-02-2022 om 18:19 Topicstarter

MidasWolf schreef op 12-02-2022 om 18:17:

Als Everon de mol is gaat er € 5000 uit de pot.Denk daardoor dat hij er lang in blijft om op z’n minst de suggestie te wekken dat er nog een klap geld uit de pot kan gaan. De pot is voor de mol vrij hoog.

Dan zouden de makers de uitslag moeten manipuleren en hoewel ik best wil geloven dat ze soms bewust mensen op bepaalde plekken zetten, geloof ik dat toch niet.

Lollypopje schreef op 12-02-2022 om 18:19:

[..]

Dan zouden de makers de uitslag moeten manipuleren en hoewel ik best wil geloven dat ze soms bewust mensen op bepaalde plekken zetten, geloof ik dat toch niet.

Nu moet ik ook eerlijk zijn en zeggen dat ik Everon ook serieus verdenk de mol te zijn. Deze namen verdenk ik nu en eerder al. Leatita is de laatste die toegevoegd is.
Everon verdenk ik al veel langer.

Everon
Laetitia 
Arno


Wie gaat er all in vanavond? Ik had mn punten verdeeld tussen Fresia en Kim-Lian. Al verdenk ik Fresia nu en denk dat Kim lekker aan t mollen is. Dochter zegt dat ik dan all in voor Fresia moet gaan aangezien zij haar groene vrijstelling moet inzetten. Maar….niets is wat het lijkt, toch?

Lollypopje schreef op 12-02-2022 om 18:19:

[..]

Dan zouden de makers de uitslag moeten manipuleren en hoewel ik best wil geloven dat ze soms bewust mensen op bepaalde plekken zetten, geloof ik dat toch niet.

Dat lijkt me ook heel stug. Vind die 5000 euro tot nog toe ook nog weinig rol hebben gespeeld voor de groep. Maar is waarschijnlijk inherent aan het feit dat het BNers zijn die meer spelen voor hun moment of fame dan voor serieus geld.

MonkeyTown schreef op 12-02-2022 om 18:36:

Wie gaat er all in vanavond? Ik had mn punten verdeeld tussen Fresia en Kim-Lian. Al verdenk ik Fresia nu en denk dat Kim lekker aan t mollen is. Dochter zegt dat ik dan all in voor Fresia moet gaan aangezien zij haar groene vrijstelling moet inzetten. Maar….niets is wat het lijkt, toch?

Ik ben er nog niet uit. Ik neem het in overweging maar zal puntje bij paaltje misschien toch nog iets spreiden. Maar: no guts no glory!

MonkeyTown schreef op 12-02-2022 om 18:36:

Wie gaat er all in vanavond? Ik had mn punten verdeeld tussen Fresia en Kim-Lian. Al verdenk ik Fresia nu en denk dat Kim lekker aan t mollen is. Dochter zegt dat ik dan all in voor Fresia moet gaan aangezien zij haar groene vrijstelling moet inzetten. Maar….niets is wat het lijkt, toch?

Trust nobody 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.