Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

En de supermarkt weer overleefd. Ik hoef nergens meer naartoe, behalve de priklocatie met dochter. Draaien ze daar muziek? Dat weet ik niet meer.

Net 2 uur in de auto met Qnonstop. Ik heb 7 kerstnummers voorbij horen komen, maar geen Wham! Ik denk dat ik het wel ga redden…..

Ik heb de fysio vanochtend overleefd. Nog 35 uur, maar volgens mij hoef ik de deur niet meer uit.

Ik heb het ook overleefd tot nu toe. Moet vanavond ook naar de priklocatie maar geloof niet dat daar muziek aanstaat.

OMG! De kerstinkopen zijn gedaan: jumbo, appie, gezondheidswinkel, weer appie... en geen Wham gehoord! 
I survived!

Ik kom verder mijn huis niet meer uit dus ik kan al voorzichtig de overwinning claimen... 

Never forget - december 2021- Whamageddon 

Dolfje schreef op 23-12-2021 om 14:50:

Ik heb het ook overleefd tot nu toe. Moet vanavond ook naar de priklocatie maar geloof niet dat daar muziek aanstaat.

En anders oordopjes in!

Stiekem ook fijn te lezen dat er zoveel mensen geprikt gaan worden 😊

Ik zit ook nog in de race. Moet morgen nog wel werken, hopen dat het nummer dan net buiten mijn werktijden valt.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-12-2021 om 18:46

Nog steeds overleefd ondanks toch nog een paar dingen in 2 verschillende supermarkten. 

Jullie zijn er bijna!! Zet hem op!

Lollypopje

Lollypopje

23-12-2021 om 18:51 Topicstarter

de kerstborrel ook overleefd. Maar niet tot het einde gebleven. Dus dat scheelt.

Nog één dag te gaan en dan kom ik mijn huis niet huis, dus loop ik alleen risico als ik per ongeluk een kerstfilm op zet waar die in zit

Vandaag nergens geweest en morgen hoef ik ook nergens heen.
Moet goed komen 
Of hij moet ineens langs komen op tv.

Ik heb de afgelopen weken weinig muziek gehoord, in tegenstelling tot andere jaren

Lollypopje

Lollypopje

23-12-2021 om 19:54 Topicstarter

survival-of-the-fittest-survive.gif

Lollypopje

Lollypopje

23-12-2021 om 19:54 Topicstarter

En ik ben zo fit mensen

i-will-survive.gif

Nog steeds overleefd maar morgenvroeg een jaargesprek met mijn teamleider. En die houdt van SkyRadio. Spannend!!!

Ik wilde kerstinkopen doen vanmiddag, maar er kwam onverwacht werk tussendoor waar ik niet op zat te wachten. Ik was liever af geweest met m'n boodschappen in huis dan opgescheept zitten met extra werk zo vlak voor de kerst.
Mijn man gaat nu morgen nog boodschappen doen, dus groot kans dat ik niet in de gelegenheid kon om "af" te zijn, want het is stil in huis.
Of het moet toevallig in de radiopodcast zitten die ik straks ga beluisteren tijdens het schoonmaken van het caviahok. Bij Focus Wetenschap mag de gast de muziek uitkiezen. Zou er iemand zijn die als zij/hij muziek mag uitkiezen, voor dit lied kiest?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.