Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Lollypopje

Lollypopje

13-02-2022 om 10:27 Topicstarter

Blij dat ik toch gewoon vol op Fresia ben gegaan.

Ik dacht trouwens eerst dat zij de Mollie was die met een hoed op haar gezicht lag te zonnen. Beetje zelfde type, maar zo niet herkenbaar. Bleek dus niet zo te zijn

Ik weet het gewoon niet meer. Iets in mij zegt Fresia, maar Kim vind ik ook verdacht. Everon vind ik juist weinig verdachts doen.

ik vond Fresia in de opdracht met de waterscooters vreselijk fanatiek. 

In de aflevering van gisteren vond ik Letitea verdacht met de schapenopdracht verdacht. Er werd duidelijk afgesproken dat de teams bij elkaar zouden blijven om de schapen nog uit elkaar te halen en zij liep toch weer naar de dames toe en deed daar vervolgens niets. 

Lollypopje

Lollypopje

13-02-2022 om 10:36 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 13-02-2022 om 10:35:

ik vond Fresia in de opdracht met de waterscooters vreselijk fanatiek.

In de aflevering van gisteren vond ik Letitea verdacht met de schapenopdracht verdacht. Er werd duidelijk afgesproken dat de teams bij elkaar zouden blijven om de schapen nog uit elkaar te halen en zij liep toch weer naar de dames toe en deed daar vervolgens niets.

Maakt wel weer duidelijk dat het dus heel vaak niks zegt

Ik vind 't hinderlijk dat ze meer bezig zijn met mollen en proberen vrijstellingen/jokers etc te verzamelen, dan met kandidaat zijn en geld verdienen. Dat vind ik bij de Vlaamse versie toch prettiger om te zien. 

redbulletje schreef op 13-02-2022 om 10:36:

Ik vind 't hinderlijk dat ze meer bezig zijn met mollen en proberen vrijstellingen/jokers etc te verzamelen, dan met kandidaat zijn en geld verdienen. Dat vind ik bij de Vlaamse versie toch prettiger om te zien.

maar zonder vrijstellingen red je het toch ook niet? Wordt een beetje moe van elke keer te vergelijken met de vlaamse versie. Dan kijk je toch niet naar deze versie? 

In 't begin van de NL serie waren er veel minder vrijstellingen, hooguit wat jokers. Waarom zouden er zoveel extra kansen in moeten komen? En waarom is geld verdienen ondergeschikt geworden voor de kandidaten? 

Lollypopje

Lollypopje

13-02-2022 om 10:46 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 13-02-2022 om 10:38:

[..]

maar zonder vrijstellingen red je het toch ook niet? Wordt een beetje moe van elke keer te vergelijken met de vlaamse versie. Dan kijk je toch niet naar deze versie?

Eens, ik vond het al zo fijn dat dit topic er zo lang vrij van bleef.

De Vlaamse is gewoon een heel ander programma. Ga niet vergelijken. Wat de Vlaams doet is in dit topic niet relevant. Dus open daar desnoods een apart topic over.

Lollypopje

Lollypopje

13-02-2022 om 10:47 Topicstarter

redbulletje schreef op 13-02-2022 om 10:44:

In 't begin van de NL serie waren er veel minder vrijstellingen, hooguit wat jokers. Waarom zouden er zoveel extra kansen in moeten komen? En waarom is geld verdienen ondergeschikt geworden voor de kandidaten?

Omdat als je er uit vliegt, je niks hebt aan al dat geld dat in de pot zit

Ik vind dat er in sommige opdrachten zoals de schapen opdracht wel erg veel door iedereen gemold wordt.(om er zo lang mogelijk in te blijven)De echte mol valt daardoor soms een beetje weg vind ik.

De vrijstellingen en de jokers zijn opzich wel leuk maar, maakt het ook moeilijker want zowel Fresia als Thomas hebben de test niet hoeven maken/uitslag niet gezien.
De pot is tot nu toe best netjes gevuld dat is ook wel eens andere geweest.

Maar het is toch logisch dat iedereen gaat mollen want jij wil de enige zijn die de goede mol raadt. Zo gek vind ik dat dus niet.

Ik blijf het een vreemd en saai seizoen vinden! Ik zal al vanaf week 2 op Laetitia, dus ik moet nadenken wie nu de mol kan zijn. Maar ik vind geen van de overgebleven kandidaten een leuke Mol!
Gelukkig had ik ook nog een klein beetje punten op Fresia ingezet dus ik kan nog meespelen in de app. 

(En ik wilde nog vrolijk komen melden dat ik zojuist heb gezien dat de Vlaamse Mol is gelanceerd, deze keer vanaf de Canarische Eilanden, zin in!!! Maar ik zal me inhouden en braaf naar het Vlaamse Mol-topic verhuizen 😄)

Dolfje schreef op 13-02-2022 om 11:05:

Maar het is toch logisch dat iedereen gaat mollen want jij wil de enige zijn die de goede mol raadt. Zo gek vind ik dat dus niet.

Klopt je hebt zeker een punt het hoort ook bij het programma , bij sommige ligt het er alleen zo dik bovenop.

Een seizoen tussendoor met onbekende Nederlanders zou ik ook leuk vinden.
Vooral de afwisseling het ene seizoen bekende Nederlanders en het andere seizoen niet.

Earlgreythee schreef op 13-02-2022 om 11:22:

Ik blijf het een vreemd en saai seizoen vinden! Ik zal al vanaf week 2 op Laetitia, dus ik moet nadenken wie nu de mol kan zijn. Maar ik vind geen van de overgebleven kandidaten een leuke Mol!
Gelukkig had ik ook nog een klein beetje punten op Fresia ingezet dus ik kan nog meespelen in de app.

(En ik wilde nog vrolijk komen melden dat ik zojuist heb gezien dat de Vlaamse Mol is gelanceerd, deze keer vanaf de Canarische Eilanden, zin in!!! Maar ik zal me inhouden en braaf naar het Vlaamse Mol-topic verhuizen 😄)

Toch bedankt, ik ga deze misschien ook eens kijken.

Lollypopje

Lollypopje

13-02-2022 om 12:00 Topicstarter

Earlgreythee schreef op 13-02-2022 om 11:22:

Ik blijf het een vreemd en saai seizoen vinden! Ik zal al vanaf week 2 op Laetitia, dus ik moet nadenken wie nu de mol kan zijn. Maar ik vind geen van de overgebleven kandidaten een leuke Mol!
Gelukkig had ik ook nog een klein beetje punten op Fresia ingezet dus ik kan nog meespelen in de app.

(En ik wilde nog vrolijk komen melden dat ik zojuist heb gezien dat de Vlaamse Mol is gelanceerd, deze keer vanaf de Canarische Eilanden, zin in!!! Maar ik zal me inhouden en braaf naar het Vlaamse Mol-topic verhuizen 😄)

Ach je mag dat best melden hoor zolang we het er hier maar niet inhoudelijk over gaan hebben en we niet weer de eeuwige discussie krijgen over wat beter is. Dat is nogal offtopic en gewoon niet interessant. 

Hebben jullie ook dat je nu denkt “ Albanië, leuk voor de volgende vakantie “ . Ik denk dat elk jaar maar ben nog nooit naar een bestemming van Wie de mol geweest. Het wordt zo mooi in beeld gebracht altijd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.