Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Dolfje schreef op 13-02-2022 om 12:09:

Hebben jullie ook dat je nu denkt “ Albanië, leuk voor de volgende vakantie “ . Ik denk dat elk jaar maar ben nog nooit naar een bestemming van Wie de mol geweest. Het wordt zo mooi in beeld gebracht altijd.

Nou, ik zei het gisteren nog tegen mijn nichtje. Dat ziet er wel heel mooi uit! 

MidasWolf schreef op 13-02-2022 om 11:24:

[..]

Klopt je hebt zeker een punt het hoort ook bij het programma , bij sommige ligt het er alleen zo dik bovenop.

Een seizoen tussendoor met onbekende Nederlanders zou ik ook leuk vinden.
Vooral de afwisseling het ene seizoen bekende Nederlanders en het andere seizoen niet.

Earlgreythee schreef op 13-02-2022 om 11:22:

Ik blijf het een vreemd en saai seizoen vinden! Ik zal al vanaf week 2 op Laetitia, dus ik moet nadenken wie nu de mol kan zijn. Maar ik vind geen van de overgebleven kandidaten een leuke Mol!
Gelukkig had ik ook nog een klein beetje punten op Fresia ingezet dus ik kan nog meespelen in de app.

(En ik wilde nog vrolijk komen melden dat ik zojuist heb gezien dat de Vlaamse Mol is gelanceerd, deze keer vanaf de Canarische Eilanden, zin in!!! Maar ik zal me inhouden en braaf naar het Vlaamse Mol-topic verhuizen 😄)

Ik had Laetitia een leuke mol gevonden (maar daarvoor deed ze eigenlijk te veel wél goed) maar ik vond haar beslist ook een leuke kandidaat, juist omdat ze niet zo overduidelijk molde en zich meer op de vlakte hield. Dat maakte dat ik haar lastiger te lezen vond.

Ben erg benieuwd wat we aan molacties van de echte mol te zien gaan krijgen.

Dank voor de tip van de start van De  mol. Ga ik zeker weer kijken! 

(En dat mag je zeker melden. Het is alleen dat de eeuwige vergelijking langzaam aan een grijs gedraaide langspeelplaat wordt).


Dolfje schreef op 13-02-2022 om 12:09:

Hebben jullie ook dat je nu denkt “ Albanië, leuk voor de volgende vakantie “ . Ik denk dat elk jaar maar ben nog nooit naar een bestemming van Wie de mol geweest. Het wordt zo mooi in beeld gebracht altijd.

Dat had ik na Tjechië ook. Ook serieus gekeken, vooral vanwege de regio met die mooie rotsformaties maar volgens mij heb ik als vegetariër niks te zoeken daar  . (als ik op vakantie ook nog iedere dag zelf moet koken  voelt het voor mij toch niet helemaal als vakantie).

Ooit in Praag, IJsland, New York en Australië geweest, maar niet specifiek op locaties van de serie. Wel mooi streven 
Praagse en IJslandse horeca vonden vegetariërs wat ingewikkeld, maar het kwam wel goed.

Met voorstelronde /aankondiging in augustus zat ik al op Kim Lian maar de eerste afleveringen was ik dat weer vergeten (omdat het toch ook nog op helemaal niks was gebaseerd). Vanuit mijn KimLian-Thomastunnel verwacht ik dat het één van de andere twee is.😁
Paar van de eerdere seizoenen waren leuker. Jubileum seizoen twee keer gezien en duurde gewoon even voordat ik me herinnerde wie ook alweer de Mol was   

Ik vind Kim-Lian erg verdacht, maar té obvious.
Sinds vorige week zit ik op Fresia. Aan het einde van de executie waren zij en Sahil over en ik dacht aan haar reactie te zien dat zij toen als wist dat Sahil er uit lag (omdat zij de mol is) en daar enorm van baalde. Maar dat is echt mijn enige argument.

redbulletje schreef op 13-02-2022 om 14:35:

[..]

Ik kreeg enorme zin in Oregon na 't zien van widm maar helaas nog steeds niet geweest.

Amerika zou ik ook graag nog eens naar toe willen.

Albanië stond al op mijn lijstje voor wie is de mol. Maar nu nog steeds! 

Ik denk zomaar dat ze met alle landen warme banden smeden met de VVV en dat ze bepaalde dingen 'mogen' c.q. voor elkaar krijgen omdat de deal is dat ze ook een soort van reclame maken voor dat land. Dus dat het zo mooi in beeld wordt gebracht is natuurlijk geen toeval - en voor ons weer genieten.

Qua mol twijfel ik inmiddels heel hard tussen Everon en Fresia.

Van China hadden ze anders een heel onaantrekkelijke regio uitgekozen. 
Georgië vond ik wel prachtig. 

redbulletje schreef op 13-02-2022 om 15:59:

Van China hadden ze anders een heel onaantrekkelijke regio uitgekozen.

Tja, wellicht kwam dat uit het overleg met China, als hoogst haalbare. Alsnog hebben ze er mooie beelden van gemaakt.

ik wist niet dat er een Vlaamse wie is de mol is. Op welke zender komt dat?

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

13-02-2022 om 23:16

Pands schreef op 13-02-2022 om 22:52:

ik wist niet dat er een Vlaamse wie is de mol is. Op welke zender komt dat?

Go Play (internet).

https://www.wieisdemol.com/widm23-overzicht-followdemoney

Blijf toch echt op Fresia. Die heeft tot op heden het minste geld binnen gehaald, minder nog dan kandidaten die er al uit zijn en bij de schapen opdracht zorgde ze voor het grootste minbedrag

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.