Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


😱😱😱 Ik vul net het verdenkspel in…draai naar Everon, zet al mijn punten in en zie bovenin verschijnen “jij verdenkt Fresia”…kak kakkerdekak! 

Lollypopje

Lollypopje

28-02-2022 om 12:22 Topicstarter

er.is.maar.1.Pino schreef op 28-02-2022 om 12:07:

😱😱😱 Ik vul net het verdenkspel in…draai naar Everon, zet al mijn punten in en zie bovenin verschijnen “jij verdenkt Fresia”…kak kakkerdekak!

Dat kun je nog gewoon aanpassen hoor

Al is het natuurlijk Fresia

Lollypopje schreef op 28-02-2022 om 12:22:

[..]

Dat kun je nog gewoon aanpassen hoor

Al is het natuurlijk Fresia

Waar dan? Hoe dan? Help! 

Door op de persoon te gaan staan en de punten naar 0 te zetten en vervolgens bij de persoon die het volgens jou wel moet zijn weer je punten inzetten en dan versturen.

Plotsa schreef op 28-02-2022 om 12:29:

Door op de persoon te gaan staan en de punten naar 0 te zetten en vervolgens bij de persoon die het volgens jou wel moet zijn weer je punten inzetten en dan versturen.

Held! Dank je!! 

De testvraag staat weer open.

De mol is een: 

Man
Vrouw

Lollypopje

Lollypopje

28-02-2022 om 12:40 Topicstarter

MidasWolf schreef op 28-02-2022 om 12:35:

De testvraag staat weer open.

De mol is een:

Man
Vrouw

Wel fijn dat ze afsluiten met een makkelijke

Lollypopje schreef op 28-02-2022 om 12:40:

[..]

Wel fijn dat ze afsluiten met een makkelijke

Ze hadden net zo goed kunnen vragen 

De mol is Everon !!!!!!!

Man
Vrouw 


Leuk om ook testvragen te kunnen maken, dat mogen ze in eventuele andere seizoenen ook wel doen van mij.

MidasWolf schreef op 28-02-2022 om 12:51:

Leuk om ook testvragen te kunnen maken, dat mogen ze in eventuele andere seizoenen ook wel doen van mij.

Ik vind het ook wel leuk. Maar dan liever gelijk na de uitzending. Op maandag denk ik er vaak niet meer aan.

Ik weet het echt niet meer 
Vanaf de eerste aflevering heb ik mijn punten verdeeld tussen Everon en Kim-Lian (met soms een derde persoon er bij).
Nu neig ik sinds vorige week toch heel erg naar Fresia als mol.
Ik twijfel nu tussen Fresia en Everon....dan zal Kim-Lian de mol wel zijn 

Ik zit op Fresia. Maar kan ook nog Everon zijn. Kimlian geloof ik niet. 

er.is.maar.1.Pino schreef op 28-02-2022 om 12:07:

😱😱😱 Ik vul net het verdenkspel in…draai naar Everon, zet al mijn punten in en zie bovenin verschijnen “jij verdenkt Fresia”…kak kakkerdekak!

Huh, wat raar. Ik had vorige week ook iets vreemds. Punten op Arno. Hoe dan? Arno was al.lang en breed afgevallen, zijn foto staat naast  Eveton, waar ik op in wilde zetten.

Ik zit nu al een paar afleveringen op Fresia. Ben na de laatste aflevering toch wat gaan twijfelen over Kim Lian, maar denk dat ik bij mijn eerste keuze blijf

Al vanaf het begin verdenk ik Everon. Maar nu vond ik Fresia erg verdacht. 
Kim-Lian vind ik te overdreven in beeld gebracht, dus die verdenk ik dan weer niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.