Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

Ik luister elke ochtend op de fiets een half uurtje naar de radio. Vanmorgen zat ik me na een kwartier te ergeren dat ik nog nauwelijks muziek had gehoord en toen kwam er eindelijk muziek… en meteen af! 

Lollypopje

Lollypopje

06-12-2022 om 20:55 Topicstarter

Koekjez schreef op 06-12-2022 om 20:53:

Ik luister elke ochtend op de fiets een half uurtje naar de radio. Vanmorgen zat ik me na een kwartier te ergeren dat ik nog nauwelijks muziek had gehoord en toen kwam er eindelijk muziek… en meteen af!

Be carefull what you wish for

Domien waarschuwde vanmiddag op Q-Music voordat hij Last christmas opzette, vanwege whamageddon. Vond ik wel sympathiek van m

Ginevra schreef op 06-12-2022 om 21:47:

Domien waarschuwde vanmiddag op Q-Music voordat hij Last christmas opzette, vanwege whamageddon. Vond ik wel sympathiek van m

Haha ik moest gelijk aan jullie denken toen hij het erover had

Kerstmuziek in de kantine vandaag! 😱
... Maar geen Wham! 

Ha wat grappig dit, ik doe ook mee! Inderdaad maakt die long covid het wel makkelijker @Lolly, maar dan kunnen we in elk geval tegen elkaar strijden . En ik heb het geluk, maar in deze context dus de pech, dat ik wel met regelmaat in een winkel kom, omdat de winkelstraat om de hoek is, dus dat is gevaarlijk natuurlijk… Ik ben benieuwd!

Ik ben niet zo fanatiek als jullie (even geen behoefte aan extra stress), maar ik schrok vandaag toen ik in de winkel in eens Mariah Carey hoorde. Toen wist ik dat Wham niet ver weg meer kon zijn. Snel oortjes op flink volume ingedaan. Bleken ze Sky radio te draaien daar.
Overigens heb ik wel gewacht tot Mariah bijna klaar was, want - sorry Lolly - dat liedje vind ik dus wél leuk.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

06-12-2022 om 23:48

Het is 6 december: LOSERS!

Lollypopje

Lollypopje

07-12-2022 om 06:55 Topicstarter

Valdemar schreef op 06-12-2022 om 23:48:

Je zult jezelf vast heel grappig vinden, maar zo'n opmerking past niet in het gezellige topic dat we hier hopen te hebben.

Helaas af…stapte gisteren in de auto en WHAM! Daar was ie dan. Toch jammer! Zeker nadat ik afgelopen week 2 uur heen en 2 uur terug naar Düsseldorf ben gereden met skyradio en een kerstlijst op spotify aan en die had ik overleeft

Valdemar schreef op 06-12-2022 om 23:48:

Waar slaat dit nou weer op? Does lief.

Lollypopje

Lollypopje

07-12-2022 om 07:58 Topicstarter

BlairW schreef op 07-12-2022 om 06:57:

Helaas af…stapte gisteren in de auto en WHAM! Daar was ie dan. Toch jammer! Zeker nadat ik afgelopen week 2 uur heen en 2 uur terug naar Düsseldorf ben gereden met skyradio en een kerstlijst op spotify aan en die had ik overleeft

Ik snap wel dat je je na die Skyradio kamikaze actie onoverwinnelijk voelde Jammer dat dat niet zo was

Weer een dag om te overleven

Nu mijn favoriet op de radio: It's the most wonderful time of the year

Lollypopje schreef op 07-12-2022 om 07:58:

[..]

Ik snap wel dat je je na die Skyradio kamikaze actie onoverwinnelijk voelde Jammer dat dat niet zo was

Dat dus haha! Volgend jaar nieuwe kansen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.