Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


KillerQueen schreef op 01-03-2022 om 12:42:

Al vanaf het begin verdenk ik Everon. Maar nu vond ik Fresia erg verdacht.
Kim-Lian vind ik te overdreven in beeld gebracht, dus die verdenk ik dan weer niet.

Ik heb precies hetzelfde, al vanaf het begin het gevoel dat Everon het is. Ik vond zijn reactie op de vrijstelling in aflevering 1 zo apart. Natuurlijk is een vrijstelling fijn, maar de kans is maar 10% dat je eruit gaat. Ik vond het meer de reactie van een mol die wist dat er 5000 euro uit de pot zou gaan. Sindsdien zit ik in de tunnel maar Fresia heeft zo weinig geld verdiend ondanks haar fanatisme dat ik haar de laatste afleveringen ook verdenk. Maar ik zet toch vol in op Everon.

Tover-Feetje schreef op 28-02-2022 om 16:20:

Ik weet het echt niet meer
Vanaf de eerste aflevering heb ik mijn punten verdeeld tussen Everon en Kim-Lian (met soms een derde persoon er bij).
Nu neig ik sinds vorige week toch heel erg naar Fresia als mol.
Ik twijfel nu tussen Fresia en Everon....dan zal Kim-Lian de mol wel zijn

Ik zat bij de voorstel-uitzending op Kim-Lian, tijdje losgelaten en blijf nu in die tunnel maar het zal Fresia zijn denk ik.😁 (Ik heb in vele jaren nog maar 1x de juiste persoon verdacht)

En weer heb ik iets geks in de app: er staat een '1' bij de uitnodigingen voor de poule terwijl er geen uitnodiging is...
Blijf met mijn punten op Everon.

Vanavond de finale! Oeh ik ben zo benieuwd wie het nu is.

Lollypopje

Lollypopje

05-03-2022 om 11:07 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 05-03-2022 om 11:01:

Vanavond de finale! Oeh ik ben zo benieuwd wie het nu is.

Ik ook. 

Ik zat 'niet de mol' te kijken met de finalisten en ik wist zeker dat de toon waarop Kim Lian tegen Frezia "weer geen geld" zei per ongeluk iets verrade. Maar dan kan ook mijn tunnel zijn 😂

Tnx voor de reminder. Was er nog niet zo mee bezig vandaag. Nu snel man (die in de supermarkt staat) geappt dat hij wat lekkere hapjes mee moet nemen 😄

Lollypopje schreef op 05-03-2022 om 11:07:

[..]

Ik ook.

Ik zat 'niet de mol' te kijken met de finalisten en ik wist zeker dat de toon waarop Kim Lian tegen Frezia "weer geen geld" zei per ongeluk iets verrade. Maar dan kan ook mijn tunnel zijn 😂

Dat dacht ik ook te horen. Fresia zei ook nogal aangedikt: “Wat was ik weer slecht hè”. 

Ik twijfel heel erg tussen Fresia en Everon, maar neig toch naar Fresia.

Beide vind ik ze super als mol.

Dubbel

in de poule hier, hebben 5 personen nog alle punten.  Ben benieuwd wie de poule wint en Via-moller vh jaar wordt. 

Lollypopje

Lollypopje

05-03-2022 om 19:26 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 05-03-2022 om 19:24:

in de poule hier, hebben 5 personen nog alle punten. Ben benieuwd wie de poule wint en Via-moller vh jaar wordt.

Jep, daarbij gaan de punten voor de vraag ook meespelen. En alles dat je ooit op de mol hebt ingezet wordt verdubbeld.

Dus het kan nog heel veel kanten op.

Ik heb berekend dat als Everon inderdaad de mol is, ik als 2e zou eindigen. Als ik het goed gezien. Ik heb niet al mijn punten helaas.

Wie er dan als 1e zou eindigen weet ik niet meer haha. Maar ook iemand die constant op Everon heeft gezeten en wel al zijn/haar punten nog heeft.

Oja, en als hij het niet is, dan sta ik zowat op 0.

Courage schreef op 05-03-2022 om 19:28:

Ik heb berekend dat als Everon inderdaad de mol is, ik als 2e zou eindigen. Als ik het goed gezien. Ik heb niet al mijn punten helaas.

Wie er dan als 1e zou eindigen weet ik niet meer haha. Maar ook iemand die constant op Everon heeft gezeten en wel al zijn/haar punten nog heeft.

Inderdaad, mocht Everon de mol zijn dan kom ik met punten nog het beste weg.
Dat zou dan genoeg moeten zijn voor een plek in het midden segment.
Ik heb ook niet al mijn punten meer.

Wanneer een van de andere twee de mol is dan sta ik er wat punten betreft een stuk minder goed voor.

Courage schreef op 05-03-2022 om 19:28:

Ik heb berekend dat als Everon inderdaad de mol is, ik als 2e zou eindigen. Als ik het goed gezien. Ik heb niet al mijn punten helaas.

Wie er dan als 1e zou eindigen weet ik niet meer haha. Maar ook iemand die constant op Everon heeft gezeten en wel al zijn/haar punten nog heeft.

Ik heb het niet berekend maar ik denk dat ik wel hoog zou eindigen als Everon het is, ik heb bijna elke aflevering het meeste op Everon gezet en de laatste paar keren all-in. En ik heb al mijn punten nog 

Gioia82 schreef op 05-03-2022 om 20:17:

[..]

Ik heb het niet berekend maar ik denk dat ik wel hoog zou eindigen als Everon het is, ik heb bijna elke aflevering het meeste op Everon gezet en de laatste paar keren all-in. En ik heb al mijn punten nog

Net even gekeken: ik zou dan inderdaad de poule winnen! Spannend! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.