Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

alhambra schreef op 07-12-2022 om 08:14:

Weer een dag om te overleven

Nu mijn favoriet op de radio: It's the most wonderful time of the year

Dat is ook 1 van mijn favorieten! Kan hem van voor tot achter meezingen 🥰 heerlijk!

Nou, gezellig. Ik dacht, ik vertel het aan mijn man, dan gaat hij ook meedoen. In plaats daarvan gaat hij het keihard zingen om mij af te maken… Gelukkig herinnerde ik me toen dat alleen het origineel telt. Dat stopte hem overigens niet, wat jammer was omdat ik het sowieso een zeil nummer vind 😉. Nu heeft hij bedacht dat hij me ermee gaat proberen te rickrollen (georgerollen?). Van je geliefden moet je het hebben…

Azalea747 schreef op 07-12-2022 om 08:27:

Nou, gezellig. Ik dacht, ik vertel het aan mijn man, dan gaat hij ook meedoen. In plaats daarvan gaat hij het keihard zingen om mij af te maken… Gelukkig herinnerde ik me toen dat alleen het origineel telt. Dat stopte hem overigens niet, wat jammer was omdat ik het sowieso een zeil nummer vind 😉. Nu heeft hij bedacht dat hij me ermee gaat proberen te rickrollen (georgerollen?). Van je geliefden moet je het hebben…

Ik heb het thuis nog niet verteld, vorig jaar bleef zoon het zingen en niet originele versies laten horen. Gelukkig ging hij niet zover dat hij de originele versie liet horen.

Schemerlampje schreef op 07-12-2022 om 12:41:

[..]

Ik heb het thuis nog niet verteld, vorig jaar bleef zoon het zingen en niet originele versies laten horen. Gelukkig ging hij niet zover dat hij de originele versie liet horen.

Gelukkig! Maar hou het toch maar zo lang mogelijk stil 🙂

Ieder half uur een kerstliedje op Q. Ik kom steeds goed weg. Het gaat niet lang meer duren voordat ik af ben.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-12-2022 om 17:16

alhambra schreef op 07-12-2022 om 14:40:

Ieder half uur een kerstliedje op Q. Ik kom steeds goed weg. Het gaat niet lang meer duren voordat ik af ben.

Dan moet ik vriends auto echt mijden de komende tijd.. Bedankt voor de waarschuwing 

Lollypopje

Lollypopje

07-12-2022 om 17:48 Topicstarter

Het lijkt er op dat vandaag nog niemand is afgevallen, best netjes

Lollypopje schreef op 07-12-2022 om 17:48:

Het lijkt er op dat vandaag nog niemand is afgevallen, best netjes

Het is dat ik gisteren al af was, want vandaag zat ik bij zwemles te wachten en kwam het ook voorbij. Ben al 2x af dus.....

Lollypopje

Lollypopje

07-12-2022 om 17:54 Topicstarter

weneri schreef op 07-12-2022 om 17:53:

[..]

Het is dat ik gisteren al af was, want vandaag zat ik bij zwemles te wachten en kwam het ook voorbij. Ben al 2x af dus.....

Ja die kaalslag gisteren zal vast mee spelen vandaag 😂

LostJellyfish83

LostJellyfish83

07-12-2022 om 18:07

Ik ben nergens geweest vandaag, dus geen Wham gehoord. Gaat lekker zo 

Ik sluit ook aan, alhoewel ik niet weet of ik herken dat het een remake is....!
Ik word meestal wakker met de wekkerradio op NPO Radio 1 en daar luister ik ook wel naar bij het avondeten klaarmaken. Enig idee of-ie daar regelmatig langskomt? 
Verder zit ik trouwens wel goed, Covid houdt me binnenshuis.

Hier gaat het nog goed. Vandaag lang in de auto gezeten, maar dochter had er de laatste keer in gereden en de radio op Slam gezet. Omdat ik het eigenlijk best aardige muziek vond heb ik dat maar aan laten staan en dus niet eens mijn playlist van Spotify. Ben nog heel even van zender gewisseld naar Sky toen radio begon te storen, maar toen gelukkig geen Wham...

Ik ga ook meedoen. Was vandaag in een restaurant waar ik Heal the world/Let them know its Christmas time hoorde - moest meteen aan dit topic van vorig jaar denken en wat blijkt…er is een 2022-versie die ik had gemist (ik ben hier niet meer zo vaak, privé te druk). Succes allen 💪

Ik luister alleen radio overdag tijdens het thuiswerken dus ik ben voor vandaag veilig!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-12-2022 om 21:28

Mug schreef op 07-12-2022 om 18:07:

Ik ben nergens geweest vandaag, dus geen Wham gehoord. Gaat lekker zo

Hier gaat het ook (nog) goed, vandaag overleeft...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.