Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Lollypopje

Lollypopje

07-02-2022 om 18:42 Topicstarter

Fijn dat Sahil er uit is. Het lag er zo dik bovenop dat het irritant was.

Kim Lian vind ik ook vervelend bezig op dat vlak. 

Ik denk dat Kim-Lian,Everon en Laetitia in de finale komen en dat Thomas en Fresia naar huis gaan.
Kan er compleet naast zitten, dit is wat ik vermoed.

Ik verdenk Fresia nog steeds, alweer haar vrijstelling niet inzetten? Als mol heb je geen vrijstelling nodig. 

Lollypopje

Lollypopje

07-02-2022 om 20:31 Topicstarter

of ze is heel zeker. Sahil zette hem ook niet in en dat was duidelijk geen mollenlogica

Al zou je hem als mol ook juist wel kunnen inzetten om jezelf minder verdacht te maken.

Lollypopje schreef op 07-02-2022 om 20:31:

of ze is heel zeker. Sahil zette hem ook niet in en dat was duidelijk geen mollenlogica

Al zou je hem als mol ook juist wel kunnen inzetten om jezelf minder verdacht te maken.

Of ze wil hem(met risico) zo laat mogelijk inzetten hoe minder mensen de test maken hoe groter de kans dat je er nog vlak voor de finale uitvliegt.Dan zit je met een joker/vrijstelling toch fijner.

Lollypopje schreef op 07-02-2022 om 20:31:

of ze is heel zeker. Sahil zette hem ook niet in en dat was duidelijk geen mollenlogica

Al zou je hem als mol ook juist wel kunnen inzetten om jezelf minder verdacht te maken.

Sahil dacht volgens mij heel slim en tactisch bezig te zijn. We weten hoe dat heeft uiggepakt 

Als mol zou ik de vrijstelling idd ook tijdig inzetten. En als mol zou ik ook Kim Lian aan een ondervraging onderwerpen.

Laetitia reageert bij de laatste drie executies echt heel, uhm...bijzonder. Ik had/ heb haar bijzonder hoog op de verdachtenlijst maar ze doet het eigenlijk te goed. En ik begin bijna te denken dat de reactie bij de executie van Sahil een hysterisch lachje was omdat ze er misschien helemaal naast zit?

Thomas is voor mij nooit de mol geweest en streep ik echt af. Doet het veel te goed. En wat is het een heerlijke droogkloot zoals hij 'het is me wat' tegen Sahil zegt 

Lollypopje

Lollypopje

08-02-2022 om 19:39 Topicstarter

Die nieuwste aflevering van Niet de mol is echt leuk. In het programma vond ik Sahil behoorlijk vermoeiend, maar hier zo'n heerlijke enthousiaste jonge hond waar ik gewoon vrolijk van werd.

Lollypopje

Lollypopje

09-02-2022 om 10:17 Topicstarter

weet iemand nog welke aflevering de laatste was dat de vrijstelling ingezet mocht worden? De komende toch?

ja, volgens mij wel 

Lollypopje

Lollypopje

09-02-2022 om 10:24 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 09-02-2022 om 10:17:

ja, volgens mij wel

Top, dan weet ik hoe ik in ga zetten

Volgens mij ook, tot aflevering 8. Mocht je safe willen spelen door punten op Fresia te zetten moet je wel zeker weten dat er geen gekke twist meer komt.

Lollypopje schreef op 09-02-2022 om 10:24:

[..]

Top, dan weet ik hoe ik in ga zetten

Fresia is toch degene die nog een vrijstelling heeft?

Lollypopje

Lollypopje

09-02-2022 om 10:28 Topicstarter

Cousin_It schreef op 09-02-2022 om 10:25:

Volgens mij ook, tot aflevering 8. Mocht je safe willen spelen door punten op Fresia te zetten moet je wel zeker weten dat er geen gekke twist meer komt.

Ze zullen dat niet nog een aflevering verlengen, dus dan is het enige risico dat ze hem nier in zet. Maar als ze de mol is, maakt ze zichzelf dan juist extra verdacht.

Lollypopje schreef op 09-02-2022 om 10:28:

[..]

Ze zullen dat niet nog een aflevering verlengen, dus dan is het enige risico dat ze hem nier in zet. Maar als ze de mol is, maakt ze zichzelf dan juist extra verdacht.

Of er komt nog een zwarte vrijstelling in het spel…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.