Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

Lollypopje

Lollypopje

23-12-2021 om 20:26 Topicstarter

in de kerstperiode weet je dat nooit natuurlijk

Wel stom opeens extra werk op je bord

Lollypopje schreef op 23-12-2021 om 20:26:

in de kerstperiode weet je dat nooit natuurlijk

Wel stom opeens extra werk op je bord

Software die het opeens opgeeft, het komt nooit uit, maar 2 dagen voor mijn kerstvakantie vind ik erg frustrerend!

Ik snap niet hoe jullie het doen! Ik ben al voor de derde keer door dat snertnummer overvallen. En inderdaad, daarna heb je het ook nog uren in je hoofd!

Lollypopje

Lollypopje

23-12-2021 om 20:52 Topicstarter

Mija schreef op 23-12-2021 om 20:51:

Ik snap niet hoe jullie het doen! Ik ben al voor de derde keer door dat snertnummer overvallen. En inderdaad, daarna heb je het ook nog uren in je hoofd!

Mijn truuk is long covid krijgen en daardoor niet naar kantoor of drukke winkels gaan.

Maar dat is wel een vrij rigoureuze oplossing natuurlijk

Lollypopje

Lollypopje

23-12-2021 om 20:53 Topicstarter

Auwereel schreef op 23-12-2021 om 20:31:

[..]

Software die het opeens opgeeft, het komt nooit uit, maar 2 dagen voor mijn kerstvakantie vind ik erg frustrerend!

Ai, dat is wel ultiem slechte timing

Ik ben er ook nog! Moet ik hem nu morgen ook de hele dag niet horen?

Lollypopje

Lollypopje

23-12-2021 om 20:55 Topicstarter

Dolfje schreef op 23-12-2021 om 20:53:

Ik ben er ook nog! Moet ik hem nu morgen ook de hele dag niet horen?

Je mag hem pas op 25-12 om 00.00 horen

Man en ik kijken nu de livestream van het concert van Sela. Ik verwacht niet dat het daar langskomt. 😁 En morgen lekker in de bubbel met zijn vieren, dus ik denk wel dat ik het ga halen.

yes ik leef ook nog steeds!!! Vanochtend supermarkt Geen muziek gehoord. Priklocatie ook geen muziek! Jawel, mijn geweldige huisarts heeft me geprikt vanavond 

Ik zet zojuist de tv aan om de slimste mens te kijken, is er een film die Last Christmas heet bezig. Snel weggezapt, dat is vragen om problemen. 

Hobbelster schreef op 23-12-2021 om 21:07:

yes ik leef ook nog steeds!!! Vanochtend supermarkt Geen muziek gehoord. Priklocatie ook geen muziek! Jawel, mijn geweldige huisarts heeft me geprikt vanavond

Woop, wooooooop!

Morgen nog naar fysio en ook nog wat vergeten spullen kopen in de supermarkt, dat kan beide ook gevaarlijk zijn. En man werkt morgen thuis en luistert graag naar radio 2, zou ik hem dat kunnen verbieden🤣? Straks draaien ze het het, zal je net zien dat ik op de valreep af ga en ik wil niet met de finish inzicht struikelen. Maar als het 17.00 geweest is en ik heb ze nog steeds niet gehoord dan ga ik de champagne koud zetten🤪.

Lollypopje

Lollypopje

23-12-2021 om 21:17 Topicstarter

Magnoliatakje schreef op 23-12-2021 om 21:14:

Morgen nog naar fysio en ook nog wat vergeten spullen kopen in de supermarkt, dat kan beide ook gevaarlijk zijn. En man werkt morgen thuis en luistert graag naar radio 2, zou ik hem dat kunnen verbieden🤣? Straks draaien ze het het, zal je net zien dat ik op de valreep af ga en ik wil niet met de finish inzicht struikelen. Maar als het 17.00 geweest is en ik heb ze nog steeds niet gehoord dan ga ik de champagne koud zetten🤪.

Pas maar op met die champagne, met pech hoor je hem dan 5 minuten voor je naar bed gaat

Lollypopje schreef op 23-12-2021 om 21:17:

[..]

Pas maar op met die champagne, met pech hoor je hem dan 5 minuten voor je naar bed gaat

Best een leuke manier van ten onder gaan
Als het moet, dan maar zo

Lollypopje schreef op 23-12-2021 om 20:55:

[..]

Je mag hem pas op 25-12 om 00.00 horen

Ok ik ga mijn best doen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.